PAUT motor - made in Croatia

grgaSH

Active member
Dražen Paut iz splita - izumitelj klipnog motora sa drugačijim klipnim mehanizmom.

http://www.paut-motor.com

..ima ko kakvih saznanja dal se dalje razvijao ovaj patent, dal je primjenjen negdje u industriji??

 
Protype 1 characteristics (technical data) :

• 4-stroke engine   
• Block measurments 322 mm X 260 mm X 130 mm
• Block measurments with heads mounted 84 mm
• Two-sided piston diameter 80 mm
• Two-sided piston strok 
• Capacity 1800 cm3 
• Number of chambers 4
• Number of two-sided pistons 2 
• Weight 85 kg 
 
Prototype 2 - characteristics (technical data):

• Two-stroke engine   
• Engine-block measurments with heads mounted 500mm x 440mm x 440mm
• Engine two-sided piston diameter 100 mm 
• Compressor two-sided piston diameter 120 mm
• Two-sided piston stroke 88 mm 
• Capacity 7000 cm3 
• Number of chambers  4(engine) + 4(compressor) 
• Number of two-sided pistons 2(engine) + 2(compressor) 
• Weight 135 kg 
• Power, torque and specific consumption have not been measured as yet.
 
Da se negdje koristi znao bi  :mrgreen:
 
U članku se govori o 2000 godini. Izgleda da nema ništa u zadnjih 8 godina?
 
to sam davno vidio,neka zanimljiva rješenja......samo i ja se pitam,zašto nije išlo dalje
 
zeto1 said:
to sam davno vidio,neka zanimljiva rješenja......samo i ja se pitam,zašto nije išlo dalje
a tko zna zasto ??? Lova.....vjecni problem...a i ovoj drzavi nitko nema sluha za nadarene i talentirane ljude...Zato nam i sposobni ljudi bjeze van...u inozemstvo.....Mozda je i ovdje takav slucaj...Prodaj taj patent radisnim japancima...pas viditi za koju godinu neku mazdu sa tim motorom...Vidi sta su napravili sa wankel-ovim motorom...radi kojega je NSU pocetkom pedesetih bankrotirao... (y)
 
a dobro,vankel baš i nije isplativ,ima mana koje još nisu rješili,kao i svaki motor što ima manu,i 2T motori,probali su sa ubrizgavanjem,al pojavili se drugi problemi kod ubrizgavanja........

tako bi bilo dobro da se i ovdje nešto pokrene......

al japanci su priča za sebe,radim u metalskoj struci,i sve mi je poznato kako ide kod nas,a kako kod japanaca......jer recimo kod nas jedan stroj radi jednu operaciju na komadu,a kod njih cjeli komad napravi za isto vrijeme........nevrijedi o tome
 
Od kada to 2t ubrizgavanje ne valja ????? mozda na talijanskim skuterima , ali rotax radi bez problema sa

1000cc
Thumbnails.jpg


600cc
Thumbnails


te ovo
Thumbnails.jpg
 
bmw m 5 said:
a tko zna zasto ??? Lova.....vjecni problem...a i ovoj drzavi nitko nema sluha za nadarene i talentirane ljude...Zato nam i sposobni ljudi bjeze van...u inozemstvo.....Mozda je i ovdje takav slucaj...Prodaj taj patent radisnim japancima...pas viditi za koju godinu neku mazdu sa tim motorom...Vidi sta su napravili sa wankel-ovim motorom...radi kojega je NSU pocetkom pedesetih bankrotirao... (y)
..krajem šezdesetih... :paper:
 
bmw m 5 said:
a tko zna zasto ??? Lova.....vjecni problem...a i ovoj drzavi nitko nema sluha za nadarene i talentirane ljude...Zato nam i sposobni ljudi bjeze van...u inozemstvo.....Mozda je i ovdje takav slucaj...Prodaj taj patent radisnim japancima...pas viditi za koju godinu neku mazdu sa tim motorom...Vidi sta su napravili sa wankel-ovim motorom...radi kojega je NSU pocetkom pedesetih bankrotirao... (y)


šta su napravili sa Wankelovim motorom? :misli:



Srki
 
CroKick said:
RX-8

:neznam:
.. recimo da su japanci ( Mazda ) " riješili " dva najveća problema wankela: hlađenje i klipni prstenovi...
 
grgaSH said:
Dražen Paut iz splita - izumitelj klipnog motora sa drugačijim klipnim mehanizmom.

http://www.paut-motor.com

..ima ko kakvih saznanja dal se dalje razvijao ovaj patent, dal je primjenjen negdje u industriji??

Koliko znam, nije.
Pročitao sam negdje da je auto industriji isplativije čekati da istekne pravo na patent, nego ga kupiti.  :misli:
 
CroKick said:
RX-8

:neznam:

dobro, to i moja kćer zna

dalje?











nema dalje

tolko o Wankelu



a Japanci da žele bi riješili i problem trenja kao takvog

samo koji k. bi svi skupa onda radili......




Srki




Srki
 
Nisam gledao jel to to, al izgleda da je samo Mazda to forsirala: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Vehicles_with_Wankel_engine
 
Orin said:
Koliko znam, nije.
Pročitao sam negdje da je auto industriji isplativije čekati da istekne pravo na patent, nego ga kupiti.  :misli:


da samo u autoindustriji.. sta mislis kolko sad pliva gubi kad je isteko patent na sumamed.. vec se proizvodi na jos 5 mjesta  :mrgreen: to je jedan od vecih domacih primjera.. a u svijetu toga kolko hoces.. ili ako si im prijetnja otkupe patent i sve papire i u ladicu
 
Srki said:
dobro, to i moja kćer zna

dalje?

Evo link za malu i tebe po kojem se vidi da bas i ne stoji da ga nije bilo, a vjerujem da ce biti i dalje

http://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

nije full off, bilo je i motora  :wink:
 
Zlatko said:
.. recimo da su japanci ( Mazda ) " riješili " dva najveća problema wankela: hlađenje i klipni prstenovi...
i....brtvljenje motora....Znaci da su uspjeli kroz niz godina dovesti taj motor na jedan nivo pouzdanosti i trajnosti....sto drugima nije uspjelo. :wink: