"Operacija Atlantic" - oporavak mog ljubimca...

Status
Not open for further replies.
Još jedna operacija na Atlanticu je pravljenje nosača za GPS uređaj. Imao sam varijantu nosača koji je bio zakačen
za jedan nosač vizira (levi)...



To je u principu lepo radilo ali me zamara da svaki put kad se odvajam od motora moram da skidam GPS. Nekad ga u toku dana skinem po 15 do 20 puta...

Ideja je bila da napravim nosač od lima 3 mm debljine koji bi bio na poprečnoj šipki koja bi bila fiksirana za oba nosača vizira. Nalazila bi se tik iznad instrument table u sredini zaštićena vizirom...I tako se pošlo u realizaciju te ideje...

Razmeravanja GPS-a i crtanje po tabli lima



Zatim je brusilica imala posla.



Ipak bez čekića nema 'leba pa su tako krajevi "zamoljeni" da se iskrive...



GPS pasuje u nosač "kao jaje u kereća usta..."



Drugi tj gornji deo nosača je zamišljen kao zaštita od sunca (senilo) a istovremeno kao deo koji sprečava da se GPS skine
"u prolazu". Napravljen je od flaha 3 mm debljine i širine 30 mm.



Ovo je neka inicijalna varijanta kako bi to trebalo da izgleda.





nastavak sledi...
 
Zahvaljujući mom drugaru Savi koji ima mašinsku radionicu napravljene su kojekakve "džidža - bidže" potrebne za ovu moju skalameriju.

Dva gornja upornika za senilo i dve čaurice za šrafove koji će držati senilo...



Čaure za nosač vizira na koje će se zakačiti poprečna šipka...



A evo i šipke sa centralnom čaurom na koju se šrafi nosač GPS-a



Gornji upornici su montirani.



Šipka je morala da se blago spljošti na krajevima da bi se izbušile rupe za šrafove



Kolega Gargi je to sve ofarbao i zavario bočne čaurice od senila.







Ovako to izgleda na kraju...Na motoru lepo "čuči".
Kad ga sklopim - uslikaću...

 
Konačno u subotu uveče Atlantic se "vratio" kući...Pošto su električne finese odrađene u nedelju
u 8 h ujutro počela je operacija - sklapanje Atlantica !!!

Dakle ovo je početno stanje...



Već poznati desni nogostup. Mečku sam rodio dok sam uzupčio ove silne crne plastike.
Ode prepodne a kao da ništa nisam radio...



Posle nekog vremena konačno i neka siva plastika da čučne...



U kasno popodne Atlantic je počeo lagano da "sija" !!!



Napokon oko pola osam uveče je skoro sve bilo gotovo. Treba da prišrafim još paktreger na koferu i zatim sledi šminkanje crnih plastika da bi Atlantic mogao u punom svom sjaju da pozira i da se vidi već jednom na šta je sve ovo ispalo...

Dakle sutra posle glancanja sledi fotkanje...
 
Pošto je ceo dan prckala kiša uspeo sam tek predveče da uslikam moju "pticu"...Fotke bi mogle biti i bolje...

Dakle dozvolite da Vam predstavim - Atlantic posle operacije...

Par fotki "u celo"...







Prednja maska



Pak treger na koferu







Nosač GPS-a na svom radnom mestu...



Sedište na preklop...





Xenon i maglenke



Štop svetlo u koferu

 
Drage koleZe, nisam se oglašavao jedno vreme po pitanju sređivanja moje zveri. Zadnjih dana je bilo nekih zahvata na motoru pa rekoh da podelim to sa vama kao i ukupne utiske posle 10 000 km od glavnog sređivanja.

Uprkos mojoj velikoj želji i trudu majstor Ištvana da zvuk aupuha dovedemo na pristojnu razinu, morao sam odustati od  prvobitne verzije auspuha i prodao sam ga. Konačno rešenje za Atlantica je auspuh od Beverly 500 na kom je Ištvan prepravio nosače i ulaz u top sa izduvne grane a bočna lajsna od topa je presvučena karbonom. Meni se mnogo više sviđa nego original auspuh a i lepo se čuje i radi "za sve pare"...



Pre neki dan sam konačno uradio kompletan prenos. Posle neslavne epizode sa J Costom (aljkavošću ovlašćenih servisera raspao mi se verijator i remenica a umalo da ostanem i bez radilice), bio sam primoran da kupim polovan varijator od Beverly 500, zajedno sa remenicom, platnom i bolcnom. Poslužio je svrsi ali je motor bio nešto kilaviji. Konačno zamenjeno je kvačilo sa oprugom, stavljen nov kaiš, varijator sa 8 rolnica i nova remenica, tako da sad imam kompletiran prenos na Atlanticu.

Sledeća novina na Atlanticu je vezana za vizir. Postojeći vizir na Atlanticu (made by Ivan) je poveliki i pruža dobru zaštitu od vetra (gledam kroz njega) ali kada pada kiša ne spiraju se kapi sa njega pa je vožnja otežana (pogotovu noću po kiši) Takođe i vožnja u suton "ka suncu" mi je pravila velike probleme pa sam hvatao sebe kako svaki čas virim sa strane vizira ili se propinjem da gledam preko njega. Rešenje sam video u izradi novog vizira koji će biti niži a malo širi od postojećeg i imati nadograđen vario vizir. Biće nešto više buke ali svakako planiramo da postojeće flip-upp kacige zamenimo sa full-face pa mu buka dođe na isto kao sa starim vizirom. Ivan se ponovo iskazao u punoj meri. Samo reči hvale!  Tada mi pade na pamet da vizir bude taman pošto svakako gledam preko njega a lepo bi se uklopio u sivo crnu formu Atlantica. Ivan nema klirit od 4 mm u boji pa se moralo posegnuti za alternativom. Folija ne može na klirit i rešenje je palo na sprej za zatamnjivanje štop lampi. Zatim sledi još jedna ideja: Zašto ne bih i štop lampe zatamnio zajedno sa katadiopterom na koferu? I evo kako je sve na kraju ispalo:





Naravno "molerske" radove je izveo majstor - kolega Gargi (a ko bi drugi)...
Štop lampe su prešpricane dva a ne tri puta da se ne bi gubila uočljivost prilikom kočenja, sama pozicija i rad žmigavaca.



Na katadiopter od kofera je vraćena originalna pločica.



Konačno sam i sijalicu pozicije zamenio sa LED diodom. Sija k'o blesava.



Mislim da sam sa ovim zadnjim izmenama stavio i konačno tačku na spoljni izgled Atlantica. U narednom periodu planiram da ga ponovim sa par bočnih torbi i eventualni izvučem još jedan priključak 12 V ispod prenjeg sedišta na crnu plastiku. Dakle ako na drumu ili negde parkiranog vidite ovakvog Atlantica - znajte da je moj! Nema drugi taki...



MAXI pozdrav svima!
 
Status
Not open for further replies.