nextrista
New member
Treći sam vlasnik od 2013. god. ( drugi ga je imao svega 3mj )
Kupljen sa 22 600km, i korišten za dalja putovanja, a vrlo malo po gradu
Redovito servisiran i održavan (izmjene ulja svakih 5 000km, remen svakih 10 000km) :
na 40 200 promijenjen remen (original Piaggio), ulje, te filteri zraka i ulja
na 36 400 kupljena nova vodena pumpa (dakle, nije reparirano)
na 35 600 novi akumulator, i nove Dunlop Scootsmart gume.
na 31 000 promjenjeno ulje u kocnicama i kočione pločice
Trenutno 41.000km na satu.
Motor je vožen lagano i nije forsiran, 95 % vremena bez suvozaca.
Uz motor ide i stražnji kofer, te željezni nosači za bisage.
Posjedujem komlpetnu evidenciju svih izdataka glede motora, od tenkiranja do servisa i tehničkog, od prvog dana kako je motor kod mene.
Potpuno je tehnički ispravan te od pocetka 10. mjeseca spremljen u garazu.
POSTOJI MOGUĆNOST ZAMJENE ZA MOTOCIKL
Telefon: 098/815-554
http://imageshack.com/a/img905/3052/Ry1RKN.jpg
http://imageshack.com/a/img908/6377/hvnqSY.jpg
http://imageshack.com/a/img910/7281/zx3TyI.jpg
Kupljen sa 22 600km, i korišten za dalja putovanja, a vrlo malo po gradu
Redovito servisiran i održavan (izmjene ulja svakih 5 000km, remen svakih 10 000km) :
na 40 200 promijenjen remen (original Piaggio), ulje, te filteri zraka i ulja
na 36 400 kupljena nova vodena pumpa (dakle, nije reparirano)
na 35 600 novi akumulator, i nove Dunlop Scootsmart gume.
na 31 000 promjenjeno ulje u kocnicama i kočione pločice
Trenutno 41.000km na satu.
Motor je vožen lagano i nije forsiran, 95 % vremena bez suvozaca.
Uz motor ide i stražnji kofer, te željezni nosači za bisage.
Posjedujem komlpetnu evidenciju svih izdataka glede motora, od tenkiranja do servisa i tehničkog, od prvog dana kako je motor kod mene.
Potpuno je tehnički ispravan te od pocetka 10. mjeseca spremljen u garazu.
POSTOJI MOGUĆNOST ZAMJENE ZA MOTOCIKL
Telefon: 098/815-554
http://imageshack.com/a/img905/3052/Ry1RKN.jpg
http://imageshack.com/a/img908/6377/hvnqSY.jpg
http://imageshack.com/a/img910/7281/zx3TyI.jpg