Na zalost ja ti neznam dobro Engleski pa to nemogu procitati. Medjutim netreba mi, jel znam motore od osnovne skole mozda i bolje nego oni koji su to pisali, a to je bilo vec jako davno. Imam malo vremena, pa cu ti samo malo nabaciti loptu a ti razmisljaj. Vec tvoj primjer kojega si naveo sa 1000 R motorom koji ide 110-120 ti pokazuje da nisi u pravu. Tog tvog prijatelja cu ja u ubrzanju namazati sa serijskim prijenosom (koji je puno duzi) da se nece snaci. On do svoje konacne brzine morati saltati pet puta a ja niti jedanputa. Jesi primjetio koliko vremena gubis sa saltanjem. Osim toga snagu koju ima, sa tim prijenosom koji si je napravio uopce nece moci prenjeti na cestu. Nemoj mi sada reci "dobro ali ja necu ici tako kratko". Ja ti samo zelim reci da recenica "kraci prijenos je bolje ubrzanje", nije uvijek istinita.
Sa konacnom brzinom je stvar jos jednostavnija. Pa normalno je da duzi prenos neznaci (uvijek) i vecu konacnu brzinu. Dapace mislim da je svima jasno da to moze znaciti i manju vrhunsku brzinu. Kao sto je Ibiza rekao snaga motora je uvijek ista. Ja nadodadajem kod odredjenog broja okretaja. Pa ti razmisli i napisi mi zbog cega nekada duzi prenos moze znaciti manju konacnu brzinu. :shock: :|