Opet o Apriliji i dijelovima

Freelancer

New member
Naručio polugu mjenjača u Moto01, poluga stigla ali navoj preširok da bi se stavio stari šaraf za spajanje na motor. Ok, reko, možda se zajebali pa poslali od krivog motora ili pijani talijani izbušili prevelku rupu...naručim ja ponovo polugu, usporedimo i tu novu kad - i ona ima preveliki navoj...Ok, s dečkima iz dućana dođem do zaključka da je ta nova poluga nešto drugačija, vjerojatno zbog novog agregata, pa da bi najjednostavnije bilo naručiti šaraf...naručeno i preuzeto...kad šaraf paš na staru polugu a ne na novu. I ko je sada tu lud? Ja koji pazim na tako mali detalj ili netko drugi? Čini mi se da Moto01 tu i ne može pno napraviti jer su se i oni svemu čudili
 
Naprosto ju moras voliti, ti si bar nesto dobio. Evo proce cijeli bajram ja plastikicu kontakt brave jok :(
 
Freelancer said:
Naručio polugu mjenjača u Moto01, poluga stigla ali navoj preširok da bi se stavio stari šaraf za spajanje na motor. Ok, reko, možda se zajebali pa poslali od krivog motora ili pijani talijani izbušili prevelku rupu...naručim ja ponovo polugu, usporedimo i tu novu kad - i ona ima preveliki navoj...Ok, s dečkima iz dućana dođem do zaključka da je ta nova poluga nešto drugačija, vjerojatno zbog novog agregata, pa da bi najjednostavnije bilo naručiti šaraf...naručeno i preuzeto...kad šaraf paš na staru polugu a ne na novu. I ko je sada tu lud? Ja koji pazim na tako mali detalj ili netko drugi? Čini mi se da Moto01 tu i ne može pno napraviti jer su se i oni svemu čudili

Napisi sifru poluge koja ti je stigla. Treba pocinjati sa AP...
 
demza said:
Napisi sifru poluge koja ti je stigla. Treba pocinjati sa AP...

Bacio papir odavno :( probat ću potražit vrećicu, trebalo bi još biti u garaži. Ma uspoređivali smo sve 3 - i staru i 2 nove poluge, identične su, osim rupe kroz koju šaraf samo gurneš na ove 2 nove :?
 
Freelancer said:
Bacio papir odavno :( probat ću potražit vrećicu, trebalo bi još biti u garaži. Ma uspoređivali smo sve 3 - i staru i 2 nove poluge, identične su, osim rupe kroz koju šaraf samo gurneš na ove 2 nove :?

Zna se dogoditi da Talijani sve stave pod jednu sifru pa onda bude zbrke, ali to se rjesi jednim pozivom ili mailom (y)
 
Staršno je to ako tako ide s Apriliom. Pa za piaggio se ipak brže nabave dijelovi.....ili sam krivo upućen.
 
liberty said:
Staršno je to ako tako ide s Apriliom. Pa za piaggio se ipak brže nabave dijelovi.....ili sam krivo upućen.

Piaggiov ciklus traje cca 14 dana, ukoliko se naručuje dio kojeg nema na lageru u RH(nije potrošan). Problem nastaje ukoliko djela nema ni u Italiji na lageru jer se onda ciklus povečava na 21 dan ili puno više. Največi problemi su bili sa novim motorima. Npr. dijelovi njihovih šasija su se dobivali puno, puno kasnije nego sami motori. Poučeni iskustvom i našim prosvjedima uvoznik je "napamet" naručivao djelove za motore čim je dobio katalog novih djelova(to bi bilo otprilike u isto vrijeme kad bi došli prvi modeli u prodaju)

I da ne tješi se previše, problem "ljevo je desno" postojao je i u Piaggiu :mrgreen:
 
Za ocekivati je da je Moto Guzzi nadisao gore navedene probleme  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

to me brine jer opasno mjerkam brevu 750
 
Zbilja je ta Aprila zanimljiva. Trazim plastikicu kontak brave, koja je ista za skoro sve Aprile. Mile, Falco, Pegaso, skutere, ali ju godinu dana ne mogu kupiti :misli: :misli: :misli: :misli:

Sa druge strane nakon jednog u nizu ostecenja, zadnje stop svjetlo mi dodje za manje od 20 dana od narudzbe, ne moram ni spomenuti da ga u Hrvatskoj nije bilo.