EnduroLab
Well-known member
Od El Rachidie do TrešnjeFke...ili ti priča o Dedi...
Pamtim to kao da je bilo danas kad je babo Atif....ne. Kriva priča.
Kraj 1994. ili početak 1995. godine, pamtim to kao da je bilo danas kad je stari donio kući bijeli tanjur za kotlovinu i nije nam dao da se s njim penjemo na krov dok ga montira. Tada je sve počelo. Mislim, počelo je već 1991. s Tomosom automatikom, a stara će reći da je počelo već 1984. u Cavtatu sa olupinom parkiranom na rivi ali zaluđenost rallyem počela je negdje 1994.-1995. kad je stari donio doma satelitsku i bratu i meni u sobu postavio televizor sa receiverom.
Eurosport, kasno večernje reportaže sa rally-a Paris - Dakar....čekao sam ih kao da nema sutra...gledao sam i aute ali draži od Shinozuke i Masuoke bili su mi Kinigadner, Meoni, Magnaldi, De Gavardo, Brucy, Riba, Sala, Esteve Pujol, Alfie Cox....
I tako godinama, do danas. Ali zasad premotajmo na 2000.-2001.
Zlatko Kadrnka tada je vozio svoj drugi rally Paris-Dakar, isto kao i Patrik Polimac. Patrik je vozio na prošlogodišnjem motoru, a Kadrnka na novom. Miran Stanovnik tada je vozio Husqvarnu pripremljenu kod Zupina. Nažalost za Kadrnku, svoj je nastup na rally-u završio petog dana, na etapi od El Rachidie do Ouarzazate. Polimac je završio 45., Stanovnik 21., a pobijedio je veliki Fabrizio Meoni na KTM-u.
https://photos.app.goo.gl/3hcP9sNQyBhyJsR73
Za one koji žele znati više o tim godinama rally-a Paris-Dakar:
http://www.paridaka-info.com/2008/DAK/presentation/docs/histo_1979_2007_us.pdf
Premotajmo sada na 2016. i Rally Albania.....lb, ormar i moja malenkost....spektakualrne dogodovštine, zgode i nezgode i Rally, pravi internacionalni Rally;
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=251018.0
Onda su još lb i isvedic 2017. išli na Hellas Rally, ja nisam išao ali pripomogao sam nešto u pripremi;
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=253942.0
Svo to vrijeme, još od one 1994.-1995. kopkala me želja za nabaviti pravi Rally motor, austrijske proizvodnje, naravno.....nije to nimalo lako, iznosi za koje se ti motori prodaju nisu mali, a lista zainteresiranih je duga. Novi takav motor modernih godišta redovno košta preko 20000€ ako je u dobrom stanju....Rally Replice koje se mogu nabaviti nove koštaju 33000€, a motor Desprea koji je nedavno osvanuo na prodaju, iz tako neke 2007-08 i preko 40000€.
Svo to vrijeme jedan pravi stajao mi je ispred nosa, negdje u Zagrebačkom kvartu Maksimiru ako se ne varam....ali ja to nisam znao. Sve do jedne privatne poruke na ovom forumu kad me jedan simpatičan tip priupitao bih li želio pogledati jedan pravi Rally motor i to s pedigreom iz blizine....naravno da bih, issa ti razapetog!! Ispostavilo se da se radi o motoru Zlatka Kadrnke koji je 16 godina stajao uredno uskladišten, kompletan, sa puno rezervnih dijelova, a tada je, ako se ne varam 2017. prešao u vlasništvo ranije spomenutog simpatičnog tipa...inače velikog zaljubljenika u KTM i još neke manje bitne marke. Motor je upravo bio servisiran kod Moto Špice u Varaždinu, a ljubazni čovjek, osim što mi je motor pokazao, dozvolio mi je i da se provozam.... :shock: majčice mila, motor je bio 'ko nov. Utegnut, čvrstog ovjesa, zvuka zdravog kao da je jučer sišao s proizvodne trake u Mattighofenu. Nakon Kadrnkinog pada 5. dana rally-a Paris - Dakar motor uopće nije bio vožen, zapravo, sve što je bio vožen je tih 5 dana utrke i možda koji kilometar prije utrke. Novi vlasnik je napravio možda 500 km do dana današnjeg.
Premotajmo sada do 02.03.2018. kada mi je ljubazni čovjek pristao prodati motor....jebiga, želio sam si Rally motor od 11. godine i evo ti ga sad....Deda...
https://photos.app.goo.gl/SxuPUq23uGFX26qL2
https://photos.app.goo.gl/gB7If7lOQSsNBR9v2
https://photos.app.goo.gl/67N7BxBpZQlhM9FJ3
https://photos.app.goo.gl/U0dVToGAz3XGcciv1
Na blatobranu je još uvijek originalna naljepnica s Dakar-a;
https://photos.app.goo.gl/VC46duR4ZBePw8QL2
Uz motor je došlo brdo rezervnih dijelova; još jedan prednji tank, jedna prednja maska, set kotača sa Mishelin Desert gumama iz 2001. godine i musevima unutra (živo me zanima tko će to skinut s felgi...čini mi se da će to ići dolje isklučivo fleksericom...), grane auspuha, lamele, poluge kočnice, kvačila, mjenjača, ležajevi kotača, filteri ulja, zraka, lanac, tri seta lančanika različitog broja zuba i još 100 raznih pizdarija...
Kakav je plan s Dedom? Pa ništa posebno zapravo.....malo ga presložiti po mojem ukusu, još malo očistiti i ove godine otići na par vožnji s njim. Ako sve bude po planu sljedeće godine ću Dedi priuštiti još jedan ili dva Rally-a prije apsolutne natjecateljske mirovine, zaslužio je....
Par detalja o motoru, brošura iz 1999/2000.....
http://www.chinapdf.com/PDF-samples/product-brochure/toshi-ktm.co.jp-rally.pdf
Razlike u odnosu na serijski Adventure iz tih godina su; radilica, klip, cilindar, glava, drugačiji sistem filtriranje i hlađenja ulja, kapacitet goriva od 44 L, kapacitet vode od 2 L, struja i još neke sitnice.....i da....motor ima deklarirana 62 konja.... :0648:
Još par fotki:
1. Oznake sa tehničkog pregleda prije Dakar-a
https://photos.app.goo.gl/6cb898pcSEKNsTxm1
2. Prezime i broj vozača na felgama
https://photos.app.goo.gl/Eae0H9ZRp5xjHjTu2
3. Rezervni set kotača sa gumama iz 2000 g.
https://photos.app.goo.gl/TFMfzBP7Ou2F8tW83
4. Rezervni dijelovi i dijelovi navigacijskog tornja
https://photos.app.goo.gl/1U8lhTVwcmHOmY4w1
https://photos.app.goo.gl/aFQBmLRLHIcsoY5O2
5. Ohlins amortizer upravljača
https://photos.app.goo.gl/cvalrLzcNQnLcmKG3
Pamtim to kao da je bilo danas kad je babo Atif....ne. Kriva priča.
Kraj 1994. ili početak 1995. godine, pamtim to kao da je bilo danas kad je stari donio kući bijeli tanjur za kotlovinu i nije nam dao da se s njim penjemo na krov dok ga montira. Tada je sve počelo. Mislim, počelo je već 1991. s Tomosom automatikom, a stara će reći da je počelo već 1984. u Cavtatu sa olupinom parkiranom na rivi ali zaluđenost rallyem počela je negdje 1994.-1995. kad je stari donio doma satelitsku i bratu i meni u sobu postavio televizor sa receiverom.
Eurosport, kasno večernje reportaže sa rally-a Paris - Dakar....čekao sam ih kao da nema sutra...gledao sam i aute ali draži od Shinozuke i Masuoke bili su mi Kinigadner, Meoni, Magnaldi, De Gavardo, Brucy, Riba, Sala, Esteve Pujol, Alfie Cox....
I tako godinama, do danas. Ali zasad premotajmo na 2000.-2001.
Zlatko Kadrnka tada je vozio svoj drugi rally Paris-Dakar, isto kao i Patrik Polimac. Patrik je vozio na prošlogodišnjem motoru, a Kadrnka na novom. Miran Stanovnik tada je vozio Husqvarnu pripremljenu kod Zupina. Nažalost za Kadrnku, svoj je nastup na rally-u završio petog dana, na etapi od El Rachidie do Ouarzazate. Polimac je završio 45., Stanovnik 21., a pobijedio je veliki Fabrizio Meoni na KTM-u.
https://photos.app.goo.gl/3hcP9sNQyBhyJsR73
Za one koji žele znati više o tim godinama rally-a Paris-Dakar:
http://www.paridaka-info.com/2008/DAK/presentation/docs/histo_1979_2007_us.pdf
Premotajmo sada na 2016. i Rally Albania.....lb, ormar i moja malenkost....spektakualrne dogodovštine, zgode i nezgode i Rally, pravi internacionalni Rally;
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=251018.0
Onda su još lb i isvedic 2017. išli na Hellas Rally, ja nisam išao ali pripomogao sam nešto u pripremi;
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=253942.0
Svo to vrijeme, još od one 1994.-1995. kopkala me želja za nabaviti pravi Rally motor, austrijske proizvodnje, naravno.....nije to nimalo lako, iznosi za koje se ti motori prodaju nisu mali, a lista zainteresiranih je duga. Novi takav motor modernih godišta redovno košta preko 20000€ ako je u dobrom stanju....Rally Replice koje se mogu nabaviti nove koštaju 33000€, a motor Desprea koji je nedavno osvanuo na prodaju, iz tako neke 2007-08 i preko 40000€.
Svo to vrijeme jedan pravi stajao mi je ispred nosa, negdje u Zagrebačkom kvartu Maksimiru ako se ne varam....ali ja to nisam znao. Sve do jedne privatne poruke na ovom forumu kad me jedan simpatičan tip priupitao bih li želio pogledati jedan pravi Rally motor i to s pedigreom iz blizine....naravno da bih, issa ti razapetog!! Ispostavilo se da se radi o motoru Zlatka Kadrnke koji je 16 godina stajao uredno uskladišten, kompletan, sa puno rezervnih dijelova, a tada je, ako se ne varam 2017. prešao u vlasništvo ranije spomenutog simpatičnog tipa...inače velikog zaljubljenika u KTM i još neke manje bitne marke. Motor je upravo bio servisiran kod Moto Špice u Varaždinu, a ljubazni čovjek, osim što mi je motor pokazao, dozvolio mi je i da se provozam.... :shock: majčice mila, motor je bio 'ko nov. Utegnut, čvrstog ovjesa, zvuka zdravog kao da je jučer sišao s proizvodne trake u Mattighofenu. Nakon Kadrnkinog pada 5. dana rally-a Paris - Dakar motor uopće nije bio vožen, zapravo, sve što je bio vožen je tih 5 dana utrke i možda koji kilometar prije utrke. Novi vlasnik je napravio možda 500 km do dana današnjeg.
Premotajmo sada do 02.03.2018. kada mi je ljubazni čovjek pristao prodati motor....jebiga, želio sam si Rally motor od 11. godine i evo ti ga sad....Deda...
https://photos.app.goo.gl/SxuPUq23uGFX26qL2
https://photos.app.goo.gl/gB7If7lOQSsNBR9v2
https://photos.app.goo.gl/67N7BxBpZQlhM9FJ3
https://photos.app.goo.gl/U0dVToGAz3XGcciv1
Na blatobranu je još uvijek originalna naljepnica s Dakar-a;
https://photos.app.goo.gl/VC46duR4ZBePw8QL2
Uz motor je došlo brdo rezervnih dijelova; još jedan prednji tank, jedna prednja maska, set kotača sa Mishelin Desert gumama iz 2001. godine i musevima unutra (živo me zanima tko će to skinut s felgi...čini mi se da će to ići dolje isklučivo fleksericom...), grane auspuha, lamele, poluge kočnice, kvačila, mjenjača, ležajevi kotača, filteri ulja, zraka, lanac, tri seta lančanika različitog broja zuba i još 100 raznih pizdarija...
Kakav je plan s Dedom? Pa ništa posebno zapravo.....malo ga presložiti po mojem ukusu, još malo očistiti i ove godine otići na par vožnji s njim. Ako sve bude po planu sljedeće godine ću Dedi priuštiti još jedan ili dva Rally-a prije apsolutne natjecateljske mirovine, zaslužio je....
Par detalja o motoru, brošura iz 1999/2000.....
http://www.chinapdf.com/PDF-samples/product-brochure/toshi-ktm.co.jp-rally.pdf
Razlike u odnosu na serijski Adventure iz tih godina su; radilica, klip, cilindar, glava, drugačiji sistem filtriranje i hlađenja ulja, kapacitet goriva od 44 L, kapacitet vode od 2 L, struja i još neke sitnice.....i da....motor ima deklarirana 62 konja.... :0648:
Još par fotki:
1. Oznake sa tehničkog pregleda prije Dakar-a
https://photos.app.goo.gl/6cb898pcSEKNsTxm1
2. Prezime i broj vozača na felgama
https://photos.app.goo.gl/Eae0H9ZRp5xjHjTu2
3. Rezervni set kotača sa gumama iz 2000 g.
https://photos.app.goo.gl/TFMfzBP7Ou2F8tW83
4. Rezervni dijelovi i dijelovi navigacijskog tornja
https://photos.app.goo.gl/1U8lhTVwcmHOmY4w1
https://photos.app.goo.gl/aFQBmLRLHIcsoY5O2
5. Ohlins amortizer upravljača
https://photos.app.goo.gl/cvalrLzcNQnLcmKG3