Pegaso strada 650 vs Dorsoduro 750

Cakic

Member
Apr 13, 2020
94
7
8
16
Korčula
Pozdrav svima
Evo bliži se još jedna godina do punoljetnosti i a2 kategorije. I već polako gledam neke motore. Upale su mi u oko ove dvi aprilie i uz njih mt-07. Ja sam visok nekih 184,185 i još rastem malo. Tako da mt mi je prenizak već sam ga vozio i nije mi baš lega iako je super motor. Zato me zanimaju ove dvi aprilije i iskustva snjima. Pegaso ima motor od xt660 kolko znam. Vozio sam i xt i ta mašina mie top i pouzdana. A sad dorsoduro ima jači agregat ali mašina je od aprilije? Dorsoduro mi je također ljepši pa nekako više težim prema njemu. Ako bi mi mogli reć pozitivne i negativne stavke kod oba motora uz to održavanje i pouzdanost. Kod oba motora gledam factory modele za uzet.
Hvala lp.
 

Cakic

Member
Apr 13, 2020
94
7
8
16
Korčula
Ako si 184, ne bi ti bil malen, samo zaboravljas da sa A2 ne možes vozit ni DD ni shiver
Shiver i dd imaj 69kw. Po zakonu možeš blokira sve do 70kw. I kad ograničiš na 35kw možeš ih vozit tako i sa mt-ima čine. Dobro ti možda nisu niski ali mt mi je bio malo nizak bar ja tako mislim. Nego kakvi su za održavanje i vožnju?
 

ODST

Well-known member
Aug 26, 2010
1,009
501
113
1017
Neki dan si htio mijenjat motor od 11 konja za motor od 15 konja, a sad hoces motor od 100 konja

A pegaso i shiver bas nemaju slicnosti...mozda bolje pegaso za pocetak
 
  • Like
  • Haha
Reactions: josko and stipe_zxr

SpoRRi

Well-known member
May 7, 2015
3,188
623
113
37
Republic of Ragusa
Imas teme o svakom napisanom motoru i listaj pa citaj.. imas sati i sati zabave...
 

Cakic

Member
Apr 13, 2020
94
7
8
16
Korčula
Neki dan si htio mijenjat motor od 11 konja za motor od 15 konja, a sad hoces motor od 100 konja

A pegaso i shiver bas nemaju slicnosti...mozda bolje pegaso za pocetak
Brzo dosadi, a živci pucaju kad triba proć turista a nemoš. Doduše izveden ja to ali triba doć prilika. Zadnji tjedan 3 close calla zbog turista. Prođeš ih pa si siguran. A i pitam jer mi gleda i otac uzimat pegaso factory. Kad on nije po forumima pa sam ja pita. Mene više privlači dd.
 

leCo

Active member
Aug 9, 2018
267
69
28
Doli pa drito
Xt- provjerena odlična mašina a i vozan motor, malo troši, udobniji sic, ako ima neke topove, grmit će i svima ćeš ići na živce, ali nakon godinu dana će ti dosaditi, 35 kW, ništa posebno.
A Dorsoduro zabavnija mašina, teži motor, manji tank, prolazia s njim cca 90-100 km po tanku. Tvrd sic, voznja u dvoje max 37 min.
S mašinom 20.000 km nikakav problem, samo ulja i gas.
Ima sam istu dvojbu kao i ti i uzea DD.
Viši sam od tebe 5 cm, i na oba motora si dobar.
 

Cakic

Member
Apr 13, 2020
94
7
8
16
Korčula
Xt- provjerena odlična mašina a i vozan motor, malo troši, udobniji sic, ako ima neke topove, grmit će i svima ćeš ići na živce, ali nakon godinu dana će ti dosaditi, 35 kW, ništa posebno.
A Dorsoduro zabavnija mašina, teži motor, manji tank, prolazia s njim cca 90-100 km po tanku. Tvrd sic, voznja u dvoje max 37 min.
S mašinom 20.000 km nikakav problem, samo ulja i gas.
Ima sam istu dvojbu kao i ti i uzea DD.
Viši sam od tebe 5 cm, i na oba motora si dobar.
Napokon odgovor šta san tražia. A koliki je to tank onda u ddu 10tak litara? Ma nebi on meni bia za neke duže vožnje eventualno jedanput mjesečno iz splita u korčulu i obratno. Nekih 300km samo ako po tanku učini 100km tribat će nosit bidune u bursi 😅. Ma bitno mi je da ima snage u nižim okretajima za prestizat i da je zabavan.
 

leCo

Active member
Aug 9, 2018
267
69
28
Doli pa drito
Napokon odgovor šta san tražia. A koliki je to tank onda u ddu 10tak litara? Ma nebi on meni bia za neke duže vožnje eventualno jedanput mjesečno iz splita u korčulu i obratno. Nekih 300km samo ako po tanku učini 100km tribat će nosit bidune u bursi 😅. Ma bitno mi je da ima snage u nižim okretajima za prestizat i da je zabavan.
A kazu 12 l, ali nikad nisam vise od 9 l ulia u tank, sa 20 km na rezervi. Tako da je meni trosia 8-9 l/100 km. Da pazis , moga bi 130 km proci.
Snage ima u nizim okretajima i onda od 7 opet otvara, dok Xt jbg, sto dobijes kad das gas, to je to. U visim okretajima nema nista snage nego saltaj.
Shiver 750 bi ti bia najbolji izbor, udobnost, za vece voznje , vozan itd.
Ali znam da ti je izgled bitan, a tu je DD top i puno vise mi se svida taj polozaj vozaca, siroki volan, vitar u prsa.
Moj nije bia factory, niti je ima abs, ni tc.
Navodno ti sa absom u tim godinama nisu najprofinjeniji pa ne vole bile crte( znaju proklizivati ), a factory nije nesto posebno, u smislu razlike u cijeni, onaj exposed carbon, tj bez laka karbon mi se bas i ne svida.
Ohlins ovjes je top, ali i ovaj je vise nego dobar. Kocnice Brembo odlicne.
 

StickyFingers

Well-known member
Oct 15, 2019
657
282
63
Zagreb
Brzo dosadi, a živci pucaju kad triba proć turista a nemoš. Doduše izveden ja to ali triba doć prilika. Zadnji tjedan 3 close calla zbog turista. Prođeš ih pa si siguran. A i pitam jer mi gleda i otac uzimat pegaso factory. Kad on nije po forumima pa sam ja pita. Mene više privlači dd.
reci starom nek si kupi nekaj normalno s 4 cilindra i za tu i tamo do korčule bude i tebi dobro... od ova 2 šta si pito DD je puno bolji motor no sa specifičnom korisnošću...
 

Cakic

Member
Apr 13, 2020
94
7
8
16
Korčula
A kazu 12 l, ali nikad nisam vise od 9 l ulia u tank, sa 20 km na rezervi. Tako da je meni trosia 8-9 l/100 km. Da pazis , moga bi 130 km proci.
Snage ima u nizim okretajima i onda od 7 opet otvara, dok Xt jbg, sto dobijes kad das gas, to je to. U visim okretajima nema nista snage nego saltaj.
Shiver 750 bi ti bia najbolji izbor, udobnost, za vece voznje , vozan itd.
Ali znam da ti je izgled bitan, a tu je DD top i puno vise mi se svida taj polozaj vozaca, siroki volan, vitar u prsa.
Moj nije bia factory, niti je ima abs, ni tc.
Navodno ti sa absom u tim godinama nisu najprofinjeniji pa ne vole bile crte( znaju proklizivati ), a factory nije nesto posebno, u smislu razlike u cijeni, onaj exposed carbon, tj bez laka karbon mi se bas i ne svida.
Ohlins ovjes je top, ali i ovaj je vise nego dobar. Kocnice Brembo odlicne.
8-9l agresivne vožnje? Toe gore nego mi 2.0 hyundai 😅. Isto je razlika kad ti xt125 troši 2.5l na 100km a i spustin na dvi nekad. Ma bitno je meni dae zabavan i da moze na zadnje nekad iz gušta, ovog teško dižen. Radi će se liti za ga točit zimi. Znači factory se ne isplati uzimat, jer meni je to stari gleda za stradu i govori da je dosta bolje uglavnon on gleda sebi uzet to. Po ovome šta ste mi rekli gledat ću dda i shivera. Makar ako bi iša na shiver mislin da mi je bolje mt uzet. Jeli zna neko jel viši shiver od mta?
 

Cakic

Member
Apr 13, 2020
94
7
8
16
Korčula
Evo pogleda san ja, nisan mislia da će google odma šibnu visine. Mt 805mm, shiver 810mm, dd 870mm. A meni xt 860mm još je opruga na višoj poziciji. Stanen punon nogon. Meni je problem šta mie većina visine u nogama nisan ja pretjerano visok ali 65% visine mie u nogama zato tražin viši motor tjst. Viši položaj sica.
 

josko

Well-known member
Jun 28, 2008
1,429
51
48
Evo pogleda san ja, nisan mislia da će google odma šibnu visine. Mt 805mm, shiver 810mm, dd 870mm. A meni xt 860mm još je opruga na višoj poziciji. Stanen punon nogon. Meni je problem šta mie većina visine u nogama nisan ja pretjerano visok ali 65% visine mie u nogama zato tražin viši motor tjst. Viši položaj sica.
 

Cakic

Member
Apr 13, 2020
94
7
8
16
Korčula
Brzo pitanje nevezano sad uz ovo al da ne otvaran topic. Jel iko minja pločice od kočnica. Došle su mi prednje sad jel ima veze ako ne stavin oni ko podmazivac ili tako nešto gleda san na yt. Pa oni stavljaju neki lube nešto. I jel ima veze ako stegen rukon samo ili triba baš točan Nm.
 

Nino777

Well-known member
Sep 18, 2019
514
343
63
Zagorje
Odi do bilo kojeg automehaničara nek ti to promijeni i stegne kak treba da ti ne bi bilo poslije svejedno tko je bacal lopatom zemlju😁
 
  • Haha
Reactions: DuroDu