Panigale 899

DA-IM said:
prika moje ti imaš jedno 25 kg viška,predebeo si
ja san visok 195 ali i sa ovih 106 se osjećam debelo
naravno da nisu R motori za nas visoke jer položaj tijela nije zamišljen za nas,
uzmi brate gs-a ili burgmana i vozi se ka čovik  :cool:

nije isto 106 kila misica i 106 kila sala  8)
mojih 113 kila se ne vidi dok mi kolega sa 111 kila i istom visinom izgleda ko hodajuca bacva,a ja sa 102 kila se smatram "shredded" jer su mi vidljive sve zile i trbusni, tako da ne osuduj covika ako ima 130 kila
 
antkes said:
nije isto 106 kila misica i 106 kila sala  8)
mojih 113 kila se ne vidi dok mi kolega sa 111 kila i istom visinom izgleda ko hodajuca bacva,a ja sa 102 kila se smatram "shredded" jer su mi vidljive sve zile i trbusni, tako da ne osuduj covika ako ima 130 kila

aj ne valjaj lovačke  :LOL: :LOL:
stipe miočić u zadnjoj borbi ; 193 i 105 kg !!!
dakle vrhunski pripremljen UFC borac i niti grama sala.
najteži je bio oko 110 i tada je sam izjavio da to nije bilo to,
uz dužno poštovanje ali sumnjam da je dotični spreman ko miočić  :LOL: :LOL:
na tu visinu priko 110kg ne ide i amen,
jbt o neal je bio visok oko 220 cm i malo priko 140 kg,a bio je tenk  :cool:
 
DA-IM said:
aj ne valjaj lovačke  :LOL: :LOL:
stipe miočić u zadnjoj borbi ; 193 i 105 kg !!!
dakle vrhunski pripremljen UFC borac i niti grama sala.
najteži je bio oko 110 i tada je sam izjavio da to nije bilo to,
uz dužno poštovanje ali sumnjam da je dotični spreman ko miočić  :LOL: :LOL:
na tu visinu priko 110kg ne ide i amen,
jbt o neal je bio visok oko 220 cm i malo priko 140 kg,a bio je tenk  :cool:
Ja ti govorin,  a ti misli sto oces
 
DA-IM said:
prika moje ti imaš jedno 25 kg viška,predebeo si
ja san visok 195 ali i sa ovih 106 se osjećam debelo
naravno da nisu R motori za nas visoke jer položaj tijela nije zamišljen za nas,
uzmi brate gs-a ili burgmana i vozi se ka čovik  :cool:

A gledaj, za gust i uzitak, treba i malo stisnuti zube. Ja sam sa 194/100 imao Panigale 1199, znao odvaliti po 500-600km gdje me zadnjih 50ak km koljena malo zuljala....  i posto sam ga nedavno prodao, sad u potrazi za necim slicnim...
Naime, nema gusta do tog gusta, ubrzanja , sile kocenja.... hebeno... i zato se nikako ne mogu usmjerit na neki Enduro, ali sad me te dileme muce....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
A gledaj, za gust i uzitak, treba i malo stisnuti zube. Ja sam sa 194/100 imao Panigale 1199, znao odvaliti po 500-600km gdje me zadnjih 50ak km koljena malo zuljala....  i posto sam ga nedavno prodao, sad u potrazi za necim slicnim...
Naime, nema gusta do tog gusta, ubrzanja , sile kocenja.... hebeno... i zato se nikako ne mogu usmjerit na neki Enduro, ali sad me te dileme muce....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Supermoto. Nije brzina ni blizu ali kočenja nisu puno daleko ali na zavojima  je strava, pravce ionako se vozis na kolo. Iznenađujuće koliko zabave u tako "malom" paketu

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Švabo said:
Supermoto. Nije brzina ni blizu ali kočenja nisu puno daleko ali na zavojima  je strava, pravce ionako se vozis na kolo. Iznenađujuće koliko zabave u tako "malom" paketu

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Tuono?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
A gledaj, za gust i uzitak, treba i malo stisnuti zube. Ja sam sa 194/100 imao Panigale 1199, znao odvaliti po 500-600km gdje me zadnjih 50ak km koljena malo zuljala....  i posto sam ga nedavno prodao, sad u potrazi za necim slicnim...
Naime, nema gusta do tog gusta, ubrzanja , sile kocenja.... hebeno... i zato se nikako ne mogu usmjerit na neki Enduro, ali sad me te dileme muce....


Sent from my iPhone using Tapatalk


sve stoji ali logično pa i dokazano u GP-u da su manji vozači u prirodnijem položaju na R motorima,
možemo sisti i ja i ti ali jednostavno naš položaj dosta pati i samin time neke su radnje sporije nego kod manjih vozača,
u moru tih gluposti oko R motora naiša san na jedan podatak u prosjeku visine u GP prvenstvu i znam da sam se smija,jbt pa ni u boksu nema niko priko 180 cm  :LOL:

 
DA-IM said:
sve stoji ali logično pa i dokazano u GP-u da su manji vozači u prirodnijem položaju na R motorima,
možemo sisti i ja i ti ali jednostavno naš položaj dosta pati i samin time neke su radnje sporije nego kod manjih vozača,
u moru tih gluposti oko R motora naiša san na jedan podatak u prosjeku visine u GP prvenstvu i znam da sam se smija,jbt pa ni u boksu nema niko priko 180 cm  [emoji38]
Nikolai Valuev

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
^^^dobra  :LOL: :LOL: :LOL
nisam mislio boks kao sport nego je spomenut u kontekstu Gp-a i mehaničarskog tima  :LOL: :LOL:
 
Koliko je Vugimir visok?

eMav0JM.jpg


Sjedi na suvozačevom, noge pored lančanika, lakat ispod koljena pola metra...al opet ne izgleda loše...bitno je samo bit mršav visina više manje osim ako nije 2m+ onda ni auta nema za vozit a kamo motora.
 
Riker said:
Koliko je Vugimir visok?

eMav0JM.jpg


Sjedi na suvozačevom, noge pored lančanika, lakat ispod koljena pola metra...al opet ne izgleda loše...bitno je samo bit mršav visina više manje osim ako nije 2m+ onda ni auta nema za vozit a kamo motora.
Jebote zivot, robu kad ubacin u onu vakum kesu ne mogu tako spresat kako se on skupio
 
Švabo said:
Supermoto. Nije brzina ni blizu ali kočenja nisu puno daleko ali na zavojima  je strava, pravce ionako se vozis na kolo. Iznenađujuće koliko zabave u tako "malom" paketu

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Ili jos bolje nekaj tipa Hypermotard ili Dorsoduro. Ali ak covjek zeli R-a, covjek zeli R-a i kaj bus  :mrgreen:
 
Imas Zzr-a ili Hayabusu. Vjerujem da bi na njima bilo lakse smjestiti se


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
DA-IM said:
prika moje ti imaš jedno 25 kg viška,predebeo si
ja san visok 195 ali i sa ovih 106 se osjećam debelo
naravno da nisu R motori za nas visoke jer položaj tijela nije zamišljen za nas,
uzmi brate gs-a ili burgmana i vozi se ka čovik  :cool:

Nemoj zezati... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Naravno da imam minimalno 20kg sala viška  :mrgreen: al šta ćeš, debelo sam i visoko krme koje voli R-ove, prodao sam svoju šesticu u nadi da ću se moći odlučiti na kakav enduro na koji stanem, ali kak gledam oglasnik preskačem gotovo sve osim R-ova .... :mrgreen:
Jedino kaj mi nije toliko odbojno osim R-ova je kakav zzr1400, mogao bi se provozati na tome...

Inače imam malo poduže ruke i noge, tako da mi R-ovi nikako ne leže, na kaj god sam probao sjesti.
A jednom sam provozao MT-07 od frenda.... e to je izgledalo ko da sam na tomosu automatic-u  :LOL: :LOL: :LOL: iako ne mogu reći da mi je bilo neudobno, čak udobnije nego na mom...
 
Nove koze, poput recimo XR1000, rade sekundu sporije vrijeme na stazi u odnosu na RR1000 a uvjeren sam,da bi bili brži na cesti. Zapravo je sve na njihovoj strani ali... Osobno, ne mogu se natjerat dat lovu za to.
 
mate said:
Nove koze, poput recimo XR1000, rade sekundu sporije vrijeme na stazi u odnosu na RR1000 a uvjeren sam,da bi bili brži na cesti. Zapravo je sve na njihovoj strani ali... Osobno, ne mogu se natjerat dat lovu za to.

Slažem se s tobom, idu ti jarci ko ludi i vjerojatno su i brži i iskoristiviji na cesti. Frend na gsxr750 veli da ga je bilo sram kaj mu je lik gs1200 napravio, a xr sigurno može i bolje. Al da ga je...š, muka je dat velike pare za tak nešto.
 
Od kad sam prvi put odradio D1 od Korenice do tebe na Multici Skyhook, i to jos zadnji dio po jakoj kisi, bilo je jasno kamo to ide. Ali jbg kad smo kozervativni romanticari.... :mrgreen:
 
mate said:
Nove koze, poput recimo XR1000, rade sekundu sporije vrijeme na stazi u odnosu na RR1000 a uvjeren sam,da bi bili brži na cesti. Zapravo je sve na njihovoj strani ali... Osobno, ne mogu se natjerat dat lovu za to.
A ne znam moj Mate. Xr iz 2016te se preko ciljne vuce ko krava, jedva 240km/h.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk