Pegaso strada 650 vs Dorsoduro 750

Odi do bilo kojeg automehaničara nek ti to promijeni i stegne kak treba da ti ne bi bilo poslije svejedno tko je bacal lopatom zemlju😁
Zato i pitan jer nije teško gleda san na youtube, ali triba imat onaj ključ za točne Nm šta nemam, i to sve za podmazat. Ionako trebam semeringe mijenjat pa neka to meštar.
 
Ako nisi nikad radil, ispadne jeftinije dati meštru. Na ruku možda i on stegne, ali njegova ruka je toga našarafila puno više od tvoje. Moment ključ je zakon bar dok ne stekneš osjećaj što je koliko Nm ili kila. Ako je preslabo stegnuto riskiraš da ti ispadnu šarafi s kočione čeljusti kad najviše trebaš kočnicu, prejako stezanje će oštetiti navoj i opet ne drži ništa, samo onda obično trebaš i kupiti nova kočiona kliješta, na kraju meštar ispadne jeftinije. Govorim iz osobnog iskustva, neke stvari sam naučio na bolniji način, yt je zakon ali ti ne daje iskustvo, a i malo tko na tim filmićima govori što sve možeš zeznuti i zbog čega.
 
Ako nisi nikad radil, ispadne jeftinije dati meštru. Na ruku možda i on stegne, ali njegova ruka je toga našarafila puno više od tvoje. Moment ključ je zakon bar dok ne stekneš osjećaj što je koliko Nm ili kila. Ako je preslabo stegnuto riskiraš da ti ispadnu šarafi s kočione čeljusti kad najviše trebaš kočnicu, prejako stezanje će oštetiti navoj i opet ne drži ništa, samo onda obično trebaš i kupiti nova kočiona kliješta, na kraju meštar ispadne jeftinije. Govorim iz osobnog iskustva, neke stvari sam naučio na bolniji način, yt je zakon ali ti ne daje iskustvo, a i malo tko na tim filmićima govori što sve možeš zeznuti i zbog čega.
Ma znam treba imat svu opremu da bi bilo jeftinije nego kod meštra. A opremu treba kupit to tek kad si uzmem malo bolji motor. Što mogu sam odradim, a za ovako uvijek pitam ovdje pa gledam odgovore.
 
Istina, ja obično kalkuliram pa ako nešto odradim sam i kupim za razliku u cijeni neki alat, idući put je lakše i jeftinije. Moment ključ još uvijek posuđujem od frenda jer rijetko trebam, ali garniture ključeva, kliješta, malo bolje gedore i hrpa drugog alata se skupljala godinama. S vremenom skužiš da se više isplati kupiti jedan kvalitetan šarafciger nego jeftinu garnituru. Sprejeve, ulja i masti raznih vrsta sad imam punu stalažu, mic po mic skupi se da ni sam nisi svjestan.
 
Istina, ja obično kalkuliram pa ako nešto odradim sam i kupim za razliku u cijeni neki alat, idući put je lakše i jeftinije. Moment ključ još uvijek posuđujem od frenda jer rijetko trebam, ali garniture ključeva, kliješta, malo bolje gedore i hrpa drugog alata se skupljala godinama. S vremenom skužiš da se više isplati kupiti jedan kvalitetan šarafciger nego jeftinu garnituru. Sprejeve, ulja i masti raznih vrsta sad imam punu stalažu, mic po mic skupi se da ni sam nisi svjestan.
Ma meni još samo moment ključ, i štender za motor nikako da ga uzmem sve gledam a ne uzimam. Zato kad čistim lanac i podmazujem ili ga šetam po garaži ili kolo vrtim u mjestu 😅
 
Štendere sam uzeo preko Aliexpresa, dostava iz Španjolske, ispali me 53$ komplet prednji i stražnji, dobra kvaliteta, ugodno iznenađen, došli za 6 dana. Moment ključ da nemam gdje posuditi već bi bio u garaži, ovako kalkuliram i svaki put ga preskočim i ubodem nešto drugo umjesto njega :mrgreen::mrgreen:.
 
Štendere sam uzeo preko Aliexpresa, dostava iz Španjolske, ispali me 53$ komplet prednji i stražnji, dobra kvaliteta, ugodno iznenađen, došli za 6 dana. Moment ključ da nemam gdje posuditi već bi bio u garaži, ovako kalkuliram i svaki put ga preskočim i ubodem nešto drugo umjesto njega :mrgreen::mrgreen:.
Ma ja ću sad kad sjedne plaća preko xlmota uvijek neki popusti, i još je univerzalni štender, dobra je stranica skroz. Plus moran i rukavice uzet. I još nešto me zanima, jel ovo oke za 125cc krosera? Sve više se naginjen u zavoje, ali mislin da mi je ovo max, nekako me strah više se nagnut. Mislin da mogu još malo, ali muči me da ne zagrebu cestu ovo di držin noge, ne znan kako se to zove. Što vi mislite?
 

Attachments

  • 20210731_073028.jpg
    20210731_073028.jpg
    2 MB · Views: 0
  • 20210731_073024.jpg
    20210731_073024.jpg
    2 MB · Views: 0
Nagni do kud si siguran a ne do kud vidiš po forumu slike pobrušenih guma. Niti svaki motor trpi isti nagib niti jednako troši gume, a nisu ni sposobnosti svakoga od nas iste. Isprobavaj do kud ide samo kad imaš na sebi ful opremu i mjesto da imaš kud odklizati u travu, kukuruz, pšenicu a da se ne polomiš. I stavi si prije toga na papir što se kod toga sve može polomiti na motoru i da li ti je to financijski problem popraviti ili ne.
 
Ja smatram da na ovom forumu sa svojih 16 godina (i da imaš i 60 i više ili manje) se nemaš kaj dokazivat s poderanšću gume. Nitko ti neće za to uručit pehar, medalju, orden zato kaj si ti kao neki frajer koji ga zna polegnut da ti struže fuzić (tak kod mene zovu oslonac za noge). Sa tak nekim dokazivanjem (pogotovo s vrlo malo vozačkog iskustva) možeš po lijepim našim uredno održavanim i čišćenim cestama samo opasti, uništit si motor ili još gore sebe. Kad sam kupovao motor koji trenutno vozim mi je bivši vlasnik lijepo rekao da postoje 2 vrste vozača: oni koji su opali i oni koji budu opali. Neću sad ovdje o mojim iskustvima s mladošću ludošću (tom je mjesto u moto pričama), uglavnom ni malo ti ne vrijedi izigravanje frajera.
za 125cc krosera
Imam potrebu biti malo zločest pa malo da se osvrnem na terminologiju. Kroser je trkaći motor koji se koristi u trkama na motocross stazama (staze bez asfalta, sa skokovima i tako to) i kroser u izvedbi kako izađe iz tvornice ne može biti registriran te po našim zakonima na cestu s njim ne smiješ. I između ostalog je drugačija dimenzija i profil gume (čepovi). Tako da tvoj XT bi spadao u neku domenu dual-sporta, a da ne kompliciramo recimo jednostavno da je supermoto i bok.
 
  • Like
Reactions: Nino777
Ma ja ću sad kad sjedne plaća preko xlmota uvijek neki popusti, i još je univerzalni štender, dobra je stranica skroz. Plus moran i rukavice uzet. I još nešto me zanima, jel ovo oke za 125cc krosera? Sve više se naginjen u zavoje, ali mislin da mi je ovo max, nekako me strah više se nagnut. Mislin da mogu još malo, ali muči me da ne zagrebu cestu ovo di držin noge, ne znan kako se to zove. Što vi mislite?
Može to još 20°, ne Celzijusevih. :p
 
Ja smatram da na ovom forumu sa svojih 16 godina (i da imaš i 60 i više ili manje) se nemaš kaj dokazivat s poderanšću gume. Nitko ti neće za to uručit pehar, medalju, orden zato kaj si ti kao neki frajer koji ga zna polegnut da ti struže fuzić (tak kod mene zovu oslonac za noge). Sa tak nekim dokazivanjem (pogotovo s vrlo malo vozačkog iskustva) možeš po lijepim našim uredno održavanim i čišćenim cestama samo opasti, uništit si motor ili još gore sebe. Kad sam kupovao motor koji trenutno vozim mi je bivši vlasnik lijepo rekao da postoje 2 vrste vozača: oni koji su opali i oni koji budu opali. Neću sad ovdje o mojim iskustvima s mladošću ludošću (tom je mjesto u moto pričama), uglavnom ni malo ti ne vrijedi izigravanje frajera.

Imam potrebu biti malo zločest pa malo da se osvrnem na terminologiju. Kroser je trkaći motor koji se koristi u trkama na motocross stazama (staze bez asfalta, sa skokovima i tako to) i kroser u izvedbi kako izađe iz tvornice ne može biti registriran te po našim zakonima na cestu s njim ne smiješ. I između ostalog je drugačija dimenzija i profil gume (čepovi). Tako da tvoj XT bi spadao u neku domenu dual-sporta, a da ne kompliciramo recimo jednostavno da je supermoto i bok.
Ma sve stoji, nisan ja išao glumit frajera nego pitam i hvaliti se po forumu, baš suprotno. Pitam za iskustva drugih koji vozu supermoto itd. Jel oni naginju išta više ili isto imaju ovako kako bi se reklo "chicken strips". Mene nije sram ali pitam da se poboljšam. Prije mjesec dana su bilo duplo veće, a sad svakon vožnjon pokušavan sve više i više. Upoznat granice motora. Npr. Neke zavoje koje sam prije mjesec dana ulazio cca. 60kmh, sad uđem 80, 85. Zato i pitam. Volim biti dobar u svemu i uvik pitan za savjet.
Hvala na odgovoru.
 
Nagni do kud si siguran a ne do kud vidiš po forumu slike pobrušenih guma. Niti svaki motor trpi isti nagib niti jednako troši gume, a nisu ni sposobnosti svakoga od nas iste. Isprobavaj do kud ide samo kad imaš na sebi ful opremu i mjesto da imaš kud odklizati u travu, kukuruz, pšenicu a da se ne polomiš. I stavi si prije toga na papir što se kod toga sve može polomiti na motoru i da li ti je to financijski problem popraviti ili ne.
Istina, na otoku nema nigdi pšenice i trave. Samo ograda sa obe strane. Jedna strana ograde je provalija, a druga kamenje. Tako da definitivno ne gledam se ubit nego samo malo više naguštat u zavojima.
Fala na odgovoru i brizi 🙃
 
E da ovo u vezi motora. Nekako najveći problem je što su ode ceste neravne, a meni je xt dosta mekan zada. I onda u zavojo poskače zadnji kraj i toe nije baš zabavno. To mie isto jedan faktor straha.
 
Motor ti govori da smanjiš doživljaj i da te nije s otoka jednostavno prevesti do traume na krpanje. Mlad si, voljan isprobavanja, početnički motor, malo ili ništa iskustva, nađi neki parking, stavi boce od kole umjesto čunjevs i vježbaj. Igraj se s motorom tamo gdje je koliko toliko sigurno, imaj nekog frenda uz sebe ako nešto pođe po zlu da te može isčupati ispod motora ili pozvati pomoć. Najskuplje su greške na cesti, nikad ne znaš jel deda s motokultivatorom iza zavoja a ti se preračunao u mogućnostima sebe i motora. Sve je to normalno, dosta nas je vozilo u tvojim godinama, peru hormoni, dokazivanje sebi i drugima, na kraju s godinama skužiš da ako se ništa nije dogodilo u svemu tome da si imao sreće a ne znanja i iskustva.
 
  • Like
Reactions: samojamaha
Istina, na otoku nema nigdi pšenice i trave. Samo ograda sa obe strane. Jedna strana ograde je provalija, a druga kamenje. Tako da definitivno ne gledam se ubit nego samo malo više naguštat u zavojima.
Fala na odgovoru i brizi 🙃
Vis?