Otpor zraka

GePeZe

Well-known member
Da li su poznati koeficijenti otpora zraka za pojedine motore...?

Znam da je Hayabusa dugo vremena slovila za motor sa najmanjim koeficijentom otpora zraka.
 
gepeze said:
Da li su poznati koeficijenti otpora zraka za pojedine motore...?

Znam da je Hayabusa dugo vremena slovila za motor sa najmanjim koeficijentom otpora zraka.
kaj je tebi? si pijan?
 
gepeze said:
Da li su poznati koeficijenti otpora zraka za pojedine motore...?

Znam da je Hayabusa dugo vremena slovila za motor sa najmanjim koeficijentom otpora zraka.

Ovisi kolku glavu ima vozac. Evo naprimjer ti imas otpor zraka ko gradski autobus (cca CX 52) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
 
2Fast said:
gepeze said:
Da li su poznati koeficijenti otpora zraka za pojedine motore...?

Znam da je Hayabusa dugo vremena slovila za motor sa najmanjim koeficijentom otpora zraka.

Ovisi kolku glavu ima vozac. Evo naprimjer ti imas otpor zraka ko gradski autobus (cca CX 52) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

zamisli kolko tek ima banditova seve onda
:roll:
 
2Fast said:
gepeze said:
Da li su poznati koeficijenti otpora zraka za pojedine motore...?

Znam da je Hayabusa dugo vremena slovila za motor sa najmanjim koeficijentom otpora zraka.

Ovisi kolku glavu ima vozac. Evo naprimjer ti imas otpor zraka ko gradski autobus (cca CX 52) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

aha, zato se i vozite iza mene... :whistle: :mrgreen:
 
Jeste primjetili da je cx (koeficjent otpora zraka) manji na automobilima nego na motociklima? Ili da je cx uvijek u korist večih automobila naspram malima....

Grawe....gotof si :mrgreen: :mrgreen:
 
postoje 2 koeficijenta otpora, mali c i veliki C...e sad, veliki C je mali c pomnožen sa frontalnim presjekom motora(površina "siluete" motora gledano sprijeda)...e sad, motori imaju daleko veći mali c od autiju, ali je zato veliki C puno manji jer je presjek motora manji od auta...
a mali c prvo pada pa raste sa povečanjem presjeka, tako da automobili imaju negdje skoro najbolji mali c....(vrti se između 0.25 i 0.45) dok motori imaju skoro duple vrijednosti


a šta se tiče koeficijenata, teško da će ih proizvođači davat a i nisu baš jeftini za mjeriti
 
jolly the roger said:
postoje 2 koeficijenta otpora, mali c i veliki C...e sad, veliki C je mali c pomnožen sa frontalnim presjekom motora(površina "siluete" motora gledano sprijeda)...e sad, motori imaju daleko veći mali c od autiju, ali je zato veliki C puno manji jer je presjek motora manji od auta...
a mali c prvo pada pa raste sa povečanjem presjeka, tako da automobili imaju negdje skoro najbolji mali c....(vrti se između 0.25 i 0.45) dok motori imaju skoro duple vrijednosti


a šta se tiče koeficijenata, teško da će ih proizvođači davat a i nisu baš jeftini za mjeriti
a koji od ta 2 c predstavlja neki otpor koji nema veze sa ostalim parametrima vozila...neg samo onak..čisti otpor zraka koji predstavlja oblik motora ?
jel to uopće postoji ?
 
darQ said:
jolly the roger said:
postoje 2 koeficijenta otpora, mali c i veliki C...e sad, veliki C je mali c pomnožen sa frontalnim presjekom motora(površina "siluete" motora gledano sprijeda)...e sad, motori imaju daleko veći mali c od autiju, ali je zato veliki C puno manji jer je presjek motora manji od auta...
a mali c prvo pada pa raste sa povečanjem presjeka, tako da automobili imaju negdje skoro najbolji mali c....(vrti se između 0.25 i 0.45) dok motori imaju skoro duple vrijednosti


a šta se tiče koeficijenata, teško da će ih proizvođači davat a i nisu baš jeftini za mjeriti
a koji od ta 2 c predstavlja neki otpor koji nema veze sa ostalim parametrima vozila...neg samo onak..čisti otpor zraka koji predstavlja oblik motora ?
jel to uopće postoji ?

e otpor zraka ti se izračunava preko formuletine u koju ulaze brzina motora, brzina vjetra, mali i veliki c i još par drugih faktora...