Overland

Vez said:
Čini se da Iveco zajebe sam bez potrebe da ga reklamiraju!
Ono bi mogla biti kopija Magirusa Deutza , bar se po obliku kabine tako čini.....

Ma bravo, a ko je vlasnik Magirusa već 30-tak godina? :mrgreen:
 
Vez said:
Nismo svi isti, na primjer ja ludujem od želje da jednom tamo stvarno odem, u biti prođem putem svile.....

nisam mislio na Afganistan, komentirao sam vožnju i teren na kojem se dešavala. Nakon par godina vožnje u građevini, između ostalog i Medvedgrad, i nekoliko puta "skoro RIP" po raznim provalijama i kamenjaru, muka mi je kad samo vidim kamo su krenuli. ćim su prošli bez incidenta - dobri su vozači.

Vez said:
Ono bi mogla biti kopija Magirusa Deutza , bar se po obliku kabine tako čini.....

Nije kopija, nego to i je taj kamion. Iveco je nastao spajanjem Fiatovog teretnog programa, Magirusa i OM-a. Mislim da je bila još jedna marka u igri, ali sad više to nisam siguran  :misli:. Btw, isto je FIAT prije koju godinu napravio i s autobusima i sada je najveći proizvođač autobusa u svijetu.
Gore spomenuti Magirus ima agregat V8 sa prisilnim hlađenjem zrakom, najbolji  stroj za kamione za terensku upotrebu, toliko dobar da ga i MAN ugrađuje u kamione za vojni  program. Karoserija je ista jer je praktična, a ne traži se prostor na ovakvim vožnjama. Hauba ne traži razmještaj svih stvari po kabini  da bi se došlo do mašine.
 
2 mate i James1100:
Momci vidim da ste upoznati sa materijom a posebice sa povješću proizvođača.Cijenim to.Meni kamioni nisu struka ali sam povezan tako da mi je otac dugugodišnji vozač kamiona a zadnjih 17 godina radi u maloj građevinskoj firmi i prvenstveno se bavi popravcima, održavanjem i prepravkama voznog parka. Puno mu puta pomažem tako da je moje znanje o kamionima više praktično kako nešto treba napraviti nego kao kompletno znanje o nečemu koje uključuje i povijest neke marke.
Sudjelovao sam u "projektima" postavljanja (najprije ga je trebalo oživiti) starog Magirusovog V12 za pokretača šljunkare (postrojenje za separaciju šljunka iz rijeke), prebacivanje dizalice sa jednog kamiona na drugi a nisu iste marke, pripasavanje diferencijala sa OM-a na tamića, jedino smo Kamaz-a bacili nakon rastavljanja jer su ispale komplikacije sa djelovima (stvarno taj Kamz ima totalno blesava rješenja, da se čovjek upuca kad to vidi).
Bilo je još blesavih stvari samo se ne mogu sjetiti svih detalja......
Jedino nam Iveco nikad nije došao pod ruku.......
 
Vez said:
... Puno mu puta pomažem tako da je moje znanje o kamionima više praktično kako nešto treba napraviti nego kao kompletno znanje o nečemu koje uključuje i povijest neke marke...

da, da, znam kako vam je  :mrgreen:

Tamići nisu toliko problem sa diferencijalima, koliko sa kučištima poluosovina koje vole pucati i ostaviti cijelu osovinu na cesti  :mrgreen:
Dizalice su u principu rađene za bilo koji kamion, stvar je najviše u mjerama šasije zbog samog postavljanja.

itd, itd

za kamione sam bio fanatik prije, sad me malo pustilo jer sam bio prisiljen prestati sa špedicijom. je posao sranje, ali ja sam ga volio raditi. Sad vozam Atego po gradu i ne pratim toliko više.

PS
nema Mate pojma 
al će ti povoljno prodati kamion  :mrgreen:
 
James1100 said:
da, da, znam kako vam je  :mrgreen:

Tamići nisu toliko problem sa diferencijalima, koliko sa kučištima poluosovina koje vole pucati i ostaviti cijelu osovinu na cesti  :mrgreen:
Dizalice su u principu rađene za bilo koji kamion, stvar je najviše u mjerama šasije zbog samog postavljanja.

itd, itd

za kamione sam bio fanatik prije, sad me malo pustilo jer sam bio prisiljen prestati sa špedicijom. je posao sranje, ali ja sam ga volio raditi. Sad vozam Atego po gradu i ne pratim toliko više.

PS
nema Mate pojma 
al će ti povoljno prodati kamion  :mrgreen:
Znam to za tamića, zato je u tom slučaju najbolje promjeniti sve komplet...
Za dizalice je to istina, samo ova dizalica je bila na Kamazu i prebačena je na MAN-a koji je imao sanduk i nikakvu hidrauliku i šasiju mu je trebalo produžiti metar, a najmanji problem je staviti dizalicu na kamion, najveći je upasirati sve priključke, izravnati raspored masa, dovesti sve dijelove konstrukcije u propisane mjere da bi se dobio atest i homolgacija. Najveća je poanta da je sve to rađeno  u priručnoj garaži bez ikakvih specijalnih alata i bez ikakvog grijanja i klimatizacije, ljeti se rastapaš, sve se cijedi, a zimi puše bura, boli ruka dok držiš ključ....
PS: još ćemo osnovati podforum kamioni.....
 
Kad smo  već kod kamiona i i njihovim osovinskim razmacima evo jednoga koji je imao premali osovinski razmak ili možda predugi teret. To ni vozaču nije bilo jasno.
 
ak je rijec o to natrljigama s kojima su isli to su 4x6 kamioni. vozaci su vrhunski bili
 
spori_lori said:
ak je rijec o to natrljigama s kojima su isli to su 4x6 kamioni. vozaci su vrhunski bili
ispravak. 6x6 su al su prednji sa iskopčavanjem i u reduktoru i u hubovima. kod otvorene voznje smanjuje se broj rotirajucih djelova. brze ide, manje trosi!
 
33650448758134711742334.jpg


...ovo se zove pomagačica...
 
skuco said:
Ajd ne kakaj. I mi da imamo toliko sponzora otišli bi u p.m.!  (y)

za p.m. ti i ja mogu biti sponzor  :mrgreen:

Overland je OK, a šta su jeli i tko je platio, potpuno nebitno za putopis. 
 
dav_or said:
Kad smo  već kod kamiona i i njihovim osovinskim razmacima evo jednoga koji je imao premali osovinski razmak ili možda predugi teret. To ni vozaču nije bilo jasno.

ne, nego težak teret samo na zadnjem kraju sanduka
 
Ali i prevelika uzbrdica, a vjerojatno i šaltanje u nižu i "propinjanje" plus dug teret daju šta daju....
 
meni to izgleda kao kratki i težak teret koji je skliznuo nazad kad ga je majstor trznuo na šaltanju zbog uzbrdice
 
ide, ide  :wink:

probavali smo sa Scaniom na Medvedgradu  :mrgreen:
problem kaj ne ide svaki drek natrag na cestu  :LOL:
 
James1100 said:
ide, ide  :wink:

probavali smo sa Scaniom na Medvedgradu  :mrgreen:
problem kaj ne ide svaki drek natrag na cestu  :LOL:

jbg. trebaš biti pravi muž za držati scaniu u vagi, npr. kao bandit  :mrgreen: