Novi stacionarni radari

Btw danas se vozin i opet neki lik i to ST tablice oce skrenit livo kod Kroma......
Znak lipo stoji zabranjeno skretanje livo ali nema pomoci....sad da mu je udrit kaznu 40 iljda kn opametia bi se
ljudi voze na pamet, i prave se pametni..meni na znjanu ulicu pritvorilo u jednosmjernu, ne moram ni govorit koliko ekipe svaki dan vozi po starim navadama..a cesta bila zatvorena skoro pol godine, a niko da pogleda znakove..nekidan mi jos dvoje mladih, momak i cura, skoro oci iskopalo kad sam ih upozorio da su u krivom smjeru..reka sam sestri da cu posudit auto u nje ovih dana, tila bi minjat farove na bmw-u..pa nek placaju
 
ja prije blicao/svirao ako nešto skužim, mašem, pokazujem,
želim pomoći (zaista), ali uglavnom budala opet ne skuži
pa čemu trud :(

jedino sam još slab na žmige kod motora, pa i skutera, ako
to vidim satre se čovjeku dati do znanja, da ga netko bude stepo :mrgreen:

BTW i ontopic: :mrgreen:
kad spomenuh blicanje
i ta razna snimanja sa strane, kad nisu fiksne kamere, ali je vezano:
ne znam gdje je otišlo nazovi neko suosjećanje za situacije u kojima
su zasjede i sl. - ljudi sve manje blicaju, a ne kako je nekada bilo :confused:
 
  • Like
Reactions: Nero and singlica
Blicam kad vidim radare, iako je to vrlo rijetko.
Neki dan se lovio sa Hondom Civic coupe (kratka) '98, vozili 65-70 gdje je 40 znak, vozimo svaki u svojoj traci i vidim 400m dalje gdje je policija, Honda taman gas da me prestigne ja rukom pokazujem da uspori, ona otisla 10m naprijed, usporila i zahvali, pozdravili se i razisli svojim putem, policija na suhom, nesto su mrmljali na Motorolu.. ;)
Meni ponekad blicaju/trubnu/mahnu ostala vozila i kad radara nema a ne poznajemo se.. haha
 
a JBG-a,

kod nas, mislim da je (nisam siguran ) 2000 kuna, samo na autocesti, za
požurivanje vozila ispred sebe

i to bi valjda trebao napraviti presretaču :mrgreen:
ne znam kako drugačije da to naplate
 
Na zapadima je "to serve and to protect", a kod nas "plati pa se žali".
😂😂😂😂😂
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Iz prve ruke.
Doma nas nije briga za pravila u prometu, a izvan granica HR dobro pazimo na ograničenja.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Iz prve ruke.
Doma nas nije briga za pravila u prometu, a izvan granica HR dobro pazimo na ograničenja.

vani su ograničenja normalna, i sve je povezano brzim cestama i autocestama, gdje ulaziš i izlaziš normalno, a ne milion naplatnih kučica kao kod nas..i sasvim je normalno vozit po ograničenju..
kod nas ne možeš voziti po ograničenju i da hoćeš , jer obično nemaju smisla..
 
vani su ograničenja normalna, i sve je povezano brzim cestama i autocestama, gdje ulaziš i izlaziš normalno, a ne milion naplatnih kučica kao kod nas..i sasvim je normalno vozit po ograničenju..
kod nas ne možeš voziti po ograničenju i da hoćeš , jer obično nemaju smisla..

to je istina, evo u rijeci potez kod kozale na zaobliznici ogranicenje 60, na zaobilaznici. i ja sa motorom idem i skuzim presretaca i usporim na 80 i on me zaustavi i govori mi da vozim preko ogranicenja :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Od svih stručnjaka, nisam primjetio da je netko postavio pitanje analize stvarnog stanja trenutnih ograničenja. Shvaćam da se odnose na najgore moguće uvjete i najstarija moguća vozila ali ako nam je prosjek voznog parka 13-14 godina onda neka to bude referentna točka. S druge strane shvaćam i njihovu "ne talasaj" politiku, pogotovo kada se radi o nepresušnom bunaru... :mrgreen:
 
vani su ograničenja normalna, i sve je povezano brzim cestama i autocestama, gdje ulaziš i izlaziš normalno, a ne milion naplatnih kučica kao kod nas..i sasvim je normalno vozit po ograničenju..
kod nas ne možeš voziti po ograničenju i da hoćeš , jer obično nemaju smisla..
Upravo tako
Otvorena cesta dvi trake a ogranicenje 60
U jednoj Irskoj deboto seoski put i ogranicenje 80.....
 
Treba ulagati u edukaciju vozaca ne samo mladih nego i starijih!
treba ulagati u ceste koje su svaki dan u sve losijem stanju, zagreb je rasulo
I trebalo bi sanirati crne tocke i kriticna mjesta.
Samo te 3 stvari bi donijele drasticno poboljsanje u prometu.

Pa nije valjda jedino rjesenje staviti ogranicenje na brzinu bicikla i dalje samo udarati kazne, NIJE

Ogranicenja su jos uvijek iz 70ih godina vremena ficeka i jugica a od onda su auto strasno napredovali cak i sami voze!
Po meni bi trebalo ostaviti sve postojece znakove (usteda) da budu preporucena brzina a max dopustena +20kmh ali za svako prekoracenje drasticne kazne
 
  • Like
Reactions: neven
Kažnjavanje je prihod, sanacija je rashod. U blagostanju u kojem se država nalazi, što je vjerojatnije...? :mrgreen:
 
vani su ograničenja normalna, i sve je povezano brzim cestama i autocestama, gdje ulaziš i izlaziš normalno, a ne milion naplatnih kučica kao kod nas..i sasvim je normalno vozit po ograničenju..
kod nas ne možeš voziti po ograničenju i da hoćeš , jer obično nemaju smisla..
Slažem se s tobom i isto tako da naša ograničenja graniče s ludošću.
Međutim ako voziš preko ograničenja, koje graniči s ludošću u prekršaju si.
Gledajući na kompletnu situaciju ovo je jedan od većih prihoda za proračun.
 
Slažem se s tobom i isto tako da naša ograničenja graniče s ludošću.
Međutim ako voziš preko ograničenja, koje graniči s ludošću u prekršaju si.
Gledajući na kompletnu situaciju ovo je jedan od većih prihoda za proračun.

pogotovo kad ogranicenja nemaju veze s vezom. pa ja mislim cak na ovoj dionici kod kozale da su dva novinara u dvije trake vozili po ogranicenju, pa se napravila kolona. to je cak bilo u novinama
 
  • Like
Reactions: Spori