Novi zakon za 50 cc-bez ograničenja brzine?

Status
Not open for further replies.

Bob Rock

Well-known member
Evo čitam maloprije u Autoklubu, da je u najavi novi zakon za 50 cc, koji ne ograničava brzinu na 50 km/h...Valjda su shvatili napokon da su skuteri s blokadom opasni zbog sporosti na cesti...U svakom slučaju pozdravljam te promjene.. (y).
 
Bob Rock said:
Evo čitam maloprije u Autoklubu, da je u najavi novi zakon za 50 cc, koji ne ograničava brzinu na 50 km/h...Valjda su shvatili napokon da su skuteri s blokadom opasni zbog sporosti na cesti...U svakom slučaju pozdravljam te promjene.. (y).

Zaboravio si napomenuti da će takvima bit i obavezna velika tablica jer razvija brzinu preko 50 km/h   :wink:  a to znači da će za takve usisavače bit skuplje osiguranje i obavezno plaćanje 5% poreza na rabljeni kod prodaje što se dosad nije plaćalo  :jesus:
Baš su se usrećili svi, na mostu dobili na ćupriji izgubili  :LOL:
 
Zbog toga sam prodao svoju 50-icu.. kad su poceli intenzivno provjeravat blokade na cesti..
 
KING RR said:
Zaboravio si napomenuti da će takvima bit i obavezna velika tablica jer razvija brzinu preko 50 km/h   :wink:  a to znači da će za takve usisavače bit skuplje osiguranje i obavezno plaćanje 5% poreza na rabljeni kod prodaje što se dosad nije plaćalo  :jesus:
Baš su se usrećili svi, na mostu dobili na ćupriji izgubili  :LOL:






Pa to je bilo i do sada...Sad spominju drugo...Znači bez blokada...normalno...
 
merlin68 said:
I zbog toga si prodal skuter ,  :misli:

Da, jer sam prolazio pored 3 do 5 patrola dnevno, i zivo je cudo da me nisu otpratili do
stanice za tehnicki ni jednom, prakticki sve moje poznanike (i polusestru) jesu.

Ugradio sam blokadu, ali posto mi je skuter trebao i za posao (tank goriva 2-3 dana), a 50km/h mi je bilo presporo..
nisam se htio igrati sa radarima/laserima na cestama na kojima se smije 70km/h.

Anyways, prodao 50icu, dodao cifru koliko je jedna kazna za odblokiranu 50icu.. i kupio gotovo novu
125icu.. Not to mention da 125ica trosi manje.  :wink:
 
Bob Rock said:
Pa to je bilo i do sada...Sad spominju drugo...Znači bez blokada...normalno...

Bilo je do sada da svi od 50 ccm koji razvijaju brzinu preko 50 moraju imat veliku tablicu, znači imo si pravo izbora, ako si htio mogo si ga atestirat, dobit veliku tablicu i vozit se sa usisavačem od 50 ccm 100 na sat, sad će ukinut taj zakon o blokadi al će zato svima uterat kitu i svi će morat nosit veliku tablicu  :wink:
 
KING RR said:
Bilo je do sada da svi od 50 ccm koji razvijaju brzinu preko 50 moraju imat veliku tablicu, znači imo si pravo izbora, ako si htio mogo si ga atestirat, dobit veliku tablicu i vozit se sa usisavačem od 50 ccm 100 na sat, sad će ukinut taj zakon o blokadi al će zato svima uterat kitu i svi će morat nosit veliku tablicu  :wink:





Pa hebe me se kolika je tablica, samo da ne moram svake godine prije tehničkog stavljati blokadu...Misliš da če to drastično poskupiti registraciju? A i sama veličina one odvratne tablice če ponovo usporavati skutere na 50 km/h :LOL:...
 
Bob Rock said:
Pa hebe me se kolika je tablica, samo da ne moram svake godine prije tehničkog stavljati blokadu...Misliš da če to drastično poskupiti registraciju? A i sama veličina one odvratne tablice če ponovo usporavati skutere na 50 km/h :LOL:...


:lolcry: :lolcry: :lolcry:


A gle, čim je velika tablica gore već je duplo skuplja rega  :wink:
Uostalom i meni je drago, išli su mi na kitu već ti drkoši na usisavaču što gmilje po cesti i samo prave gužve  :? :palacdolje:
 
Bob Rock said:
Tako je...Otvoren skuter ide 65-75 km/h i ne smeta nikome po gradu..

Iako, mišljenja sam da će bit još više razguljenih po cesti jer ruku na srce što se mene tiče sve preko 20 km/h sa dvokotačom koji ima 12 coli je ravno samoubojstvu  :wink:
 
KING RR said:
Iako, mišljenja sam da će bit još više razguljenih po cesti jer ruku na srce što se mene tiče sve preko 20 km/h sa dvokotačom koji ima 12 coli je ravno samoubojstvu  :wink:
Moj ide prek sto pa sam još živ fala bogu ,nisam znal da sam samoubojica  :mrgreen:
 
merlin68 said:
Moj ide prek sto pa sam još živ fala bogu ,nisam znal da sam samoubojica  :mrgreen:

Ti si ionako utreniro stajanje ko kip po cijeli dan pa tebe ni ne računam  :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:
 
KING RR said:
Ti si ionako utreniro stajanje ko kip po cijeli dan pa tebe ni ne računam  :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:
To sam stajao prije jedno 10 god, sad sam ipak malo napredovao pa hodam a ak sam dobar dobim i koji put autek  :mrgreen:
 
KING RR said:
Bilo je do sada da svi od 50 ccm koji razvijaju brzinu preko 50 moraju imat veliku tablicu, znači imo si pravo izbora, ako si htio mogo si ga atestirat

Ja sam se raspitao u STP Autoreparatura u Osijeku koja je ovlastena za atest vozila prije prodaje svoje 50ice i
receno mi je da ovo po trenutnim zakonima nije izvedivo, da sam vjerojatno petstota osoba koja je to dosla pitati
i nudili mi neki broj u ZG gdje sam to mogao potvrditi.

Long story short je bilo - ako je u Deklaraciji o sukladnosti vozila (tzv. homologaciji) navedeno da se radi o mopedu,
onda je to moped i ako je zakonski moped definiran kao 49ccm/49km/h, tu prica prestaje.

Cak sam imao situaciju dok sam prodavao skuter (SF2) da me nazvao gospon iz zagorja koji je greskom imao isto SF2
50 registriran kao motocikl (dakle u homologaciji nije bio moped), na velikoj tablici i koji isto tako nije mogao izvesti
obrnutu proceduru sa atestom da dobije malu tablicu (isto tako se raspitivao svuda), pa je htio kupiti moj skuter
samo zbog papira.

Apsurd je jos veci kad se uzme u obzir da postoji SpeedFight 100 koji je _identicnog_ okvira/kocnica/kotaca i svega
ostalog 50-ici, a ima duplo vecu (i jacu) masinu.

Sve u svemu, previse zaje*ancije (s oprostenjem); treba inzistirati na zakonu da se sve do 125ccm moze voziti sa
dozvolom koju ima vecina.. (B i M kategorija (bivsa H)), naravno, ukljucujuci odblokirane 50ice.
 
KING RR said:
Iako, mišljenja sam da će bit još više razguljenih po cesti jer ruku na srce što se mene tiče sve preko 20 km/h sa dvokotačom koji ima 12 coli je ravno samoubojstvu  :wink:

Velicina kotaca nema nikakve veze sa onim sto se tebi vjerojatno vrti po glavi.

Zavoje koje sa 80km/h prolazim sa kawasakijem u debelom nagibu prolazio sam sa 80km/h i sa
Speedfightom sa mrtvim ovjesom (i dobrim gumama), a isto tako sa centralnim nogarom na cesti
ide i sa Agility-em.

Davno je proslo doba Vespi sa 10" kotacima na kojima se redovno padalo zapravo zbog visokog
postavljenog tezista i losih guma.. a ne zbog njihovih dimenzija.

10 minuta na Youtube-u sa "piaggio zip cup" rezultatima bi trebalo svakom (pametnom) biti dovoljno.

polini_1.jpg
 
merlin68 said:
To sam stajao prije jedno 10 god, sad sam ipak malo napredovao pa hodam a ak sam dobar dobim i koji put autek  :mrgreen:

Ko ti kriv kad nisi štel slušat predavanja starih milicajčina pa ubost neki čvarak na rame i drkarit ovako ko ja  :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Cortez said:
Velicina kotaca nema nikakve veze sa onim sto se tebi vjerojatno vrti po glavi.

Zavoje koje sa 80km/h prolazim sa kawasakijem u debelom nagibu prolazio sam sa 80km/h i sa
Speedfightom sa mrtvim ovjesom (i dobrim gumama), a isto tako sa centralnim nogarom na cesti
ide i sa Agility-em.

Davno je proslo doba Vespi sa 10" kotacima na kojima se redovno padalo zapravo zbog visokog
postavljenog tezista i losih guma.. a ne zbog njihovih dimenzija.

10 minuta na Youtube-u sa "piaggio zip cup" rezultatima bi trebalo svakom (pametnom) biti dovoljno.


Dečko u zadnjih par godina napravio sam bar 2000 očevida prometnih nezgoda od kojih je preko 500 bilo upravo na skuteru od 50 ccm, razlog, prevelika brzina koju loša ciklistika nemože pratit i rezultira padanjem  :wink:
Za tvoj info nevoze svi građani RH zip kup ili kako god zovete to drkarenje sa vozilima iz kinder jajeta, vjerojatno si jedan od rijetkih koji znaju kako ne past ili bar kako ostat živ, što neznači da svi znaju  :wink:

Kao što rekoh, možeš tvrdit da je to baš super al statistika je zaista jebena stvar i kaže suprotno  :jesus:
 
KING RR said:
Dečko u zadnjih par godina napravio sam bar 2000 očevida prometnih nezgoda od kojih je preko 500 bilo upravo na skuteru od 50 ccm, razlog, prevelika brzina koju loša ciklistika nemože pratit i rezultira padanjem  :wink:
Za tvoj info nevoze svi građani RH zip kup ili kako god zovete to drkarenje sa vozilima iz kinder jajeta, vjerojatno si jedan od rijetkih koji znaju kako ne past ili bar kako ostat živ, što neznači da svi znaju  :wink:

Kao što rekoh, možeš tvrdit da je to baš super al statistika je zaista jebena stvar i kaže suprotno  :jesus:





Ne bih se u potpunosti složio s tobom...Uvjeren sam da svaka normalna 50-ica šta se ciklistike tiče, može podnijeti brzinu od 80-90 km/h s lakočom. A razloge u tolikom broju prometnih nezgoda u toj klasi, treba potražiti u brojnosti takvih vozila, mladosti vozača ,kao i u njihovom neiskustvu...Mislim da su to bitniji čimbenici od colaže kotača ugrađenih na takva vozila...
 
Bob Rock said:
Ne bih se u potpunosti složio s tobom...Uvjeren sam da svaka normalna 50-ica šta se ciklistike tiče, može podnijeti brzinu od 80-90 km/h s lakočom. A razloge u tolikom broju prometnih nezgoda u toj klasi, treba potražiti u brojnosti takvih vozila, mladosti vozača ,kao i u njihovom neiskustvu...Mislim da su to bitniji čimbenici od colaže kotača ugrađenih na takva vozila...

A jebiga tko voli nek izvoli  (y) ja znam da ćemo ih i dalje kažnjavat umjesto vozača pRRavih motora  :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Status
Not open for further replies.