Novi "sportski" skuter do 50 ccm - praktični detalji

whiteboy

New member
Pozdrav svima,

Planiram kupiti novi skuter do 50 ccm, svoj prvi, neki od "sportskijih" modela - Gilera Runner SP 50, Piaggio NRG 50 Power DD, možda nešto treće... Cijena mi ne igra toliku ulogu.
Skuter mi treba za do posla i natrag, tu-i-tamo neke kratke relacije za odvozit.

Zanimaju me praktični detalji koje nisam uspio pronaći nigdje na netu, a na koje će mi vlasnici i ostali znalci ovdje sigurno znat odgovoriti.

Npr. u igri mi je bila i Aprilia SR 50 R, ali je ispala zato što je za doljevanje ulja za mješavinu potrebno skidat prednju masku, dok se kod ostalih posuda za ulje nalazi ispod sjedala i lako je dostpuna. Osim toga, za otvorit sjedalo je potrebno vadit ključ iz kontakta i stavljat u drugu bravu, dok se kod konkurencije to čini pritiskom na kontakt bravu i ne treba vadit ključ. Sve skupa vrlo nepraktično..

E sad, dal mi netko može reći ima li koji od tih "sportskih" skutera još kakvu malu ladicu, pretinac, na koji se ne osvrće u službenim review-ima.
Recimo Aprilia koja je ispala iz igre zbog gore navedenih nedostataka ima malu ladicu odmah ispred sica. Veliki plus.
Potom, Runner ima središnji tunel koji me muči, kolika je korist od kuke za vrećice ako ona nema gdje visiti zbog tog tunela?
S druge strane ima mogućnost grijanja nogu iz tog tunela (važno u jesen, proljeće...). Koliko na udobnost utjeće taj tunel?
Nisam nešto velik (173 cm)
Kakav je NRG po tom pitanju? Kao minus kod njega vidim što nema hvatište za suputnika, a kao prednost ima ravnu podnicu. Ima li NRG grijanje nogu? Ima li još štogod od tih praktičnih detalja?

Isto, kakvo je osvjetljenje instrument ploče (LCD-a) kod novih NRG-a, Runnera, Aprillie...?

Ako se sjetite još kakvih praktičnih detalja, samo pišite, bit ću zahvalan!
 
Možda zato šta se odgovor krije u samom naslovu tvog upita.

"Sportski" skuter od 50ccm i praktičnost (vozila za od kuće do posla) ne idu zajedno.

Ne možeš i prdnit i stisnit.
Nađi kompromis i raščisti sam sa sobom koji ti je od dva naslovna "uvjeta za kupovinu" bitniji, izgled ili funkcionalnost/praktičnost.


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Tu voze svi motoRRe zato nema odgovora  :LOL:
Ja sam poslije Tomosa imao Gileru runner i sve pohvale za nju  (y)
 
Stoji. Ali opet od tih skutera ima praktičnijih i manje praktičnijih, zar ne?
A i da bar dobijem odgovor na pitanje oko instrument table, grijanje nogu i ostalo ... Sigurno ima vlasnika..
 
Denisio zx6r said:
Tu voze svi motoRRe zato nema odgovora  :LOL:
Ja sam poslije Tomosa imao Gileru runner i sve pohvale za nju  (y)

Pa kud s konja na magarca, jooooj.  :LOL:
 
whiteboy said:
Stoji. Ali opet od tih skutera ima praktičnijih i manje praktičnijih, zar ne?
A i da bar dobijem odgovor na pitanje oko instrument table, grijanje nogu i ostalo ... Sigurno ima vlasnika..

a da prošetaš do dućana? ne kupuje se skuter iz fotelje



Srki
 
Od tih (nazovi) sportskih skutera ja bih gledao na Gileru Runner 50 i Yamahu Aerox R. Oba modela su izuzetno popularna i veoma cijenjena, samo zavisi sta tacno hoces od skutera!

Ja sam imao prilike oba probati i po mojim utiscima Runner 50 je kompletniji skuter u smislu da je ipak udobniji, ima vece tockove pogodne za nase ocajne ceste (zato volim Beva medju maksi skuterima), sjediste komfornije (pogotovo ako si visi i ako ces vozikati curu sa sobom s vremena na vrijeme).

Aerox je izuzetno okretan i vrhunski slozen skuter, kocnice brutalno dobre, ali mu je mana sto je malen (frend ciji je skuter me sprdao pola godine kako sam smijesno izgledao na skuteru  :mrgreen:) i mogu reci osjetno skuplji od Runnera.

Da uprostim pricu, ako hoces bas bas sportski nastrojen skuter uzimaj Aerox bez razmisljanja, ako su ti bitni i neki kompromisi (udobnost, saputnica, grijanje nogu...) Runner 50 je best buy!

Oprez: Ja sam probao 3 Runnera i svi su bili relativno novi i meni su izgledali oke (sve plastike i dijelovi su uredno slozeni), ali cujem kroz price da se pokaze malo losiji kvalitet tih plastika kroz duze vrijeme.