Nrg ne može dignit okretaje

fibra59

New member
pozdrav,
Pokusavan vec par dana popravit nrg koji ne želi u okretaje.
Moguće ga je upaliti samo sa punim gasom i tada radi na 2000 okretaja.

Ne znan koliko ima smisla nabrajat sta san sve probava jer san svaku glupost koja mi je pala na pamet proba.
čak san i termogrupu skida.

evo par videa

https://youtu.be/vh-zgjlkvZc

https://youtu.be/tEAfuvBGxJU

jedini nacin kad san uspija dici mu okretaje je kad sam namjerno napravija falš zrak tako da san klipic sa iglon maka iz karba.

https://youtu.be/11FQAh4aTbw

siguran san da je problem u nečemu šta san već testira tako da je bezveze najbrajati sta san sve radija ali evo:

ukratko probava san ove druge dijelove: namotaji,bobina,instalacija motora, svjecica,karburator,pumpa goriva, auspuh

zamjenjeno: semering radilice, postavke karburatora, prirubnica

usisne lamele ne prolazi svjetlo i može se ustima napraviti vakum
čok testiran i ispravan


zahvaljujem svima na pomoći.


 
Bar taj model sa karburatorom nije problem napravit da radi kako triba.Vidin da ti to nije profesija  i da ti mehanika nije baš jaka strana pa se obrati nekom ko to malo bolje zna. Inače češ izgubit strpljenje a i minjat češ ono šta ne triba i eto ti vraga i troškova kojih nebi tribalo bit.
 
koji je karb na njemu,jel dell 17,5 ili 19mm?

ja mislim da bi se trebao nastelovati karb,a termogrupa je 50cca ili ima kit 70?
 
barba Bore  nije mi struka, ali piaggio 50 2T poznajen dosta dobro.

Bar 2T mašina nije toliko komplicirana za dijagnostiku. Triba imat benzina i iskre i radit će bar nakako. U ovom slučaju ima i goriva i iskre ali ne radi.
Kut paljenja se ne može falit iz razloga šta je u pitanju serijska radilica i original onaj zub(kajla). Spojija san druge namotaje na koje sam utaka zasebni komad instalacije tako da izbjegnen moguć kvar na instalaciji skutera i spojija san u moju bobinu koja radi na mom motoru. Rezultat isti.

karburator je dellorto 17.5 ID koji tvornicki dolazi sa njim, ali probava san ja stavit svoj 17.5mm ED model i identično se ponaša.

termogrupa je zamjenjena prošle godine i stavljena je neka zamjenska sa original glavom od piaggia.

nakon minjanja termogrupe skuter je odvozija jednu sezonu, na relacijama do 5km. skida san termogrupu i kad stavim karike u cilindar zazora skoro pa i nema .


semering sa strane magneta je odlican, a ovaj sa strane variomata san ja zaminija jer se totalno raspa (kad se stavljala termogrupa neko je stavija zamjenski crni umisto smeđeg corteco)
Safg4Yg.jpg


Usisne lamele dobro drze vakum.Karbonitne su i nisu nigdi odlomljene.Također proba san stavit nove karbonske nije pomoglo.
DqGnATW.jpg

8BIWeA3.jpg


Zazor karika po meni odlican.Naopako san stavija kariku pa je ova strana sa utoron prema kameri.

7W4OXFR.png


Također proba san izbjeć vakum pumpu koja je ispravna i pustit gorivo slobodnin padon u karb i nije pomoglo. Jednostavno smjesa mu je prebogata gorivon i jedino se skuter može razvrtit ako mu se dovede masu falš zraka. čak nije dovoljno maknit airbox pa dat gas jer s time se dovodi i dodatno gorivo.


Esu vam uopće vidljiva gornja videa?
 
Jesi li prova sa stroboskopskom lampom kad baca iskru.Znan da je bilo problema sa fazom radi pogrešnog magneta.Ništa ne gušta al bar si siguran za krenit dalje ako je faza u redu.
 
barba said:
Jesi li prova sa stroboskopskom lampom kad baca iskru.Znan da je bilo problema sa fazom radi pogrešnog magneta.Ništa ne gušta al bar si siguran za krenit dalje ako je faza u redu.
radilica, namotaji,magnet i kajla su tvornicki i nikad dirani do sada.

Sad su skidani jer sam iša eliminirat kvar na struji.

Piaggio nema mogućnost promjene faze osim stavljanjem pomaknute kajle, ali to ode nije slučaj