Panigale 899

Za stazu prenosim test MCN-a a za cestu neka nasa razmisljanja jer imaju opak regulirajuci ovjes. Snage ionako svi imaju previse.
 
mate said:
Za stazu prenosim test MCN-a a za cestu neka nasa razmisljanja jer imaju opak regulirajuci ovjes. Snage ionako svi imaju previse.
Tu se slazemo, i u onome da nebi sebi multipraktik priustio. To je suv moto svijeta.
Ovog iz 16 sam vozio po cesti, bas tako, ide ko zmaj i quickshifter mu je odlican, al ja nemam feeling za prednji kraj kad sjedim uspravno i u fotelji..

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
A vidis, meni je osjecaj sigurnosti, citaj prednjeg kraja, veci nego kod bilo kojeg R na cesti sto je zapravo zalosno. Objasnio sam si to godinama i rijeđim voznjama. Sve cu se manje voziti i dalje pa me to ne jebe ali je cinjenica
no slijedeca stanica moze biti samo Diavel 1260S.
 
Zaboravih napisat da je ta sigurnost iskljucivo rezultat kontroliranog poniranja prednje vilice cega prije nije bilo.
 
Ja nisam dugo nis vozio a zelim Panigalea, pa da malo vratim grif sam uzeo malog Monstera i mogu reci da se fakat lijepo vozi motor (za ono kaj je). Sad iskreno cak vise naginjem Monsteru 1200, Superdukeu ili mozda cak Supersportu, nisam ni ja vise tak mlad (i relativno visok, 185-6) a zelim opicit i malo dulju turu tu i tam. Jel vozio netko novog Supersporta S? Ovi Youtube reviewi su mi meh
 
Jesam ja. Cudan je jako, ne mogu to bas definirati, neki mix svega i svacega. Djeluje kao nabildana 125ica, ima svu elektroniku a opet i nije nesto zivahan. Mislim da sam na portalu pisao o njemu, sjecam se da mi nije bas sjeo. Monster 1200 sam isto pisao, ali onu prvu verziju, i bio mi je odlican. Novi sivi u R izvedbi i6gleda bolesno.
 
mate said:
Bio je  kao neki Ducati day, nije bio poseban članak.
I da, Panigale V4 je top.

Za nesto manje novca moze se naci i odlican 1299.... ma sve je to top


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ma i 959 (ili 899) ce mi biti dosta (i previse)
Jel' Corse losiji na cesti? Na stazi znam da je sigurno bolji, ali ako je "losiji" (puno neudobniji ili zivcaniji, kajgod) na cesti, onda mi nema smisla jer se ipak 99% vremena vozim na cesti
 
Mislim da tu razliku nećeš ni osjetiti. Slažem se za 1299, sve je to top.
Ove manje nisam nikad gledao, općenito volim kupiti jače da se onda poslije ne jebem s mapama, Akrapima, powercommanderima… samo serija i Termi top za zvuk.
 
mate said:
Mislim da tu razliku nećeš ni osjetiti. Slažem se za 1299, sve je to top.
Ove manje nisam nikad gledao, općenito volim kupiti jače da se onda poslije ne jebem s mapama, Akrapima, powercommanderima… samo serija i Termi top za zvuk.

Upravo tako. Kupis odmah jaci i miran si, makar ti po svemu bio dosta i puno slabiji.....
Nisam , a niti umisljam da sam neki vozac, ali volim odmah jace i komplet....

Frend kupio bio novi 899 pa znam da mu kao falilo jos malo, a ustvari vise to sto ga moras drzati u visoke okretaje .... s druge strane 1199 vrti od nule brutalno hehehe


Btw, jesi mozda vozio 1199/1299 i V4? Mozda neki dojam, kakva je razlika 2cyl vs 4cyl?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ne osjećam se kompetentnim pisati o tome. :mrgreen: Toliko su jaki da me šokiralo i o drugom nisam stigao razmišljati. Kreneš u prvoj, onda šaltaš u drugu, pomakneš guzicu skroz iza, legneš, svom snagom se stisneš rukama, nogama i zubima i okreneš gas. Ukratko, izašao sam iz đira. :mrgreen:
 
robi1kenobi said:
Ha nis, onda odmah uzet V4R pa sam sigurno miran  :LOL:


Šta se čeka?

39087e8feb2aa1831c7f71fcbf962ace.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
mate said:
Ne osjećam se kompetentnim pisati o tome. :mrgreen: Toliko su jaki da me šokiralo i o drugom nisam stigao razmišljati. Kreneš u prvoj, onda šaltaš u drugu, pomakneš guzicu skroz iza, legneš, svom snagom se stisneš rukama, nogama i zubima i okreneš gas. Ukratko, izašao sam iz đira. :mrgreen:

Ma vise me onako “amaterski” zanimalo? Rad u leru, vibracije, mirnoca rada, zvuk itd itd....
Sve ono prije odvrtanja gasa na magistrali....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
robi1kenobi said:
Treba skupit jos love a i za sada mi je Monster dovoljan. Kad mi stvarno dopizdi onda cemo u akviziciju. Inace, nakaradni su mi wingleti na V4R  :palacdolje:

Vidio sam na Njuskalu u prodaji jednog Monstera S4RS.
Jesi gledao mozda?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Upravo tako. Kupis odmah jaci i miran si, makar ti po svemu bio dosta i puno slabiji.....
Nisam , a niti umisljam da sam neki vozac, ali volim odmah jace i komplet....

Frend kupio bio novi 899 pa znam da mu kao falilo jos malo, a ustvari vise to sto ga moras drzati u visoke okretaje .... s druge strane 1199 vrti od nule brutalno hehehe


Btw, jesi mozda vozio 1199/1299 i V4? Mozda neki dojam, kakva je razlika 2cyl vs 4cyl?

899 i 1199 su 2 toliko slicna a toliko razlicita motora  bolje dodaj i gledaj 1199 puno puno bolja opcija



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Ma vise me onako “amaterski” zanimalo? Rad u leru, vibracije, mirnoca rada, zvuk itd itd....
Sve ono prije odvrtanja gasa na magistrali....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Taj dio je sličan starijim modelima odnosno nisam primjetio neku bitnu razliku osim što užasno osjetiš koliko su nabrijani i pršte od snage. Teško je to opisati, kao da su na metu.  :mrgreen: Međutim po drugim stvarima  meni to više nema veze s motorima na koje sam naviknut. Recimo, do Panigalea sam imao valjda sve Rove i kad skineš oklop to su bile klasične stvari, Nešto znaš  složit, nešto ne znaš ali manje više je sve poznato. Kako često pijem kavu kod Tončija imao sam prilike gledati kad ih slažu. Mislim na nove. Npr. stavljanje  retrovizora, treba nas trojica. Stavljanje akumulatora koji je ispred tanka je nuklearna fizika jer jednostavno ne stane, isto bez dva para ruku teško ide. Skinuti oklope mislim da ne bi znalo pola foruma a kad ih skineš tek onda vidiš koliko je to nagruvano i stisnuto. Tonči je uvijek govorio da motori nisu napravljeni za padanje  :mrgreen: ali stvarno me zanima kako se to može složiti nakon pada. A gdje je još elektronika jer je sve pod senzorima. Uglavnom, zajebano. Nemam baš iskustva s drugim brandovima ali vjerujem da je većina novih motora slično koncipirana. Mislim da je veći problem što me vrijeme pregazilo i ne pratim iz prvog lica jednine pa mi je sve novo i zastrašujuće. :mrgreen: