Ono kad si u karanteni pa ga toliko temeljito opereš da ti više neće upalit

Pozdrav izolacijo

Dakle radi se o GS500 1992. god, uglavnom kako veli naslov, sve sam ja to lijepo pripremio ove nedjelje za veliki tusiranac. Slauf, spuzvu, kantu i carli.
Jedva koji kutak sam izostavio, samo sam se naravno cuvo otvora auspuha.
Nakon pranja sam ga upalio, normalno je radio u leru onda nakon minute dvije se ugasio, reko ok, necu ga vise ni palit ostavio sam ga na suncu da se jos posusi.

Nakon par sati idem ja na dir sa frendom, nakon 200m osjetim gusi se on, ne daje gasa, baca vodu negdje oko motora, nisam odgonetnuo otkud tocno. Pokusavam upalit pod cokom, dajem gasa ali nema nade. Ostavim ga par min da dode sebi na suncu. Poslije nakon par pokusaja upali on meni, radi cak i normalno al reko necu riskirat, idem ja doma jerbo nesto tu ne stima.

Otvorio sic, gledam ispod tanka, otvor usisa promjera 2-3 cm bez ikakvog dihtunga taaaman mi tank silazi na polovici otvora tak da moze lijepo voda unutra. Reko pa koje sam ja k..ceve srece.
Ostavio sam ga takvog otvorenog ovih dana je bilo suncano vrijeme sa malo vjetra, taman da se posusi.
Probao ga nakon par sati, slabo...

Onda sam se primio testiranja svjecica, sve je ok.
Ulje je ok. Cak mi malo ide i preko F oznake.
Ventil goriva provjerio jel otvoren.
Uglavnom sve neke banalne stvari.

Probao sam skinut obe svjecice i verglat ga malo ali nisam dugo jer sam bio u strahu da nekaj ne zaribam. (Nisam siguran u sebe, tek se ucim oko ovakvih stvari.) Ne znam kolko vremenski je dovoljno drzat da vergla da ako ima vode da ju izbaci.

Da li mislite da je potrebno mjenjati zracni filter, ili da ga jos troubleshootam?
Mozda da pustim iz karburatora gorivo da procuri malo, da nema jos slucajno vode unutra? Napisite kaj mislite.
 
Prvo probaj zamijeniti gorivo u rezervoaru novim (da ti nije nekim čudnim slučajem zaštopan iberlauf na čepu rezervoara i da nisi nešto vode ulio u rezervoar).
Može biti i do starog goriva od prošle godine.
Ispusti staro gorivo iz lončića na fergazerima.
Pregledaj kontakte na spojevima, s obzirom na godište tu bi moglo biti dosta oksidiranih kontakata po razno-raznim spojevima, počistiti i našpricati kontakt sprejem (ne s WD40).
 
Otvori kutiju zracnog filtera, vidi da se zracni filter nije natopio vodom, posusi ga i naulji (mozes ga i oprati prije toga ako je filter spuzva), ispusti gorivo iz karburatora (da izadje sve, ako je voda dosla u karburator). Ako ima iskre na svjecicama, onda je elektro instalacija ok.
 
Danas sam se primio toga...znaci ovako

Skinuo tank, s njim odvojio tri flausa(jedan je vakuumski)
Skinuo filter, koji mi izgleda dobro, nije potoljen
Zracna kutija isto suha
Ispustio gorivo iz oba fergazera
Dakle sad bi mi sljedeci korak trebo biti da spojim dovod novog cistog goriva na neke od tih flausova ali ja ne znam to napravit
Prilozit cu Vam slike koje imam, bilo bi super kada bi usao u kontakt s nekim ko bi znao objasniti proceduru stavljanja novog cistog goriva u dovod dok je skinut tank.
Hvala.


https://ibb.co/dPKq3QJ
https://ibb.co/5GTnQc6
https://ibb.co/Lrs5Fpc
https://ibb.co/FzBJGdQ
 
Vratih tank, vratih sve nazad
Stavih novi benzin nutra
Pootvarah sve ventile
Upali mi, stavim cok jedno 30sec, davo mu gasa, ne prima kak bi trebo, osjetim na rucici da ne uzima gasa kolko sam potego, nakon jedno minute, dvije se gasio pa sam mu vratio cok al nije ga bilo briga

Idem s njim na servis, da mi otvore fergazere, okupaju ih te da mi promjene ulje i filter po potrebi...ja drugih ideja nemam

Video gdje se gasi dok je pod cokom:

https://m.youtube.com/watch?v=3ODmblLxJw4

 
Pipa goriva ti radi ok? Na to crijevo benzina natakni neku flašicu s benzinom da gorivo ide direktno u fergazere bez pipe i rezervoara, na slici bi trebalo biti br.2, iako se loše vidi.
Tanko crijevo 1 je od vakuuma, deblje od goriva 2, broj 3 kad pretočiš rezervoar da se višak ocijedi ispod motora, to lako provjeriš kud je koje spojeno.
Moguće da se nacijedi u fergazere i radi dok ne potroši što ima u lončićima? U tom slučaju membrana na pipi ne otvara dovod goriva ili je napuklo vakuum crijevo pa vuče falš zrak i ne može otvoriti pipu goriva do kraja.
Po videu ispada da fergazeri ostanu bez goriva.
 
Da zakljucam temu, problem je bio u fergazerima, hladna voda ga je samo dotukla do kraja. Motor je popravljen i sad ga perem samo po cesti. Hvala svima!