Odabir/Nabava motora upit | Kawasaki KLR650 ili BMW F650gs Dak /iz oglasa

Dragosh

New member
Pozdrav ekipa, trebam vaše mišljenje komentare vezano za odabir između ova 2 navedena modela Kawasaki KLR650 / BMW F650gs Dak

Znači, naišao sam na ova dva primjeraka iz oglasa

(iz zadra)

(Ovaj je iz slovenije)

Ja sam u zagrebu stacioniran.
Ja bi rađe uzeo F650gs DAK zbog jačeg agregata, dobavljiviji djelovi i rađen u EU, boljeg ponašanja na brzoj cesti itd., za razliku od KLR650 čiji su djelovi teži za nabavit kod nas (s obzirom da A model se nije u EU prodavao)

Čitao sam podosta o oba navedena modela i upućen sam u to da kod KLR650 ima jedan veliki problem, što je španer faznog lanca ili takvo neš, na američkom takozvani "Doohickey" koji bi me ustartu stajao dodatnih 1000kn ukoliko nije nikad mijenjan, slabiji agregat 230W, prekidači stari koje bi trebao prebacit na euro prekidač, stavio bi T16 lančanik da bolje podnosi bržu cestu.

kod BMW-a je bilo ponekad problema kod paljenja i slično. (prije twin spark modela kako sam čitao)
Još nisam poslao upit vlasnika motora oko detalja jer trenutno važem, ali je moja odluka da ili KLR650 ili F650gs Dak nabavim

Sad po vama, koliko bi ja još troškova imao sa KLR650 ?
Da li je ta cijena za koju vlasnik traži prihvatljiva, normalna, prevelika ?
Koja bi mu bila realna cijena ?

A kod F650gs Dak, koliki bi me sve troškovi ispali kod uvoza ?
Cijena "izgleda" primamljiva ali koji bi mu bio razlog tome ?
Kolika će me zafrkancija s njime još koštat ?
I koja je njemu realna cijena ?

Hvala na pomoći :)(y)
 
Koji god da uzmes zajebaces se..nezna se koji je veca kalaja..za te paee kupi dobar bicikl vise ces se navozat
 
KLR650 za te pare mora bit u top stanju... za njega su dijelovi dostupniji... o ovoj bemburi ne znam nist, al cisto sumnjam da je rentabilniji...
ak vec oces tak nekaj, uzmi dobar XT ili KLE, a ako te zanima nešta za brzu cestu, promijeni klasu motora...
 
  • Like
Reactions: geronimo43
A kod F650gs Dak, koliki bi me sve troškovi ispali kod uvoza ?
Cijena "izgleda" primamljiva ali koji bi mu bio razlog tome ?
Kolika će me zafrkancija s njime još koštat ?
I koja je njemu realna cijena ?


Računaj sa registracijom bez prijevoza iz Slo bar 600-700 eura
 
Imao oba dva, samo moj GS nije bio Dakar. Ali jako davno. I kod mene su bili novi motori.
Ni sa jednim nisam imao problema, osim što sam sa KLR-om nastradao. Imao tešku prometnu (prepilo Juga popola).
Ovdje pričamo od motorima starim preko 20 godina, tako da ko zna što su sve prošli. Jako upitna kupnja.
Dakle s moga iskustva BMW je bio izrazito mali potrošać (ispod 4 litre) i nikakvih problema nisam imao u njegovih 5 godina i cca 40000 Km. Možda zato što od BMW nema ništa. Rotaxova mašina, vjerovatno kineske plastike, Tomosove felge, biti će da je i BMW znak iz Kine 😛, itd...
Kawa je bila ja mislim iz kraj 80tih ili 90ete, tako da neznam jeli to isti model. Malo je teže palila, znala se presaugat i dosta je nemirnija od BMWa. Opet tu se radilo i od 15 godina razlike tehnologije.
Ja to nikad nebi kupio, ali nemamo svi iste želje i mogučnosti, ali u tvom slučaju moj izbor bi bio mali GS, koliko god da je skuplji.