P:Subaru Impreza WRX '05

Status
Not open for further replies.

lb

Active member
Drugi vlasnik, redovito održavana, od početka kod Lončarića, na 200.000 obavljen veliki servis. Nova servo pumpa i svježe reparirana letva volana. 2 seta guma (Conti CSC5 i Conti WinterContact TS850), reg do 28.3.2017., dosta STI dijelova (turbo, intercooler, mapa paljenja, injektori, auspuh). Auto je značajno snažniji od serijske WRX. Strut bar, turbo timer, MP3/USB player. Limarija ima nekih oštećenja od parkinga i kamenčića, ali auto nikada nije razbijan i nije trul. Kupcu na poklon mali servis koji uskoro slijedi. Bez zamjena.

DSC07533.jpg


DSC07530.jpg


DSC07527.jpg


DSC07536.jpg


DSC07571.jpg


DSC07591.jpg


DSC07596.jpg


http://www.njuskalo.hr/auti/subaru-impreza-2.0-wrx-turbo-oglas-18707387
 
Bump. Napravljen redovni servis + diskovi + disk pločice.
 
Bump i nova cijena - 9.500 EUR.
 
Bump i nova cijena - 9.100 EUR.

Može i zamjena, ali isključivo za nešto od sljedećeg (vozilo treba biti uredno):  Alfa 156 dizel, Ford Focus dizel (neki stariji/jeftiniji), Ford Fiesta ST 2.0,  KTM EXC 450, KTM EXC 250 2T.
 
Može i Forester atmosferac sa ručnim mjenjačem i plinom u zamjenu.
 
lb said:
Može i Forester atmosferac sa ručnim mjenjačem i plinom u zamjenu.
Da ne misliš da spamam, al reć ću ti iz osobnog iskustva, bjež od Subarua atmosferca s plinom. Dobronamjeran savjet. (y)
 
Vedran_ZG said:
Da ne misliš da spamam, al reć ću ti iz osobnog iskustva, bjež od Subarua atmosferca s plinom. Dobronamjeran savjet. (y)

Možeš to obrazložiti?
 
EnduroLab said:
Možeš to obrazložiti?
Imali smo doma do prošle godine Subaru Legacy 2.0 2006.g.model, atmosferac 165 ks. Kad je stavljen plin, tu su krenuli problemi. Izuzetno skupo održavanje, ventili su odlazili, štetalnje ventila poprilično velik zahvat jer motor mora van i sve se ručno radi. Kad se i posloži, vrlo brzo počne opet cukat, gasit se i nemirno radit. Stavio se najskuplji mogući sustav plina, al s tim su krenula i sranja. O ostalim troškovima održavanja neću pričat, tko vozi Subaru zna to i sam, al sve u svemu najveća moguća greška je ugradnja plina na taj motor. 2.5 motori imaju elektronsko štelanje ventila (u Outbacku znam, za ostale neću reć 100%), puno je jednostavniji zahvat, samim tim i jeftiniji. Ako to nekog ne smeta, onda zanemarite komentar.
 
Imam 2.5, nije atmosferac i u cca 15000 tkm (to je realno premalo za neki općeniti sud.....) nisam imao problema s plinom, nakon ugradnje sam imao problem ali ne s plinom već s MAF-om koji je bio u kvaru i bacao grešku pa smo malo bili u dilemi jel problem potječe od plina ili je greška kod prebacivanja na plin samo jedan od simptoma nekog drugog kvara. Nakon promjene MAF-a sve 5. Također, cca 1000km nakon ugradnje otišao sam na podešavanje softvera i odtad prst u uho.....

Nisam neki stručnjak ali mislim da 2.5 motori nemaju automatizirano podešavanje zazora ventila.

Isto tako, kad sam kupovao auto tražio sam atmosferac 2.0 jer sam dobio informacije da bolje podnose plin od 2.5 atmo/turbo serije....  :misli:

Kada sam odlučivao o instalaciji plina išao sam na neku srednju klasu, da su djelovi dostupni i da je već ugrađivana u taj auto....
 
Hm, zanimljivo.
Ja sam se isto raspitivao za taj 2.0 atmo (Impreza 2.0R) kako podnosi plin i u globalu ne bi trebalo biti nekih problema.
Naravno, to ipak najviše ovisi kako je ugrađen i naštelan plin.
 
EnduroLab said:
Imam 2.5, nije atmosferac i u cca 15000 tkm (to je realno premalo za neki općeniti sud.....) nisam imao problema s plinom, nakon ugradnje sam imao problem ali ne s plinom već s MAF-om koji je bio u kvaru i bacao grešku pa smo malo bili u dilemi jel problem potječe od plina ili je greška kod prebacivanja na plin samo jedan od simptoma nekog drugog kvara. Nakon promjene MAF-a sve 5. Također, cca 1000km nakon ugradnje otišao sam na podešavanje softvera i odtad prst u uho.....

Nisam neki stručnjak ali mislim da 2.5 motori nemaju automatizirano podešavanje zazora ventila.

Isto tako, kad sam kupovao auto tražio sam atmosferac 2.0 jer sam dobio informacije da bolje podnose plin od 2.5 atmo/turbo serije....  :misli:

Kada sam odlučivao o instalaciji plina išao sam na neku srednju klasu, da su djelovi dostupni i da je već ugrađivana u taj auto....
Ja ti govorim vlastito iskustvo i ono što je serviser uvijek komentirao (Lončarić). Recimo čak imamo i obrnutu informaciju a i to isto znam iz iskustva frendovog, na WRX-u linija prije ovog koji se prodaje ima plin, nikad nikakvih problema, tu i tamo je znao "zakašljat" na zimi kod paljenja, ostalo uz redovno održavanje bez problema. Problem je također i ta linija 2006. koje su se počele proizvoditi u Italiji, pa i to ima svoje. 2 lamba sonde su otišle, svaka oko 5000 kn itd itd, da ne idem u detalje i sve probleme, al dobar dio problema je bio do plina. Priče rekla-kazala i neprovjerene informacije ne vjerujem, iskustvo je meni pokazalo ovako, svaka čast ako drugima nije. Kod kupnje su i nama pričali "ma nikakav problem, samo redovno održavanje i služit će vas". da se razumijemo, auto nikad nije stao, ja sam ga osobno obožavao i dan danas sam veliki fan Subarua, al da je izbijao lovu izbijao je i to ne redovnim servisima (koji su također skupi). Na kraju smo ga prodali skoro za badava, nakon godinu i nešto spuštanja cijena u oglasniku (1.vlasnici, bez šteta, 1.lak itd itd).
 
Nemam nikakvih predrasuda prema tvojem mišljenju i iskustvu.....samo mi je bilo zanimljivo čuti to tvoje iskustvo jer je suprotno informaciji koju sam imao/dobio.....

Ovo što govoriš za WRX od frenda....to je 2.5 motor....

Jel taj tvoj Outback došao sa ugrađenim plinom (BRC, Bi-fuel) ili si ti ugrađivao?
 
EnduroLab said:
Nemam nikakvih predrasuda prema tvojem mišljenju i iskustvu.....samo mi je bilo zanimljivo čuti to tvoje iskustvo jer je suprotno informaciji koju sam imao/dobio.....

Ovo što govoriš za WRX od frenda....to je 2.5 motor....

Jel taj tvoj Outback došao sa ugrađenim plinom (BRC, Bi-fuel) ili si ti ugrađivao?
Ne, wrx je 2.0 turbo 2001/02 g., moj nije outback nego legacy limuzina 2006.g. 2.0 atmosferac. Ugradnja je išla preko Eurorenta, BRC, 2-3 mjeseca nakon kupnje vozila (kupljen nov u salonu). Outbackovi od 2006. il 07. s 2.5 motorima imaju elektronsko štelanje ventila, za to sam pričao jer nam je Lončarić nudio zamjenu uz doplatu.
 
Vedran_ZG said:
Ne, wrx je 2.0 turbo 2001/02 g., moj nije outback nego legacy limuzina 2006.g. 2.0 atmosferac. Ugradnja je išla preko Eurorenta, BRC, 2-3 mjeseca nakon kupnje vozila (kupljen nov u salonu). Outbackovi od 2006. il 07. s 2.5 motorima imaju elektronsko štelanje ventila, za to sam pričao jer nam je Lončarić nudio zamjenu uz doplatu.

Nešto mi tu ne štima.....ja imam 2007 turbo 2.5 forestera i 95% sam siguran da nema automatizirano podešavanje ventila.
Od 2007. se ugrađuje 2.5 motor.

Ovo je stvarno zanimljivo, inače sam samo čuo pohvale za BRC u Subaruu....BRC se ugrađivao i u Italiji kao serijska opcija koja je dolazila pod oznakom Bi-fuel.

Ono što sam primijetio kod Subarua, iako sam relativno kratko vlasnik, je da pojedini auti imaju kroničnih problema, a drugi nikad ništa....  :?
 
Frend vozi dugo Legacy-a bi fuel i prezadovoljan je,
servisira ga naravno kod Lonca
 
Dok sused vozi legacy-a dizla (novog je kupil)
i  bome papa ulje od prvog dana....
 
Da sam 20 godina mlađi nebi ni minute razmišljao...
Ovaj  auto je multipraktik  (y)
 
EnduroLab said:
Nešto mi tu ne štima.....ja imam 2007 turbo 2.5 forestera i 95% sam siguran da nema automatizirano podešavanje ventila.
Od 2007. se ugrađuje 2.5 motor.

Ovo je stvarno zanimljivo, inače sam samo čuo pohvale za BRC u Subaruu....BRC se ugrađivao i u Italiji kao serijska opcija koja je dolazila pod oznakom Bi-fuel.

Ono što sam primijetio kod Subarua, iako sam relativno kratko vlasnik, je da pojedini auti imaju kroničnih problema, a drugi nikad ništa....  :?
Ja sam ti naveo model vozila koji je Lonac nudio u zamjenu da damo Legacyja pod račun, za ostale modele sam već naveo da ne znam siutaciju. Možda je ovaj auto bio jedan od tih s kroničnim problemima, to ne mogu znat, al da ih je imao, imao ih je itekako. Lonac je u nekoliko navrata rekao, prvo ta serija je sve samo ne japanski auto, a drugo plin je sranje na tim autima, jer je održavanje istih puno skuplje. Rekao sam svoje iskustvo, blago onom tko takvo iskustvo nema, treba očito i sreće imat. (y)
 
EnduroLab said:
Zasto se branis? Lijepo od tebe da si podijelio iskustvo....
Ne branim se uopće, dajem komentar na komentar!  :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.