Tu se slazemo, i u onome da nebi sebi multipraktik priustio. To je suv moto svijeta.mate said:Za stazu prenosim test MCN-a a za cestu neka nasa razmisljanja jer imaju opak regulirajuci ovjes. Snage ionako svi imaju previse.
mate said:Bio je kao neki Ducati day, nije bio poseban članak.
I da, Panigale V4 je top.
mate said:Mislim da tu razliku nećeš ni osjetiti. Slažem se za 1299, sve je to top.
Ove manje nisam nikad gledao, općenito volim kupiti jače da se onda poslije ne jebem s mapama, Akrapima, powercommanderima… samo serija i Termi top za zvuk.
robi1kenobi said:Ha nis, onda odmah uzet V4R pa sam sigurno miran
mate said:Ne osjećam se kompetentnim pisati o tome. Toliko su jaki da me šokiralo i o drugom nisam stigao razmišljati. Kreneš u prvoj, onda šaltaš u drugu, pomakneš guzicu skroz iza, legneš, svom snagom se stisneš rukama, nogama i zubima i okreneš gas. Ukratko, izašao sam iz đira.
Getriba said:Šta se čeka?
robi1kenobi said:Treba skupit jos love a i za sada mi je Monster dovoljan. Kad mi stvarno dopizdi onda cemo u akviziciju. Inace, nakaradni su mi wingleti na V4R alacdolje:
Getriba said:Upravo tako. Kupis odmah jaci i miran si, makar ti po svemu bio dosta i puno slabiji.....
Nisam , a niti umisljam da sam neki vozac, ali volim odmah jace i komplet....
Frend kupio bio novi 899 pa znam da mu kao falilo jos malo, a ustvari vise to sto ga moras drzati u visoke okretaje .... s druge strane 1199 vrti od nule brutalno hehehe
Btw, jesi mozda vozio 1199/1299 i V4? Mozda neki dojam, kakva je razlika 2cyl vs 4cyl?
899 i 1199 su 2 toliko slicna a toliko razlicita motora bolje dodaj i gledaj 1199 puno puno bolja opcija
Sent from my iPhone using Tapatalk
Getriba said:Ma vise me onako “amaterski” zanimalo? Rad u leru, vibracije, mirnoca rada, zvuk itd itd....
Sve ono prije odvrtanja gasa na magistrali....
Sent from my iPhone using Tapatalk