Peugeot Geopolis 400 za 24.500,00 kn - u čemu je kvaka?

onda x8 on ima bijednih 13 cola :misli:

kako god to nisu skuteri za koje se može reći da imaju odlične vozne osobine osim u pogledu udobnosti
i nema nikog ko će me uvjerit u suprotno, jedino da me prestigne na plominki ili na magistrali :mrgreen:
 
mv_agusta said:
onda x8 on ima bijednih 13 cola :misli:

kako god to nisu skuteri za koje se može reći da imaju odlične vozne osobine osim u pogledu udobnosti
i nema nikog ko će me uvjerit u suprotno, jedino da me prestigne na plominki ili na magistrali :mrgreen:

ne, x8 ima iza 12 cola :eek:hne: :lolcry:

realno, vozač istih voznih sposobnosti stigao bi te samo s nexusom 500 i njemu sličnim skuterima

ovi kredenci iz kućepeugeot imaju veze s sportskom vožnjom koliko i cadillac od kojeg vuku dizajnerske crte :mrgreen:
 
onda Xevo onaj ružni šta on ima :mrgreen:

x9 je beštija i nexus ima 14" iza :mrgreen:
 
mv_agusta said:
onda Xevo onaj ružni šta on ima :mrgreen:

x9 je beštija i nexus ima 14" iza :mrgreen:

x8 i xevo u verzijama 400 imaju iza 14 cola
ali brate oni manji su iza na tanjurićima za kavu a ne kotačima

 
ma to je sve ružna nakupina plastika
nisu vrijedni moje pažnje

over and out 8)
 
mv_agusta said:
možeš ti pričat šta očeš ali reći da jedan skut kojem je cilj udobnost(geopolis npr je bev sa drugim plastikama a svi znaju da je bev smeće po pitanju ovjesa) ima bolje koćnice i ovjes od jednog prosječnog motora je glupost
jesi li možda se upitao da ti skuter kao vozilo bolje leži i da se na njemu osjećaš sigurnije i samim time možeš održavati veće prosjeke?

neznam kako se voziš ali ti si prvi koji je to rekao, ajde da je taj geopolis ili satelis neki vrhunski skut još nekako bi i prošlo ali to su beverly i x9 sa drugim plastikama

Nisu vrhunski, nego je ER6 sasvim prosjecan, a Geopolis (Satelis ne toliko) iznad prosjeka.

Naravno da bi angaziranom i agresivnom voznjom bio svuda brzi na ER6, ali sa ER5 bi vec
bilo problema na cesti poput spomenute Krndije ili jos bolje Papuka.

Nema se sto upitati i nagadjati, ja sam na er6 napravio skoro 27.000km u 2 godine, probao
jos nekoliko motora, u 2 godine rada u bikeshopu i dosta skutera, i nakon svega toga sjeo
i na ta 2 peugeota i transparentno iznio svoja iskustva.

Da je i meni netko to pricao vjerojatno bi se nasmijao, ali probaj sam.

Nigdje ne vidim odgovor na pitanje koliko si kilometara napravio na nekom od spomenutih
skutera ili na ER6. Da, Geopolis je prepakovani Beverly, ali kocnice i ovjes nisu isti, okvir
nije isti, elektronika (na zalost) nije ista. Beverly sam isto tako vozio, no nesto stariju 200tku
koja se vozi vrlo dobro, ali nista spektakularno. X8? Da, naravno, isto 200tku; znatno losija
vozna svojstva od svega spomenutog. Nexus 250? Nesto bolje nego Beverly.. no opet, nista
posebno. 500tka (i vjerujem da je i nova 300tka zbog onoga sto je skriveno ispod plastika,
a dijeli sa 500tkom) je prica za sebe i jos uvijek skuter najboljih voznih svojstava sto sam probao.

Cekam da mi netko posudi T-maxa da bi se to promjenilo, naravno.

Poanta je da bez ikakvog posebnog povoda, kako se kaze - nicim izazvan, Geopolis ispao
izuzetno dobar u voznji, a na sam test sam i usao sa blagim predrasudama jer sam znao
da se radi o Beverly-u.

Ekipa neka sama procjeni jel im relevantnije misljenje nekoga tko gleda slike i pljuje
po brandu bez da je uopce probao proizvode o kojima se prica.. ili nekoga tko je
vozio sve navedeno.

Ako nekoga zanima nesto detaljnije neka slobodno pita.. imam jos negdje i reviewe
koje sam napisao za lokalne novine u PDF-u.. valjda.

I da.. problema sa garancijom bi moglo biti, Forticar je u banani, dijelova navodno jos
ima (dijelovi za skutere sa Piaggio masinama ne bi trebali biti problem), ali treba oprezno
prouciti da li je isplativo riskirati sa eventualnim problemima oko elektronike koji se spominju.

 
p.s. Ne znam da li jos ima okolo (brodomerkur) Malaguti Passworda.. no i njega treba "pogledati".
Jos jedna Beverly kopija, ne toliko dobre zavrsne obrade, i meni pomalo iritantnog problema klizanja
naprijed na sicu, ali se vozi sasvim ok, kocnice rade ok, sve u svemu Beverly za manje novaca, kazem,
ako ih jos ima.. a bilo je cak i 2007 modela jos prosle (2009) godine po salonima, znatno snizenih.

Agregat je navodno Yamahin (karbovi), ali radi izvrsno, rekao bih dosta agresivniji i zivlji od Piaggio
Quasara (ili je jednostavno neugladjen i bucniji :) ). Pricam o 250ici, da ne bi bilo zabune.
 
liberty said:
ne vrijeđati x9 :mrgreen:
x9 je iza imao makar 14 cola, dok satelis nije

o problemima, pretežno s elektrikom na navedenim modelima sam čitao na nekim talijanskim forumima
no, onošto jš više zaprepašćuje je katarstrofalna (ne)usluga (ne)postojećih peugeot servisa, koja se najviše odražava upravo na tim, elitnijim (valjda) modelima

Satelis 500 ima 14" kotac iza.

Servisna mreza je ogromna, ali problem je nastao u Forticaru pocetkom ove godine,
tako da prst treba okrenuti u njihovom smjeru.
 
Nisam ni znao da i na samom portalu motori.hr postoji test Geopolisa 400 i Satelisa 500,
istih primjeraka koji su bili i kod mene:

http://www.motori.hr/Peugeot_Geopolis_400_Tra_i_se_de_ko_2740.html
http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=2695&str=1

Kao sto sam to i ja napisao, u reviewu Geopolisa ga se svrstava u sam vrh
ponude i istice odlican ovjes i kocnice.

 
nisam ih vozio, ni nemoram jer znam šta želim od skutera/motora a ta dva mi to neće pružit i meni su bezveze
er5 je stara kanta :mrgreen:

er6 je prosječan motor i vjerojatno moja sljedeća stepenica zbog financija, i znam da ovjes zadnji pogotovo nije baš najbolji ali za te novce ni ne može bolje nadam se da mojih 75kg neće biti problem uostalom umjesto na auspuh 3000kn se može potrošit na zadnji amortizer
 
malaguti said:
e upravo o garanciji sam ja neki dan razmisljao :misli:
a sto se tice masine,u cemu su razlike?
Naslušao sam se priča od raznih "Piaggio" mašina u malagutiju, pežou itd...i kad se dođe npr. do radilice ...ne paše...tak da...možda imaju licencu, ali u pravilu mašina nije identična Piaggio mašini, odnosno bar ja neznam da jest. Filteri pašu - to znam, ali čim uđeš tranu - nije to to...
Obično vozila s takvom cijenom imaju ograničeno jamstvo, ili shvatiš da nemaš jamstvo čim ti ode neki dio koji košta više od 300 kn...iako govorim iz iskustva drugih....koji mi vjerno prenose svoja iskustva....
 
zaoglas said:
Naslušao sam se priča od raznih "Piaggio" mašina u malagutiju, pežou itd...i kad se dođe npr. do radilice ...ne paše...tak da...možda imaju licencu, ali u pravilu mašina nije identična Piaggio mašini, odnosno bar ja neznam da jest. Filteri pašu - to znam, ali čim uđeš tranu - nije to to...
Obično vozila s takvom cijenom imaju ograničeno jamstvo, ili shvatiš da nemaš jamstvo čim ti ode neki dio koji košta više od 300 kn...iako govorim iz iskustva drugih....koji mi vjerno prenose svoja iskustva....


Puno pozdravi te druge koji su culi od susjedova prijatelja kojemu je priaco njegov susjed i reci im da treba znati sto traze i masina je potpuno indenticna.Nije istina da vozila s takvom cijenom imaju ograniceno jamstvo ili ce to sad postat praksa u Piaggia Takva vozila imaju potpuno jamstvo kao i svako drugo
 
Tvorničko jamstvo vrijedi od dana prodaje, bez obzira za koliko se novaca vozilo prodalo. Jedino postoji problem sa nekim vozilima koja su nabavljena kao testna, a prodaju ih kao nova po nižoj cijeni. Tim vozilima garancija teče od isporuke prodavaču, jer ga je on kupio kao testno. Pošto su to skuteri starijeg godišta ,ne vjerujem da je to slučaj. Uostalom, nema ih više ,pa pričamo bezveze...I meni su ružni do boli ti Peugeoti, a i nemam povjerenje u njih od kad koketiraju s Kinezima i prodaju Baotiane pod svojom značkom...Doduše nekoliko tisuča kuna skuplje, pa kupac ima osječaj da su bolji...Stara finta. Šteta ,bili su to nekad dobri skuteri, sad su gofno.
 
zaoglas said:
Naslušao sam se priča od raznih "Piaggio" mašina u malagutiju, pežou itd...i kad se dođe npr. do radilice ...ne paše...tak da...možda imaju licencu, ali u pravilu mašina nije identična Piaggio mašini, odnosno bar ja neznam da jest.

Mozda je onda bolje prepustiti nekom drugom da komentira taj dio, ako ti ne znas.
 
mv_agusta said:
nisam ih vozio, ni nemoram jer znam šta želim

:LOL:

Mozes ti znati sto zelis, ali o ovim motorima/skuterima ne znas
nista dok ih ne provozas, i apsurdno je da sa toliko sigurnosti
ides tvrditi nekome tko ih je sve vozio kako se oni zapravo voze,
a da ih ti nisi ni dotaknuo.

EOD
 
Pozdrav,
pratim već neko vrijeme ovaj forum ali danas sam se registrirao. Kratko sam se predstavio. Evo, ja sam jedan od onih koji je kupio Geopolis na ovoj akciji. Kupljen je 19.11. prošle godine, na dan kada sam položio i A kategoriju. Bio je zadnji po toj cijeni i 2007.g. ali s 2 km na brojaču, uz napomenu da se radi o novom vozili s punom garancijom od 2 g. Na tehničkom su mi isto rekli da je usprkos godištu riječ o novom vozilu i da ne trebam do godine na tehnički. Rekli su mi da je po istoj cijeni bilo skutera 2009.g. i 2008., a ovaj 2007. je ostao zadnji. Vrlo kratko sam se dvoumio, a kad sam shvatio da bi polovni to godište s desetak tisuća km bio ta cijena odlučio sam se na kupnju. Za dodatnih 500 kn dečki su mi ga dovezli iz Zg kombijem u moje dvorište. Kupio sam dodatni Giwi top case od 45 L i to je to. Prvi servis je odrađen vrlo brzo, a sada ima oko 1 500 km, naime ova je zima bila hladna pa i u Rijeci. Potrošnja ispod 4 l. Motor je Piaggio, svi kataloški brojevi za dijelove se pozivaju na Piaggio. Sa skuterom sam zadovoljan, ciklistika je prilično dobra. Korišteni su renomirani dijelovi. Nissin kočnice, opletena kočione cijevi, paioli vilice i amortizeri... Znači 22 500 kn + 500 prijevoz + cca 1000 top case + troškovi registracije, novi skuter u klasi 250 ccm, a nije kinez već je ipak riječ o renomiranom proizvođaču, mislim da sam ovaj put dobro prošao. Prije toga sam mislio kupiti Apriliu Scarabeo 300 i.e. koja je dolazila 9 000 kn. skuplje (božićni popust), ali je i registracija zbog par kubika i kubikaže koja je prilagođena EU taksama znatno skuplja u eksploataciji. I jedan i drugi skuter su osobeni svojim dizajnom, ono što sam probao voziti Scarabeo ne vidim neke znatnije prednosti i mislim da su prilično ujednačeni, tako da je osjećaj da sam prošao dobro i dalje prisutan.
 
Hvala na informacijama iz prve ruke, Lovro.

Baš mi je drago da si zadovoljan skuterom. Dabogda prešao barem 100.000 s njime!