Obrtaljka i veliki upitnik

Moretto

New member
OK, TW nema obrtomjer. A ja zapeo da ga nasadim. Prekopao kataloge, skupo.  :(
Konačno se dočepam obrtaljke, u kompletu s ostatkom instrument table od Gilere Apache 125. Cvaja, dakle, oće li pasat RPM?  :misli:
Informiram se kao svako pismen na TW stranicama, kaže ovako: Treba rpm sa omjerom 1:1. OK, to imam.  (y) I kaže da mora bit predviđen za "negativni signal" sa bobine.Šta je sad to?  :misli:
Ništa, spojim ja njega uredno, ima proklete tri žice, plus preko brave, minus direktno, i dakle signalna za bobinu. TW ima CDI, na bobinu ide jedna jedina žica na primarnoj strani, druga je spojena direktno na masu, na ramu odmah ispod bobine (dakle bilo bi malo glupo na masu spajat), i spojim ja signal na jedinu žicu koja ide sa cdi na bobinu. I ništa. Ni da mrdne rpm.  :ubikomp:
Stvar je da taj usrani cdi prekida +, dok paljenje sa platinama prekida -. Jel to šta bitno obrtaljki?
Hvala bogu na tehničkom forumu, pa ljudi pomozite.
Unaprijed zahvaljujem..
 
130 puta pročitano, i nitko nikakvu sugestiju? Pa ja kad imam problem, imam problem. No dobro, kopao ja i iskopao, definitivno obrtaljka mora bit predviđena za "negativni impuls". Najme, kod platinskog paljenja ili elektronike koja prekida na istom principu, impulsi na obrtaljku idu 12-voltni. Kod ovog CDI tipa paljenja, konstanta je na 12V, a impulsi idu 0 V, odnosno masa. U svakom slučaju, stvar ne radi. Instrument kao takav je inače ispravan, na autu radi.
 
to je problem koji bi ti komadic elektronike od par kuna rijesio
najbolje da pitas najblizeg tv servisera, mislim nekog od onih
koji jos rade s lemilicom
 
Moretto said:
OK, TW nema obrtomjer. A ja zapeo da ga nasadim. Prekopao kataloge, skupo.  :(
Konačno se dočepam obrtaljke, u kompletu s ostatkom instrument table od Gilere Apache 125. Cvaja, dakle, oće li pasat RPM?   :misli:
Informiram se kao svako pismen na TW stranicama, kaže ovako: Treba rpm sa omjerom 1:1. OK, to imam.  (y) I kaže da mora bit predviđen za "negativni signal" sa bobine.Šta je sad to?  :misli:
Ništa, spojim ja njega uredno, ima proklete tri žice, plus preko brave, minus direktno, i dakle signalna za bobinu. TW ima CDI, na bobinu ide jedna jedina žica na primarnoj strani, druga je spojena direktno na masu, na ramu odmah ispod bobine (dakle bilo bi malo glupo na masu spajat), i spojim ja signal na jedinu žicu koja ide sa cdi na bobinu. I ništa. Ni da mrdne rpm.  :ubikomp:
Stvar je da taj usrani cdi prekida +, dok paljenje sa platinama prekida -. Jel to šta bitno obrtaljki?
Hvala bogu na tehničkom forumu, pa ljudi pomozite.
Unaprijed zahvaljujem..

a kako ćeš imati sa odnosom 1:1,jer TW je 4t mašina........al evo sheme spajanja kako sam ju ja dobio pa probaj............


 
Slažem se Zeto.1:1 jer iskru baca na svjećici bez obzira jel kompresija ili ispuh, znači svaka druga uzalud, al obrtaji odgovaraju.Šta se tvoje šeme tiče, pročitaj što sam napisao.tvoja shema je ok za platinsko i jedan tip elektronskog paljenja(prekidač prekida na masu), meni prekida +.
 
pa iskru samo baca kada je ekspanzija, u trećem taktu nešto prije gornje mrtve točke,i svaka 2 kruga radilice,tj 720..........ako je 4T mašina,što mislim da je ako se radi o yamahi TW.......
onda bi trebao biti obrtomjer 1:2,znači 1 iskra za 2 kruga radilice...........ako imaš 1:1,postoji mogučnost da ti onda pokazuje duplo manje okretaja ako ga spojiš..........

al ista ti je stvar,da li prekida na + ili na masi,samo malo shemu izmjeniš,tako gdje je masa staviš + a gdje je + staviš masu i trebalo bi funkcionirati!!

al moraš uz obrtomjer dobiti nešto,kako ga spojiti........barem mislim!!
a sada,pokušavaj nešto,na mom motoru imam samo 2 žice,koje idu preko napona,pa ta shema ti neodgovara........
 
Da, to sam i ja mislio, al sam se prevario.Je, 4t je mašina, ali ne baca svakih 720, baca iskru svakih 360.Svaki put kad je klip gore, iskra opali bez obzira jel paljenje ili ispuh...ne znam zašto, vjerojatno je tako tehnički jednostavnije za izvest, makar je svaka druga iskra uludo opaljena.
Mislim da će tranzistor malo jači to riješit...moram još malo mozgat, al ne da mi se u pokušajima skurit CDI, sklop košta 300-400 eura...radije ću potrpit da nema rpm.
 
nemoguće mi je da baca svaki puta kada dođe gore iskru..........čudno mi to,onda ju baci i kada je otvoren ispušni ventil,za vrijeme trajanja ispuha,što je nemoguće.............prvi put takvo nešto čujem.............
 
Zeto kaj kradeš moje sheme?  :mrgreen:

Ovo na slici je spajanje za impulse 12V, za platinsko paljenje. Moretto daj skiciraj malo tu shemu bobine i paljenja.
 
Karabaja said:
Zeto kaj kradeš moje sheme?  :mrgreen:

Ovo na slici je spajanje za impulse 12V, za platinsko paljenje. Moretto daj skiciraj malo tu shemu bobine i paljenja.

Na poslu sam, ovi PC-ji nemaju ni corel ni adobe...a u MS Paintu ni Gates ne zna crtat...evo, srećom, jednostavno ko fažol pa sam nešto načrčko.Nemože bit jednostavnije.Masa je konstantna na bobini(nema platina između).Sa CDI sklopa ima + konstantno, a prekine ga kad treba iskru bacit(kad je na paljenju,odnosno kad klasično trebaju platine otvorit.)
 
Ulaz na obrtomjer si spojio na ovo crvenu točku?
 
Još malo netalentiranog crtanja.
Gornji graf je impulsi platinskog paljenja, donji su impulsi sa mog paljenja
 
Karabaja said:
Zeto kaj kradeš moje sheme?  :mrgreen:

Ovo na slici je spajanje za impulse 12V, za platinsko paljenje. Moretto daj skiciraj malo tu shemu bobine i paljenja.

pa ti si mi dao tu shemu (y),pa sam htio pomoći čovjeku........ :jesus: