bocojaki
Well-known member
Nakon mjesec dana zivkanja i pregledavanja kojekakvih motora, odlučio sam se na rižojeda.
Trebam nešto za šumu a da nije skupo ili 20 godina staro.
Vrijeme će pokazati jel to bila greška...
Koliko sam čitao po net-u ljudi su uglavnom zadovoljni, većinu nedostataka izgleda da su riješili.
Bio sam jučer u Zaprešiću i vlasnik dućana je taman slagao jednog endura( još je jedan ostao), uglavnom loctite stavljen na sve šarafe glavnih sklopova što su svi sugerirali da se odmah napravi, tako da nulti servis
Motorić ima vodeno hladjenje i nekih 18 KS. Cross izvedba ima 4 konja više i drukčije zupčanike, 3 mjeseca garancije i nemože se registrirati.
Izbor pada na enduro verziju s 12 mjeseci garancije i može se regat. Rezervni dijelovi su stvarno jeftini, opet vrijeme će pokazati koliko ih treba često mijenjati.
Servis je osiguran kaže vlasnik dućana / servisa a i rezervni dijelovi su na stalnom lageru
Poželio sam sjesti na motor da vidim kakav je feeling i kako se ponaša zadnji amortizer i vilica jer sam čuo da je ovijes isto jedan od problema.
Vlasnik je izvezao motorić van upalio ga i ponudio probni djir što sam odmah prihvatio...
Mašina fino radi ovjes je dobar i motor je vrlo upravljiv,mijenjač je mekan i precizan. Kočnice jedino nisu nešto ali to još treba sve sjesti pa ću o tome kasnije kad krenu kilometri.
Problem s "kinezima" je što oni naprave kopiju nečega što nije nužno loše kvalitete nego se onda pod istim imenom pojavi kopija kopije e tu je problem s kvalitetom.
Ovaj motor se proizvodi svega par godina i u istoj šasiji je promijenio par agregata( prije su bili zračnjaci ).
Vlasnik kaže da je ovaj agregat do sad najbolji ( mislim da je to stara Honda ) a i konstrukcijska riješenja su se znanto poboljšala tako da kod izmjene plastika nema više samostojeće matice koju treba zahvatiti s ključem s nutarnje strane s gedorom/ ključem nego je matica zavarena pa je potreban samo imbus s vanjske strane i još neke stvari....
Hoće mašina počet šuškati nakon 500 km neznam.Oće se počet pojavljivati neki čudni zvukovi neznam.
Ako neko ima bilo kakva iskustva s ovim motorićem nek to ovdije napiše a ja ću s vremenom izvještavati o svemu što se dogadja tokom upotrebe.
Imam i par filmića što sam našao na net-u pa da vidimo i ocijenimo do kud su kinezi stigli.
Trebam nešto za šumu a da nije skupo ili 20 godina staro.
Vrijeme će pokazati jel to bila greška...
Koliko sam čitao po net-u ljudi su uglavnom zadovoljni, većinu nedostataka izgleda da su riješili.
Bio sam jučer u Zaprešiću i vlasnik dućana je taman slagao jednog endura( još je jedan ostao), uglavnom loctite stavljen na sve šarafe glavnih sklopova što su svi sugerirali da se odmah napravi, tako da nulti servis
Motorić ima vodeno hladjenje i nekih 18 KS. Cross izvedba ima 4 konja više i drukčije zupčanike, 3 mjeseca garancije i nemože se registrirati.
Izbor pada na enduro verziju s 12 mjeseci garancije i može se regat. Rezervni dijelovi su stvarno jeftini, opet vrijeme će pokazati koliko ih treba često mijenjati.
Servis je osiguran kaže vlasnik dućana / servisa a i rezervni dijelovi su na stalnom lageru
Poželio sam sjesti na motor da vidim kakav je feeling i kako se ponaša zadnji amortizer i vilica jer sam čuo da je ovijes isto jedan od problema.
Vlasnik je izvezao motorić van upalio ga i ponudio probni djir što sam odmah prihvatio...
Mašina fino radi ovjes je dobar i motor je vrlo upravljiv,mijenjač je mekan i precizan. Kočnice jedino nisu nešto ali to još treba sve sjesti pa ću o tome kasnije kad krenu kilometri.
Problem s "kinezima" je što oni naprave kopiju nečega što nije nužno loše kvalitete nego se onda pod istim imenom pojavi kopija kopije e tu je problem s kvalitetom.
Ovaj motor se proizvodi svega par godina i u istoj šasiji je promijenio par agregata( prije su bili zračnjaci ).
Vlasnik kaže da je ovaj agregat do sad najbolji ( mislim da je to stara Honda ) a i konstrukcijska riješenja su se znanto poboljšala tako da kod izmjene plastika nema više samostojeće matice koju treba zahvatiti s ključem s nutarnje strane s gedorom/ ključem nego je matica zavarena pa je potreban samo imbus s vanjske strane i još neke stvari....
Hoće mašina počet šuškati nakon 500 km neznam.Oće se počet pojavljivati neki čudni zvukovi neznam.
Ako neko ima bilo kakva iskustva s ovim motorićem nek to ovdije napiše a ja ću s vremenom izvještavati o svemu što se dogadja tokom upotrebe.
Imam i par filmića što sam našao na net-u pa da vidimo i ocijenimo do kud su kinezi stigli.