Panigale 899

mate said:
Taj dio je sličan starijim modelima odnosno nisam primjetio neku bitnu razliku osim što užasno osjetiš koliko su nabrijani i pršte od snage. Teško je to opisati, kao da su na metu.  :mrgreen: Međutim po drugim stvarima  meni to više nema veze s motorima na koje sam naviknut. Recimo, do Panigalea sam imao valjda sve Rove i kad skineš oklop to su bile klasične stvari, Nešto znaš  složit, nešto ne znaš ali manje više je sve poznato. Kako često pijem kavu kod Tončija imao sam prilike gledati kad ih slažu. Mislim na nove. Npr. stavljanje  retrovizora, treba nas trojica. Stavljanje akumulatora koji je ispred tanka je nuklearna fizika jer jednostavno ne stane, isto bez dva para ruku teško ide. Skinuti oklope mislim da ne bi znalo pola foruma a kad ih skineš tek onda vidiš koliko je to nagruvano i stisnuto. Tonči je uvijek govorio da motori nisu napravljeni za padanje  :mrgreen: ali stvarno me zanima kako se to može složiti nakon pada. A gdje je još elektronika jer je sve pod senzorima. Uglavnom, zajebano. Nemam baš iskustva s drugim brandovima ali vjerujem da je većina novih motora slično koncipirana. Mislim da je veći problem što me vrijeme pregazilo i ne pratim iz prvog lica jednine pa mi je sve novo i zastrašujuće. :mrgreen:


Onda si garant vidio u Tonca i ona dva V4 Speciale.... e vidis cak mi ga je Ceno upalio hahaha
A i pokazao mi u kutiji Akrapa kojeg su trebali montirati, to cudo tehnike, doslovno lagan ka pero.....
Pitam se drze li ih ta ekipa u dnevnom boravku .....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Vidio sam na Njuskalu u prodaji jednog Monstera S4RS.
Jesi gledao mozda?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jesam, pratim oglase redovno. Ma uzeo sam malog 797+ nedavno, nisam htio odmah nesto jace da se malo priviknem, skoro 10 godina nisam vozio nista. Cak namjeravam ostavit Monstera pa uzet R-a za koju godinu da bude vise igracka za stazu, ali vidjet cemo kak ce se razvijat situacija i zelje.
Do onda se nadam negdje probat Panigale-a da vidim jel' to uopce motor to za mene. Steta kaj smo tak mala zemlja pa ne mozes fino doci kod dealera i napravit test voznju. Da ne pricam da su me u nekim salonima odjebali ko zadnjeg klosara (mislili su valjda da nemam prebijene pare u dzepu jer imam takvu furku) - napomena - u Ducatiju (Panigaleu) su se odnosili krajnje profesionalno i korektno, njima bih ostavio lovu za motor bez razmisljanja  (y)
 
Getriba said:
Onda si garant vidio u Tonca i ona dva V4 Speciale.... e vidis cak mi ga je Ceno upalio hahaha
A i pokazao mi u kutiji Akrapa kojeg su trebali montirati, to cudo tehnike, doslovno lagan ka pero.....
Pitam se drze li ih ta ekipa u dnevnom boravku .....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Milina za vidit
2b5a0fded2defe9c04ae9afcf02c9c67.jpg


Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
robi1kenobi said:
Jesam, pratim oglase redovno. Ma uzeo sam malog 797+ nedavno, nisam htio odmah nesto jace da se malo priviknem, skoro 10 godina nisam vozio nista. Cak namjeravam ostavit Monstera pa uzet R-a za koju godinu da bude vise igracka za stazu, ali vidjet cemo kak ce se razvijat situacija i zelje.
Do onda se nadam negdje probat Panigale-a da vidim jel' to uopce motor to za mene. Steta kaj smo tak mala zemlja pa ne mozes fino doci kod dealera i napravit test voznju. Da ne pricam da su me u nekim salonima odjebali ko zadnjeg klosara (mislili su valjda da nemam prebijene pare u dzepu jer imam takvu furku) - napomena - u Ducatiju (Panigaleu) su se odnosili krajnje profesionalno i korektno, njima bih ostavio lovu za motor bez razmisljanja  (y)

Ako ti nije van ruke, probaj nazvati Ducati Trst, ja sam htio probat Multistradu Enduro i dobio sam termin. Imaju dosta motora za probu, oni ionako stalno prebacuju testne motore pa ce ga prebaciti u Trst kad imas termin. Ja sam se najavio 3-4 dana ranije i prevacili su motor iz Bologne u Trst.... napravit ce to garant. Cak mi je rekao vlasnik da su prodali 5-6 motora u HR, a usput receno imaju i odlican servis, nas covjek glavni serviser.
Mozda mozes dogovorit probu Panigale-a.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Ako ti nije van ruke, probaj nazvati Ducati Trst, ja sam htio probat Multistradu Enduro i dobio sam termin. Imaju dosta motora za probu, oni ionako stalno prebacuju testne motore pa ce ga prebaciti u Trst kad imas termin. Ja sam se najavio 3-4 dana ranije i prevacili su motor iz Bologne u Trst.... napravit ce to garant. Cak mi je rekao vlasnik da su prodali 5-6 motora u HR, a usput receno imaju i odlican servis, nas covjek glavni serviser.
Mozda mozes dogovorit probu Panigale-a.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvala na informaciji, kad bude aktualno definitivno cu prvo probat kod nas dogovorit, ak ne, Trst je blizu
 
Potvrđujem ovo za Ducati zg, kranje profesionalno i korektno rade posao, makar nisam lovu ostavil kod njih, ali nadam se da budem jwdnog dana... sjecam sw da sam taj put u trenirci bil ko neki klinac i odnos prodavaca je fakat bil korektan...
Ne mogu nazalost isto rec za TM yamahu, makar sam na kraju uzel yamahu.


Sent using Tapatalk
 
Dubravko (u prodaji) je prva liga.... vrhunska informacija, usluga.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ima li ovdje itko da meni pomogne sto sam otvorio temu koje su cijene servisa,intervali i ostalo za panigale 899. Koliko godisnje novca izvuce ako se radi nekih 7 tkm godisnje, te dali se isplati uzet polovni odrzavani motocikl sa 30 000 km. Ima li neka bitna stvar na koju treba obratit pozornost pri kupnji?
 
Ide ti servis svako 12k km, s tim da je svako drugi servis "veliki". Provjera/stelovanje ventila i zamjena remenja te natezaca. Kakvi su troškovi to ovisi o radnim satima. Radni sat je cca 300 kn.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
A sve to pada u vodu ako naletis na neko slagano smece. Odnosno ne pada nego ces pljunut jos nekih 20-30tkn da ga dovedes u red i onda po redovnim intervalima. :mrgreen:
 
brembo_fs said:
Ima li ovdje itko da meni pomogne sto sam otvorio temu koje su cijene servisa,intervali i ostalo za panigale 899. Koliko godisnje novca izvuce ako se radi nekih 7 tkm godisnje, te dali se isplati uzet polovni odrzavani motocikl sa 30 000 km. Ima li neka bitna stvar na koju treba obratit pozornost pri kupnji?

Remenje otprilike 500 eur svako dvike godine ili 20 000 km (što prije dođe).

Baterija će patit na tako malu kilometražu, računaj svake godine mijenjanje.

Ostalo, kao svi ostali motori, ulje, filteri, pločice i lanac.
 
Nema remenja na 899, vi ostali u 2002goj?
[emoji14]
24000km je stelanje ventila, a za to na pantagani napravit, treba prednji kraj u Karlovac, motor u Zg a zadnja vilica u Vukovar :D nema okvira.
Oko 500e, neko je dobro reko, zakolju radni sati vise nego potrosni materijal.
Moj dobronamjerni savjet, ako gledas servise u 100e plus minus, mani se ducatija.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Ovisi sto smatras pod mestra.
Izmjena raznoraznih ulja i tekucina, disk plocica, filtera, lanca, ofkors.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Nema remenja na 899, vi ostali u 2002goj?
[emoji14]
24000km je stelanje ventila, a za to na pantagani napravit, treba prednji kraj u Karlovac, motor u Zg a zadnja vilica u Vukovar :D nema okvira.
Oko 500e, neko je dobro reko, zakolju radni sati vise nego potrosni materijal.
Moj dobronamjerni savjet, ako gledas servise u 100e plus minus, mani se ducatija.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Ups, krivo pretpostavio, posjedovao samo oldtimer Dukce  (y)
 
Nero said:
Remenje otprilike 500 eur svako dvike godine ili 20 000 km (što prije dođe).

Baterija će patit na tako malu kilometražu, računaj svake godine mijenjanje.

Ostalo, kao svi ostali motori, ulje, filteri, pločice i lanac.
Ja sam između 1 i 3 tisuće km godišnje. Akumulator mi traje po par godina, kako na 749 tako i na Multistradi 1000, evo već 4 godinu radi. Po zimi ne skidam samo spojim na održavanje i to je to. Kad pališ, ako ne upali od prvi put pričekaj 10-15 sekundi i onda opet okreni. Takva je procedura, ali baterija traje. Dakako, ako ne pališ mjesec dana dobro ga je malo spojiti, bitno je ako je prazan, ne ubiti ga.  (y)
 
Remenje treba ispoštivati kilomtražu, ali ako se ne voziš totalna je besmislica mijenjati ga svake dvije godine. Treba prekontrolirati, ok, ali mijenjati ne. Mene osobno je ovlašteni serviser u jednom navratu čak odgovarao da ne promijenim jer je sve bilo ko novo.
ALi kako Mate veli, ako je motor zapušten, sklepan ili unište, dobro ćeš se isprsit da ga dovedeš u redovno stanje. Inače, nije tako strašno. Noviji motori bi, bar trebali biti po reklami, još jeftiniji za održavanje  :021:.

Al nemoj past  :mrgreen: