alexanto
New member
Još jedna operacija na Atlanticu je pravljenje nosača za GPS uređaj. Imao sam varijantu nosača koji je bio zakačen
za jedan nosač vizira (levi)...
To je u principu lepo radilo ali me zamara da svaki put kad se odvajam od motora moram da skidam GPS. Nekad ga u toku dana skinem po 15 do 20 puta...
Ideja je bila da napravim nosač od lima 3 mm debljine koji bi bio na poprečnoj šipki koja bi bila fiksirana za oba nosača vizira. Nalazila bi se tik iznad instrument table u sredini zaštićena vizirom...I tako se pošlo u realizaciju te ideje...
Razmeravanja GPS-a i crtanje po tabli lima
Zatim je brusilica imala posla.
Ipak bez čekića nema 'leba pa su tako krajevi "zamoljeni" da se iskrive...
GPS pasuje u nosač "kao jaje u kereća usta..."
Drugi tj gornji deo nosača je zamišljen kao zaštita od sunca (senilo) a istovremeno kao deo koji sprečava da se GPS skine
"u prolazu". Napravljen je od flaha 3 mm debljine i širine 30 mm.
Ovo je neka inicijalna varijanta kako bi to trebalo da izgleda.
nastavak sledi...
za jedan nosač vizira (levi)...
To je u principu lepo radilo ali me zamara da svaki put kad se odvajam od motora moram da skidam GPS. Nekad ga u toku dana skinem po 15 do 20 puta...
Ideja je bila da napravim nosač od lima 3 mm debljine koji bi bio na poprečnoj šipki koja bi bila fiksirana za oba nosača vizira. Nalazila bi se tik iznad instrument table u sredini zaštićena vizirom...I tako se pošlo u realizaciju te ideje...
Razmeravanja GPS-a i crtanje po tabli lima
Zatim je brusilica imala posla.
Ipak bez čekića nema 'leba pa su tako krajevi "zamoljeni" da se iskrive...
GPS pasuje u nosač "kao jaje u kereća usta..."
Drugi tj gornji deo nosača je zamišljen kao zaštita od sunca (senilo) a istovremeno kao deo koji sprečava da se GPS skine
"u prolazu". Napravljen je od flaha 3 mm debljine i širine 30 mm.
Ovo je neka inicijalna varijanta kako bi to trebalo da izgleda.
nastavak sledi...