djuka007
Well-known member
Kao i obično sva naša putovanja počinju sa Petrolove pumpe u Šb u ne baš prerano jutro.
Predah na brdu iznad granice sa BIH i ulaz u državu u državi. Pa nakon toga i u matičnu državu.
Završetak prvog dana sa točno 720 km i noćenje u Beloj Crkvi po preopruci jednog prekaljenog putopisca.
Dan drugi i ulazak u Rumunjsku te interesantna vožnja po još interesantnijoj cesti raznolike kvalitete asfalta uz Dunav do Đerdapa.
Za sami kraj dana ostala je još samo jedna ali kakva cesta. Nekih cca 130 km-ova uživancije po Transalpini, kroz nama nepoznato skijalište i nacionalni park uz manji putni ručak na samoj cesti.
Prvo od dva noćenja u Sibiu koji je grad za svaku preporuku kao i pansion Daniel, opet preporuka moto putnika, koji je u samom centru grada sa savršeno sigurnim parkingom za motore. Danas „samo“ 500 km-ova.
Treći dan je dan odmora rezerviran za Transfagarasan u oba smjera i pravi potop od planine pa sve do grada.
Četvrtog dana kreće lagani povratak sa prelaskom Đerdapa, vožnjom uz Dunav ali sa Srpske strane i noćenjem u Beogradu opet nekih cca 500 km.
Predzadnji dan ostavili smo za Sarajevo ali kada smo se popeli na Jahorinu na temperaturu od ugodnih 18 C odluka je pala da se ostaje tu. Ujutro odlazak na marendu na Baščaršiju. Temperatura prvi put na putovanju prelazi 30 celzijevaca pa logično i ruta povratka se mjenja na brdska područja pa tako preko Blidinja i Imotskog lovimo Trilj i Dalmatinu te se vraćamo kući sa odvoženih točno 2700 km-ova u 6 dana po riječno-brdskim cetama, kroz 3 priznate, jednu napriznatu republiku i jednu pokrajinu.
Putovanje prošlo bez i jednog ekscesa, bez i jedne kazne, ponešto potrošenog goriva ( neki i nešto ulja ), di koji mamurluk i sada već antologijsko crvčanje jedinog motora bez brzina na ovogodišnjoj putešestiji ili je možda to bilo u glavi šofera. Ostaje nam cijela godina za razišljanje o tom misteriju dok ne odputujemo negdje ponovo uz nove cvrčke u istom starom skuteru ili možda ....
(Powered by frubar.net)
Predah na brdu iznad granice sa BIH i ulaz u državu u državi. Pa nakon toga i u matičnu državu.
Završetak prvog dana sa točno 720 km i noćenje u Beloj Crkvi po preopruci jednog prekaljenog putopisca.
Dan drugi i ulazak u Rumunjsku te interesantna vožnja po još interesantnijoj cesti raznolike kvalitete asfalta uz Dunav do Đerdapa.
Za sami kraj dana ostala je još samo jedna ali kakva cesta. Nekih cca 130 km-ova uživancije po Transalpini, kroz nama nepoznato skijalište i nacionalni park uz manji putni ručak na samoj cesti.
Prvo od dva noćenja u Sibiu koji je grad za svaku preporuku kao i pansion Daniel, opet preporuka moto putnika, koji je u samom centru grada sa savršeno sigurnim parkingom za motore. Danas „samo“ 500 km-ova.
Treći dan je dan odmora rezerviran za Transfagarasan u oba smjera i pravi potop od planine pa sve do grada.
Četvrtog dana kreće lagani povratak sa prelaskom Đerdapa, vožnjom uz Dunav ali sa Srpske strane i noćenjem u Beogradu opet nekih cca 500 km.
Predzadnji dan ostavili smo za Sarajevo ali kada smo se popeli na Jahorinu na temperaturu od ugodnih 18 C odluka je pala da se ostaje tu. Ujutro odlazak na marendu na Baščaršiju. Temperatura prvi put na putovanju prelazi 30 celzijevaca pa logično i ruta povratka se mjenja na brdska područja pa tako preko Blidinja i Imotskog lovimo Trilj i Dalmatinu te se vraćamo kući sa odvoženih točno 2700 km-ova u 6 dana po riječno-brdskim cetama, kroz 3 priznate, jednu napriznatu republiku i jednu pokrajinu.
Putovanje prošlo bez i jednog ekscesa, bez i jedne kazne, ponešto potrošenog goriva ( neki i nešto ulja ), di koji mamurluk i sada već antologijsko crvčanje jedinog motora bez brzina na ovogodišnjoj putešestiji ili je možda to bilo u glavi šofera. Ostaje nam cijela godina za razišljanje o tom misteriju dok ne odputujemo negdje ponovo uz nove cvrčke u istom starom skuteru ili možda ....
(Powered by frubar.net)