Novi R1200RT

zokx

Well-known member
Pred neki dan imao sam prilike voziti ganc novi RT. Razlika mi je nebo i zemlja. Stari RT je, meni, lijeni, mekani tourer kojeg treba zavrtit malo jače ne bi li pokazao minimum živahnosti. Tourer za dede. Maksimum dinar i laganica. Svaki "žešči" zavoj struganje koje nakon par jačih zapinjanja budi nesigurnost da u slijedećem zavoju ne ostanem na nogarama.
Novi RT.. Čim sam sjeo nisam se baš oduševio.. Armatura krajnje nemotoristička, ali udoban položaj, mekan sic. Ruke u prirodnom položaju.. I inače mislim kako BMW (a i skoro bi se moglo uopćiti na EU proizvođače) radi europljanima prihvatljiviju ergonomiju. Ipak su azijati malo drukčijih "gabarita". Puno opreme, a taj dan me veselilo grijanje ručki i grijanje sica, obzirom da se nisam pripremio na vožnju i nisam bio u moto hlačama, a nije bilo baš toplo-nekih 8 stupnjeva), radio kojeg nisam uspio testirati osim što sam ga čuo na leru, električno podizanje šajbe i štajaznam šta još.
Turiranje na mjestu je tipično boksersko zanašanje koje se u pokretu uopće ne osjeća, kao niti na starom modelu, ali ovdje se već posve drukčije osjeća primanje gasa koje je bez one zadrškice kao na starom modelu. Šaltanje u prvu je potpuno drugi svijet u odnosu na prije, pa i u odnosu na moj K. Izgleda da su napokon skinuli japance u šaltungu, i sad je to mekano sa osjećajem, bez ikakvog trzaja i karakterističnih zvukova. Vožnja me totalno iznenadila, prvo lagano obzirom na karakter motora, pa sve žešče.. Motor vuče od nule tako fino i jako bez ikakvog oklijevanja da izgleda da je jači bar 10 konja od starog, iako mislim da nije tako. Znam samo da je to valjda mašina iz HP2-4V. Da se razumijemo ne uspoređujem RT sa R motorima u niti jednom smislu, ali za ovaj tip mašine i namjenu motora ovo mi se čini revolucionarnim. Slijedeće iznenađenje je ovjes. Motor je znatno tvrđi od starog, ne valja i mijesi i leži kao po šinama. Ovaj je imao ESAII koje sam stavio na sport. Tvrd, a opet udoban po našim grabama. Motor struže kod stvarno pretjerivanja i to mu je dio tourerskih gena i nije možda ni loše da te upozori na pretjerivanje..
Motor za poželit. Sreća moja da žena nije bila samnom jer bi me sigurno ubila komentarima oko udobnosti kad idemo nekud. Zaključak; nisam još spreman na ovaj prelazak, ali mislim da će za pet-šest godina RT biti realna opcija kupnje. Svaka čast BMWu za ovu evoluciju motora i koncepcije koja mi se činila kao gotova za bilo kakav daljnji napredak. (y)
 
Ima san priliku vozit R 1200 RT. Stvarno što se tiće udobnosti izvrstan, lipo se vozi, uopće se ne ćuti njegova težina. Mjenjač besprijekoran  (y)
Meni se kao zaljubljeniku u endure jako svidija i ako ikad buden vozija cestovni, ne-enduro motor, to će biti R 1200 RT  (y)
 
Ja sam nedavno bio na prezentaciji novog R1200RT
motor je po zvuku super,pravi turer.Na da vrijeđam nekog drugog turera(vozio i GTR1400,i FJR1300) ovo je klasa za sebe
nema više onog ruznog zvuka kao da brusš brusilicom kad šaltaš u prvu kao na starom RT-u,sve ide glatko


motor je pun elektronike,podešavaš ovjes elektornski,sve što ti treba raspoređeno je u blizini ručki,u dohvat rukama thumb_up Čak su stavili gumbe za žmigavce kao i na japancima,iako sam mišljenja da je stari način bio bolji.Al sviđa mi se gumb za kratki blic dugim svjetlima na vanjskom djelu ručki.

Ovjes motora je odličan,sve si podrediš načinu voznje
ako ideš žešće po zavojima strugat ćeš,al koliko sam ja dobio dojam,još on moze ić,al to je sve tko koliko se zeli žustro vozit
odlično ide na otvorenoj cesti,do 5 brzine odlično vuče,dok za 6 brzinu toliko nema niti potrebe,više sluzio kao rasterećenje 5 brzine
grijanje ručki i sjedala je odlično,sve se da podesit zeljama vozača

e sad,da je imat 150 000 kn sutra bi bio u mojoj garazi
BMW ima toleranciju da na 1000 km potrošnja ulja je i do litre normalna,sve ovisi o načinu voznje



Uploaded with ImageShack.us       


Uploaded with ImageShack.us   


Uploaded with ImageShack.us
 
Ka prvo: i meni su rekli da će mi ulje trošit, al troši ga od servisa do servisa...između ništa....možda san ja naletija na najboljeg u klasi ili nešto drugo, uglavnom važno je da je tako, a sad zašto...briga me!  :D

Drugo: RT....ako u sljedećih par godina ne izađe R 1300 R, onda je moj sljedeći, ko šta sam već najavio u nekoliko drugih tema, RT, bilo 1200 bilo 1300...taman će draga već stasat za putovanja, sad je malo zauzeta  :mrgreen:, a pošto je već rekla da se sa ovim vozi ko u video igri pa me cilo vrime tuče  :mrgreen: onda nema druge nego da joj udovoljim  :LOL: pa da joj kupim RT-a...a valjda će dotle i Viro skočit na 1500 kn!  :mrgreen:

Toliko od mene o ovom motoru!  (y)
 
alien said:
Ka prvo: i meni su rekli da će mi ulje trošit, al troši ga od servisa do servisa...između ništa....možda san ja naletija na najboljeg u klasi ili nešto drugo, uglavnom važno je da je tako, a sad zašto...briga me!  :D

Drugo: RT....ako u sljedećih par godina ne izađe R 1300 R, onda je moj sljedeći, ko šta sam već najavio u nekoliko drugih tema, RT, bilo 1200 bilo 1300...taman će draga već stasat za putovanja, sad je malo zauzeta  :mrgreen:, a pošto je već rekla da se sa ovim vozi ko u video igri pa me cilo vrime tuče  :mrgreen: onda nema druge nego da joj udovoljim  :LOL: pa da joj kupim RT-a...a valjda će dotle i Viro skočit na 1500 kn!  :mrgreen:

Toliko od mene o ovom motoru!  (y)
u tom slučaju razmotri i ovo čudo!
http://www.automotoportal.hr/2010/06/17/prve-spijunke-bmw-a-k1600lt/
 
goc said:
u tom slučaju razmotri i ovo čudo!
http://www.automotoportal.hr/2010/06/17/prve-spijunke-bmw-a-k1600lt/

Je, al ja i više od dva cilindra na motoru, makar i kod bembure, nismo nikako u dobre!
Dok bude bilo R-ova bit će i za mene motora!
Ako me bembura jednog dana prevari, što mislim da nikad neće, baren ne za mog života, da će nestat R-ova, uvik ostaje Harley!  :mrgreen: