Opletena kočiona crijeva

jole.Ri said:
sto da ti objasnim??
sto??
da njima kocnica ne propada zbog "ne pletenog lajtunga"
da se stvari kod kocionog sustava mjenjaju po redu?
da lajtung nije taj prvi zbog kojeg mozes forsirat kocnicu i kad ne treba?
da je "obicni" sasvim dobar?

sve to po redu .. ;)

opletena crijeva nisu bogom dana i ne čini vozača "Rossijem" samo zato jer ih ima na motoru ... ali onaj tko ne primjeti razliku između "običnih" i opletenih nek uzme ubije pa se pištolj ...  :?
 
Nekidan sam sjebao opleteno crijevo...sta sad, da kupujem opet takvo ili obicno  :misli:
 
strasilo said:
sve to po redu .. ;)

opletena crijeva nisu bogom dana i ne čini vozača "Rossijem" samo zato jer ih ima na motoru ... ali onaj tko ne primjeti razliku između "običnih" i opletenih nek uzme ubije pa se pištolj ...  :?

(y)


super je kad ljudi s "drvenom" nogom objasnjavaju da nema razlike u osjecaju na pedali,
 
    ...sid, i ja i king ne osjećamo tu razliku i to kažemo. Nismo rekli da opletena ne valjaju. Samo smo lajbeki koji to ne osjete odmah  :mrgreen:
 
OldBoy said:
    ...sid, i ja i king ne osjećamo tu razliku i to kažemo. Nismo rekli da opletena ne valjaju. Samo smo lajbeki koji to ne osjete odmah  :mrgreen:

jbg. ja ju osjetim, a imam nekog iskustva po tom pitanju,

malo mi je tlaka kad me uvjeravaju u nesto sto nije,

to bi bilo kao da daltonist objasnjava koje boje postoje,

po meni je najveca razlika u osjecaju na pedali (rucici) tj. moze se ljepse dozirati, shodno tome moguce je postici krace zaustavne puteve,

eventualna korist od sporijeg starenja ulja (upijanja vlage) ili smanjivanja tmp. kocionog ulja ne mogu tvrditi jer to nisam probao,

 
Na cesti se tesko moze osjetiti razlika, ali na pisti kod puno veceg opterecenja kod kocenja, gumeni lajtunzi se znaju raširiti i zato kočnica ''propada''...tu onda uskacu opleteni...kažu trkači :mrgreen:
 
alenRI said:
Na cesti se tesko moze osjetiti razlika, ali na pisti kod puno veceg opterecenja kod kocenja, gumeni lajtunzi se znaju raširiti i zato kočnica ''propada''...tu onda uskacu opleteni...kažu trkači :mrgreen:

Bogu hvala vise, kratko i jednostavno. Ne samo da se znaju sirit, nego sire se i os starosti pri normalnoj voznji a kamoli kod zescih voznji kad se ulje zagrije.
Moze se osjetiti i po cesti, kad vozis malo van propisa  :mrgreen:
Po meni po redu mjenjanje, racing ulje pa crijeva pa plocice i onda krecemo na jacuu silu kocenja, tu se igramo sa velicinom diska i klipnom opcijom kljesta.
 
Dragon Racing said:
Po meni po redu mjenjanje, racing ulje pa crijeva pa plocice i onda krecemo na jacuu silu kocenja, tu se igramo sa velicinom diska i klipnom opcijom kljesta.

Nemoj jebat?
I to sve na fz6 n?
 
little bastard said:
Nemoj jebat?
I to sve na fz6 n?

Krivo sam se izrazija, ja ne minjam nista na fz-u, samo sam navea ako se idem igrat s kocnicama sta bi radio i po kakvom redu.
S motorima oko tih stvari nemam iskustva, al imam s autima, i zato sam se ukljucia u temu, jel su se spomenili auti :)
 
evo vidim da sam pokrenuo lavinu laganu sa svojim postom..
ovako ..naravno da nije samo do crijeva...u to ulazi i disk ..plocica ulje..(brake booster..cilindar itd itd)

naravno da osjetim da auto bolje koci..bolje se dozira itd..jer su neke stvari promjenjene a ne samo lajtunzi

a na pitanje di ja to kuzim na autu i di mogu vidit..
grobnik ..sljeme..jer auto mi nije samo prijevozo sredstvo tocka a-b  ..kao vecini ovdje
dok njime vozikaju zenu i djecu..i onda vikendom upale motor pa se gustaju...

neki nece osjetit razliku izmedu obicnih plocica,,nakon zamjene njima je to isto
tako ne zelim pametovat netko osjeti netko ne..isto tako i sa crijevima koja su u biti proizvedena
da bi duze drzala..i bolje odradivala kod ..duzih i agresivnijih voznji..
netko osjeti kad mu zadnji kraj klizne ..netko ne..nit je svjesan kao je npr prosao nneki zavoj..

ipak je ovo samo forum kao i svi drugi ..
u pocetku nastao da se razmjenjuju iskustva ,,a ne da bi se khurcili..i bili ratnici iza monitora..a u biti
rub gume na motoru im je noviji nego meni na autu  ..

pozz..  ,, :bananapivo:


 
Več sam napisao prije ko neosjeti razliku ,nešto ne štima.Dao sam i ponudu nitko se nije javio
 
osjete razliku najvise na kramama starim 10 i vise godina kojima nikad nije mjenjano ni ulje ni plocice..e takvi stave lajtunge novo ulje ozrace sistem stave nove plocice i onda vauuu jao kako dobre kocnice..sad kocim ko rossi u mlade dane :mrgreen:

uzmi dva ista nova motora jedan sa opletenim drugi sa gumenjarama i provozaj al nemoj gledat kakva su crijeva..ko osjeti razliku svaka mu cast nije mu mjesto ovde nego u GPu :mrgreen:
 
Ja sam stavil opletene prije par dana, do sad su bili gore gumeni stari 9let. U voznji nisam imal priluku probati al na osjecaj se osjeti razlika.

Prva je preciznija, tj ne propada ni milimetra, dok sa.gumenim sam imal propadanje cca milimetar-dva.
Na zadnjoj nije bilo propadanja no ipak je malo tvrda sa pletenim.

Ulje je isto, disk plocice su iste, sve novo stavljeno kad sam kupil motor.

A sad u voznji nije isprobano. Ja sam zadovoljan...no ipak nije tolka razlika kak neki pricaju, bar ja nisam nis drugo primjetil.

Sent from my LG-E975 using Tapatalk

 
I OEM i Aftermarket kociona creva su opletena  :wink:
obicno su aftermarket teflonska i manjeg unutarnjeg promjera te otuda ta "cudesna" razlika u "osječaju na pedali" štogod to značilo....
 
ovev su opletene celicnom "mrezom" ili kevlar i to mnogo mnogo gusce, dok su gumene samo retko opletene kevlarom ili ponekad zicom.
 
nisu creva al su kocnice,

pitanje

Carbone Loraine XBK5 na Braking diskove SK2 serije

ima li netko kakvih saznanja kak si medjusobno pasu ?
 
gdje ima tih holendera i crijeva za uzet?ili ako neko zna da radi neko u okolici SB-a ?
 
kreso-sb said:
gdje ima tih holendera i crijeva za uzet?ili ako neko zna da radi neko u okolici SB-a ?
ak nađeš ko ti to može podrepat zajedno...taj vjerovatno ima i materijal  :wink:  :mrgreen: