zokx
Well-known member
Pred neki dan imao sam prilike voziti ganc novi RT. Razlika mi je nebo i zemlja. Stari RT je, meni, lijeni, mekani tourer kojeg treba zavrtit malo jače ne bi li pokazao minimum živahnosti. Tourer za dede. Maksimum dinar i laganica. Svaki "žešči" zavoj struganje koje nakon par jačih zapinjanja budi nesigurnost da u slijedećem zavoju ne ostanem na nogarama.
Novi RT.. Čim sam sjeo nisam se baš oduševio.. Armatura krajnje nemotoristička, ali udoban položaj, mekan sic. Ruke u prirodnom položaju.. I inače mislim kako BMW (a i skoro bi se moglo uopćiti na EU proizvođače) radi europljanima prihvatljiviju ergonomiju. Ipak su azijati malo drukčijih "gabarita". Puno opreme, a taj dan me veselilo grijanje ručki i grijanje sica, obzirom da se nisam pripremio na vožnju i nisam bio u moto hlačama, a nije bilo baš toplo-nekih 8 stupnjeva), radio kojeg nisam uspio testirati osim što sam ga čuo na leru, električno podizanje šajbe i štajaznam šta još.
Turiranje na mjestu je tipično boksersko zanašanje koje se u pokretu uopće ne osjeća, kao niti na starom modelu, ali ovdje se već posve drukčije osjeća primanje gasa koje je bez one zadrškice kao na starom modelu. Šaltanje u prvu je potpuno drugi svijet u odnosu na prije, pa i u odnosu na moj K. Izgleda da su napokon skinuli japance u šaltungu, i sad je to mekano sa osjećajem, bez ikakvog trzaja i karakterističnih zvukova. Vožnja me totalno iznenadila, prvo lagano obzirom na karakter motora, pa sve žešče.. Motor vuče od nule tako fino i jako bez ikakvog oklijevanja da izgleda da je jači bar 10 konja od starog, iako mislim da nije tako. Znam samo da je to valjda mašina iz HP2-4V. Da se razumijemo ne uspoređujem RT sa R motorima u niti jednom smislu, ali za ovaj tip mašine i namjenu motora ovo mi se čini revolucionarnim. Slijedeće iznenađenje je ovjes. Motor je znatno tvrđi od starog, ne valja i mijesi i leži kao po šinama. Ovaj je imao ESAII koje sam stavio na sport. Tvrd, a opet udoban po našim grabama. Motor struže kod stvarno pretjerivanja i to mu je dio tourerskih gena i nije možda ni loše da te upozori na pretjerivanje..
Motor za poželit. Sreća moja da žena nije bila samnom jer bi me sigurno ubila komentarima oko udobnosti kad idemo nekud. Zaključak; nisam još spreman na ovaj prelazak, ali mislim da će za pet-šest godina RT biti realna opcija kupnje. Svaka čast BMWu za ovu evoluciju motora i koncepcije koja mi se činila kao gotova za bilo kakav daljnji napredak.
Novi RT.. Čim sam sjeo nisam se baš oduševio.. Armatura krajnje nemotoristička, ali udoban položaj, mekan sic. Ruke u prirodnom položaju.. I inače mislim kako BMW (a i skoro bi se moglo uopćiti na EU proizvođače) radi europljanima prihvatljiviju ergonomiju. Ipak su azijati malo drukčijih "gabarita". Puno opreme, a taj dan me veselilo grijanje ručki i grijanje sica, obzirom da se nisam pripremio na vožnju i nisam bio u moto hlačama, a nije bilo baš toplo-nekih 8 stupnjeva), radio kojeg nisam uspio testirati osim što sam ga čuo na leru, električno podizanje šajbe i štajaznam šta još.
Turiranje na mjestu je tipično boksersko zanašanje koje se u pokretu uopće ne osjeća, kao niti na starom modelu, ali ovdje se već posve drukčije osjeća primanje gasa koje je bez one zadrškice kao na starom modelu. Šaltanje u prvu je potpuno drugi svijet u odnosu na prije, pa i u odnosu na moj K. Izgleda da su napokon skinuli japance u šaltungu, i sad je to mekano sa osjećajem, bez ikakvog trzaja i karakterističnih zvukova. Vožnja me totalno iznenadila, prvo lagano obzirom na karakter motora, pa sve žešče.. Motor vuče od nule tako fino i jako bez ikakvog oklijevanja da izgleda da je jači bar 10 konja od starog, iako mislim da nije tako. Znam samo da je to valjda mašina iz HP2-4V. Da se razumijemo ne uspoređujem RT sa R motorima u niti jednom smislu, ali za ovaj tip mašine i namjenu motora ovo mi se čini revolucionarnim. Slijedeće iznenađenje je ovjes. Motor je znatno tvrđi od starog, ne valja i mijesi i leži kao po šinama. Ovaj je imao ESAII koje sam stavio na sport. Tvrd, a opet udoban po našim grabama. Motor struže kod stvarno pretjerivanja i to mu je dio tourerskih gena i nije možda ni loše da te upozori na pretjerivanje..
Motor za poželit. Sreća moja da žena nije bila samnom jer bi me sigurno ubila komentarima oko udobnosti kad idemo nekud. Zaključak; nisam još spreman na ovaj prelazak, ali mislim da će za pet-šest godina RT biti realna opcija kupnje. Svaka čast BMWu za ovu evoluciju motora i koncepcije koja mi se činila kao gotova za bilo kakav daljnji napredak.