Paperwhite
Active member
Prodajem Kawasaki ZR-7 2002 godina
- vlasnik od 2014, kupljen u okolici Čakovca, pouzdano znam da sam 3. vlasnik, za prije nemam pojma
- registriran do 22.05.2020, možemo se dogovorit za produženje da bude u cijeni
- kupljen u jadnom stanju, prijašnji vlasnik ga je samo pospremio u garažu i nije vozio
- čim je kupljen:
- reparirane prednje vilice (poravnate), stavljeni original dijelovi od Kawasakija (semeringi i čistači)
- nove kočione pločice, kompletan servis čeljusti
- novi ležajevi kotača i ona guma u zadnjem
- Diablo Rosso II gume, kupljene kod Matka
- vraćen originalni spuh, drugi poklanjam uz motor (no-name, izgleda kao original, ali bez E oznake)
- svječice, tekućine, kompletno zatezanje
- novi akumulator Exide, kupljen lani
- Hel Performance čelična kočiona crijeva, prednja i zadnja
- Puig vizir, ralica i štitnik lanca su bili gore kad je kupljen
- od jednog forumaša sam dobio crash barove, ako ih nađem, idu uz motor (nisam siguran da li sam ih poklonio nekom...)
- skraćeni rep/nosač tablice, poklanjam originalni rep
Motor je kupljen u lošem stanju, ali je sređen, pali na zub, ide ravno, ne dimi
Satovi su od ER-5, ako se ne varam, pretpostavljam posljedica vožnje nekog od prijašnjih vlasnika (isto kao i smrdane vilice...) tako da kilometražu ne mogu garantirati osim onog što sam ja napravio a to je jad i bijeda
Otkad je kupljen, napravio sam valjda 2000 km. Slabo se vozim, ne stižem, a sad su došla lošija vremena
Motor je bio na ZG tablicama do prošle godine (sad je na KR, promjenjeno boravište), tehnički rađen u Eurohercu kod McDonaldsa na Ljubljanskoj, tako da tko želi možemo tražiti i ispis kilometraže.
Ima sitnih nedostataka, ali je potpuno funkcionalan, gume ko nove, ali DOT 2014, treba ih malo "pobrusit", redovno održavan, ulje i filteri mijenjani svake godine, unatoč nevoženju, sve rađeno kod Berača od prvog dana kad je kod mene.
Dijelovi svi original Kawasaki (kupljeno kod Dorijana) a ulje i ostalo kupovano u Top Motu (imaju Silkolene ulja )
Motorić je dobar za početnike i nezahtjevne korisnike, jeftino i lagano održavanje (zračno-uljno hlađenje), nepoderiv
Nalazi se u garaži u Zagrebu (Vrbani), po dogovorim dolazim u Zagreb. Probna vožnja uz polog, da ne bi bilo nismo znali...
Registriran je još 2 tjedna, možemo se dogovorit da to riješim.
Cijena 19.000 kn, podložno dogovoru, kontakt preko foruma ili na 098/413-641
P.S. Slikano danas u garaži, malo je mračno dolje, pa slike nisu neka sreća :?
- vlasnik od 2014, kupljen u okolici Čakovca, pouzdano znam da sam 3. vlasnik, za prije nemam pojma
- registriran do 22.05.2020, možemo se dogovorit za produženje da bude u cijeni
- kupljen u jadnom stanju, prijašnji vlasnik ga je samo pospremio u garažu i nije vozio
- čim je kupljen:
- reparirane prednje vilice (poravnate), stavljeni original dijelovi od Kawasakija (semeringi i čistači)
- nove kočione pločice, kompletan servis čeljusti
- novi ležajevi kotača i ona guma u zadnjem
- Diablo Rosso II gume, kupljene kod Matka
- vraćen originalni spuh, drugi poklanjam uz motor (no-name, izgleda kao original, ali bez E oznake)
- svječice, tekućine, kompletno zatezanje
- novi akumulator Exide, kupljen lani
- Hel Performance čelična kočiona crijeva, prednja i zadnja
- Puig vizir, ralica i štitnik lanca su bili gore kad je kupljen
- od jednog forumaša sam dobio crash barove, ako ih nađem, idu uz motor (nisam siguran da li sam ih poklonio nekom...)
- skraćeni rep/nosač tablice, poklanjam originalni rep
Motor je kupljen u lošem stanju, ali je sređen, pali na zub, ide ravno, ne dimi
Satovi su od ER-5, ako se ne varam, pretpostavljam posljedica vožnje nekog od prijašnjih vlasnika (isto kao i smrdane vilice...) tako da kilometražu ne mogu garantirati osim onog što sam ja napravio a to je jad i bijeda
Otkad je kupljen, napravio sam valjda 2000 km. Slabo se vozim, ne stižem, a sad su došla lošija vremena
Motor je bio na ZG tablicama do prošle godine (sad je na KR, promjenjeno boravište), tehnički rađen u Eurohercu kod McDonaldsa na Ljubljanskoj, tako da tko želi možemo tražiti i ispis kilometraže.
Ima sitnih nedostataka, ali je potpuno funkcionalan, gume ko nove, ali DOT 2014, treba ih malo "pobrusit", redovno održavan, ulje i filteri mijenjani svake godine, unatoč nevoženju, sve rađeno kod Berača od prvog dana kad je kod mene.
Dijelovi svi original Kawasaki (kupljeno kod Dorijana) a ulje i ostalo kupovano u Top Motu (imaju Silkolene ulja )
Motorić je dobar za početnike i nezahtjevne korisnike, jeftino i lagano održavanje (zračno-uljno hlađenje), nepoderiv
Nalazi se u garaži u Zagrebu (Vrbani), po dogovorim dolazim u Zagreb. Probna vožnja uz polog, da ne bi bilo nismo znali...
Registriran je još 2 tjedna, možemo se dogovorit da to riješim.
Cijena 19.000 kn, podložno dogovoru, kontakt preko foruma ili na 098/413-641
P.S. Slikano danas u garaži, malo je mračno dolje, pa slike nisu neka sreća :?