Getriba
Well-known member
mate said:Taj dio je sličan starijim modelima odnosno nisam primjetio neku bitnu razliku osim što užasno osjetiš koliko su nabrijani i pršte od snage. Teško je to opisati, kao da su na metu. Međutim po drugim stvarima meni to više nema veze s motorima na koje sam naviknut. Recimo, do Panigalea sam imao valjda sve Rove i kad skineš oklop to su bile klasične stvari, Nešto znaš složit, nešto ne znaš ali manje više je sve poznato. Kako često pijem kavu kod Tončija imao sam prilike gledati kad ih slažu. Mislim na nove. Npr. stavljanje retrovizora, treba nas trojica. Stavljanje akumulatora koji je ispred tanka je nuklearna fizika jer jednostavno ne stane, isto bez dva para ruku teško ide. Skinuti oklope mislim da ne bi znalo pola foruma a kad ih skineš tek onda vidiš koliko je to nagruvano i stisnuto. Tonči je uvijek govorio da motori nisu napravljeni za padanje ali stvarno me zanima kako se to može složiti nakon pada. A gdje je još elektronika jer je sve pod senzorima. Uglavnom, zajebano. Nemam baš iskustva s drugim brandovima ali vjerujem da je većina novih motora slično koncipirana. Mislim da je veći problem što me vrijeme pregazilo i ne pratim iz prvog lica jednine pa mi je sve novo i zastrašujuće.
Onda si garant vidio u Tonca i ona dva V4 Speciale.... e vidis cak mi ga je Ceno upalio hahaha
A i pokazao mi u kutiji Akrapa kojeg su trebali montirati, to cudo tehnike, doslovno lagan ka pero.....
Pitam se drze li ih ta ekipa u dnevnom boravku .....
Sent from my iPhone using Tapatalk