obrnuti mjenjač

mv_agusta

Active member
evo vidim da svi trkači koriste to pa me zanima zašto tj prednosti i mane ako ih uopče ima
hvala na odg

p.s. nadam se da nisam fulao pdf
 
  ..ma to je neki majstor krivo okrenuo poluge i svi su ga popratili :mrgreen:  valjda je dok si u R položaju lakše i brže (kad se navikneš) stisnut stopalo prema dolje nego navlačit gore  :LOL: :misli:
 
a pred zavoj je onda lakše povlačit prema gore :misli:
neznam to mi je sve misterij, čekamo nekog racera da napiše koju pametnu :D
 
nize su na gore,a sta ako u zavoju nagnut moras presaltat u nizu to znacu da moras stopalo stavit ispod polugice sta nije to malo opasno kad si nagnut do kraja-kuzim ja da se sve treba pred zavoj obavit ali je..ga sta ako bas u zavoju treba saltat u nizu :misli:
 
pa kad si nagnut i izlazis iz zavoja...lakse je nogom "lupiti" po poluzi mjenjaca i ubaciti u visu brzinu...barem ti tom prilikom asfalt nece popapati prste na nozi.... :mrgreen:
 
a sta se bas nikad nikom ne dogodi da mora u zavoju saltat u nizu, modda se pred zavoj jos naguravo sa ekipom pa uletio sa visom brzinom,kuzim ja da je sa obrnutim mjenjacem brze saltati ali ovo mu je i mana ili mozda nije :misli:
 
Obrnut mijenjač je koštao života jednog momka prošle godine na Grobniku  :( ! U nekim zavojima radi nagiba lakše je šaltati u višu brzinu prema dolje.
 
taj dio mislim da svi shvačamo da je lakše u višu, ali niža je problem mislim šta je moguće da je tako lakše šaltat u nižu
znam da meni nije
a i vidi se na utrkama da neki vozači prije zavoja izbace nogu i onda je vračaju gore sad dali je to nekima ostalo iz dana MXa ili se malo muče s tim mejnjačima :misli: :misli:
 
mv_agusta said:
taj dio mislim da svi shvačamo da je lakše u višu, ali niža je problem mislim šta je moguće da je tako lakše šaltat u nižu
znam da meni nije
a i vidi se na utrkama da neki vozači prije zavoja izbace nogu i onda je vračaju gore sad dali je to nekima ostalo iz dana MXa ili se malo muče s tim mejnjačima :misli: :misli:

Tebi na nexusu znamo da nije  :mrgreen:
 
jedimaster said:
Tebi na nexusu znamo da nije  :mrgreen:

hahah baš smo humoristični :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tu i tamo i ja sjednem na nešto s brzinama
 
ti je iz razloga jer kad dolaziš na kočenje normalno je da šaltaš u nižu dok si još u uspravnom položaju,i kad uđeš u zavoj i počneš otvarati na izlazu iz zavoja več moraš šaltati u višu a još si dosta polegnut što znači da nema šanse da zavičeš čizmu ispod mjenjača  (y)
 
ok pri izlasku iz zavoja dok si jos nagnut nemozes saltati u visu sa normalnim mjenjacem tj nemozes zavuc nogu ispod a to znaci da u zavoju nema saltanja u nizu sa obrnutim mjenjacem ma sta gad se dogodilo?
 
jedimaster said:
Obrnut mijenjač je koštao života jednog momka prošle godine na Grobniku  :( !
kako? zapela mu čizma od asfalt pa ga ispalilo?
 
To s mjenjacem sam se i ja pitao...
I zasto neki ne voze sa stopalom na sredini fuzera, vec na fuzeru drze prste, pa dalje im do mjenjaca i do kocnice onda.
 
jedimaster said:
Obrnut mijenjač je koštao života jednog momka prošle godine na Grobniku  :( ! U nekim zavojima radi nagiba lakše je šaltati u višu brzinu prema dolje.
objani , kako ?
 
malaguti said:
ok pri izlasku iz zavoja dok si jos nagnut nemozes saltati u visu sa normalnim mjenjacem tj nemozes zavuc nogu ispod a to znaci da u zavoju nema saltanja u nizu sa obrnutim mjenjacem ma sta gad se dogodilo?
pa drugo su ekstremne situacije kad dižeš motor ili sl.
 
mario31 said:
pa drugo su ekstremne situacije kad dižeš motor ili sl.
kuzim  (y) a za takvo dizanje motora da bi se presaltalo stvarno treba hrabrosti onda se i putanja poremeti u zavoju...svaka cast (y)
 
buba5 said:
To s mjenjacem sam se i ja pitao...
I zasto neki ne voze sa stopalom na sredini fuzera, vec na fuzeru drze prste, pa dalje im do mjenjaca i do kocnice onda.

kad dođe do pada da im ne zapne noga... :misli: