Piaggio Beverly 125-opcenito i neka pitanja

Hrco

New member
stigao, 2004., 8 tkm, regan, servisiran, 10.000 kn. zanimaju me vasa iskustva i plusevi i minusevi jer slabo vidim da netko ima beva 125, svi imaju ove jače.

evo slike....



i pitanje kaj je ovo. ima opciju total km i trip i to mi je jasno ali ovo stoji ovak na 0.1 a ja presao bar 20 km. sto pobogu to??  :misli: :D



i još...na koliko da pumpam prednju a na koliko zadnju gumu?
 
Hrco said:
i pitanje kaj je ovo. ima opciju total km i trip i to mi je jasno ali ovo stoji ovak na 0.1 a ja presao bar 20 km. sto pobogu to??  :misli: :D



i još...na koliko da pumpam prednju a na koliko zadnju gumu?

ova brojka sa slike ti govori koliko si km presao od trenutka kad se upali rezerva.... a sad zasto ne pise 0.0 nego 0.1 neka te ne zabrinjava, vratit ce ti se na 0.0 kod prvog tankanja.

gume... prednja 2.1, straznja 2.3
 
pretpostavljam da će ti Gusta najpotpunije znati reći za prednosti i mane pošto i sam vozi dotični skuter

povoljno si ga dobio (y)
 
Jako povoljno. Iako su ti modeli nešto jeftiniji od ovih koji izgledaju kao 250-ice. Vidio sam jednog isto takvog kupljenog u Puli za 9500 kn, crvenog. I nije puno prešao ovaj tvoj. Da sam na tvom mjestu odmah bi promjenio remen i rolice (ako si pri novcima stavi Malossi Multivar) jer ipak je 4 godine star. Što se guma tiče meni je pretvrdo 2.1/2.3 moje su 1.7/1.8 to češ morati sam isprobavati što ti najbolje odgovara. Ručice kočnica mi izgledaju prilično pohabane za 8 tkm (moj ima 18000 pa nisu tak "potrošene), no to ne mora ništa značiti. Inače ti modeli imaju digitalni display kilometar sata, koji se hoće resetirati na nulu nakon što izvadiš akumulator dulje od nekoliko mjeseci. Možda je i u tvom slućaju tako. Gdje si ga kupio? Vidim po tvom avataru da vozis GS500, ako će ti Bev biti drugo vozilo kao skuter za po gradu, kupio si pravu mjeru za male novce.
 
kupio sam ga od prijatelja tako na nema muljaže, kilometar sat se resetirao dok je motor bio u servisu ali nisu znali objasniti kako i zasto, tako da je sad praktički na početku ali pošto je od prijatelja nema sumnje da je pređeno 8 tkm. ručice su stvarno jaaaako pohabane i to mi nikak nije bilo jasno ali ajde... ajde ti sad meni zbroji trošak za remen, rolice i malossi multivar i što time dobivam i kakav je odraz toga na trajnost mašine jer nemam pojma za što to služi  :D

gs je otisao u pulu za male novce jer je trebalo jako puno ulagati u njega a nisam pri lovi, a za 10000 ovo je stvarno bilo jedino sto sam mogao kupiti

jos nesto: ne radi mi lijeva pozicija, ja sam malo gledao pa mi ne pada nista na pamet kak doc do fara sa unutarnje strane da promjenim zarulju. odsarafio sam sve kaj se dalo ali ona prednja plastika ne mrda... help  :misli:


 
prednji far se odsarafljuje sa 4 vijka koja su u prednjem prtljazniku, onom ispod volana koji se otvara na guranje bravice prema unutra...

remen promijeni ako je ispod minimalne dopustene sirine, a rolice ukoliko su vidno potrosene...

 
Multivar najjednostavnije rečeno daje puno bolje ubrzanje, nije štetno za mašinu. Ako si ga kupio za trtljanje po kvartu onda ti netreba. Skuter je stvarno odličan jedino nije za dvoje, jer kako je i sam slabašan pa ga još natovarit, jednostavno mu je muka. Oke, ak moraš po ženu na posao, jebiga moraš...  :mrgreen: :mrgreen:
 
gusta said:
Multivar najjednostavnije rečeno daje puno bolje ubrzanje, nije štetno za mašinu. Ako si ga kupio za trtljanje po kvartu onda ti netreba. Skuter je stvarno odličan jedino nije za dvoje, jer kako je i sam slabašan pa ga još natovarit, jednostavno mu je muka. Oke, ak moraš po ženu na posao, jebiga moraš...  :mrgreen: :mrgreen:
(y)

Ako se onako saginjes u zavoju i kada ti je zena otraga onda razumijem njenu cangrizavost kada je skuter u pitanju :)

 
Mr J said:
(y)

Ako se onako saginjes u zavoju i kada ti je zena otraga onda razumijem njenu cangrizavost kada je skuter u pitanju :)
Jucer sam ju tak doma dofurao iz Zagreba, kak je srala, pa to nije normalno, pa ti si kreten, pa kak se to voziš, idijoooteee, ti ćeš poginut negdje na tom skuteru, opet kreeeten... bla bla bla... ustvari me je prešao lik sa Bev250 pa mi malo digo živac... hihihihi...
 
Hrco said:
stigao, 2004., 8 tkm, regan, servisiran, 10.000 kn. zanimaju me vasa iskustva i plusevi i minusevi jer slabo vidim da netko ima beva 125, svi imaju ove jače.

evo slike....


ovaj beverly je 2002. godina! Dosta toga je izmuljano na njemu, unutarnja plastika pituravana (na ovom modelu su bile one nebojane) retrovizori od novijeg modela, ručice nisu samo baš samo "pohabane"... km sat slučajno poništen  :misli:

sve skupa dosta sumnjivo...
 
Da i ja mislim da je 2002.godina, svi kasniji su bili ko 250. to je zadnja godina 200-tke koja isto izgleda. To je masina koja nije Euro2/3 nema SAS sistem. Svejedno nije puno novaca. Da fakat cijeli prednji dio je novo lakiran, i rubne plastike i vrata pretinca i okolna plastika, to je sve crno na tom modelu. I sad sam se sjetio da sam vidio taj skuter negdje u oglasima, da nije iz Rijeke mozda?
 
km sat se hoce ponistiti, nije prvi slucaj...  (y)

A to sto je lakiran ne znaci da je nesto osteceno, lako se provjeri reg. plocica je li sudjelovao u nezgodama... (sto opet ne mora znaciti da je prijavljena nezgoda)
 
gusta said:
Da i ja mislim da je 2002.godina, svi kasniji su bili ko 250. to je zadnja godina 200-tke koja isto izgleda.

Nije istina, isti se proizvodio i 2003. god, razlika je bila samo u osloncima za noge suvozača, na 2002. godini oslonci se otvaraju, a na 2003. su fiksni - širi (kao i na novijima)

2004. je uslijedio redizajn i model od 250 kao zamjena za 200
 
nije iz rijeke, iz zg-a je. decko je imao saobračajku s njim i znam da je dosta plastika novo, pa to objasnjava druge retrovizore i unutarnju boju plastike i oguljene ručice... a valjda znam čitat iz prometne koja godina piše  :mrgreen: