Piaggio Beverly 250IE puca iz auspuha i gasi se u vožnji

noky200

Member
Imam sljedeći problem koji je izraženiji u zadnje vrijeme (mjesec dva), uglavnom od kad vozim beverlija uvijek je malo pucketao iz auspuha kad bi mu pustio gas, međutim u zadnje vrijeme se dešava da to bude znatno glasnije i učestalije.
Osim toga zna mi se desit da prilikom naglog usporavanja zbog primjerice paljenja crvenog svjetla na semaforu motor se jednostavno ugasi,ali upali pritiskom na gumb paljenja od prve. Kak mi se to počelo dešavat podigao sam mu malo ler gas i bilo je ok nije se gasio ali je i dalje pucketao iz auspuha.
Zamijenio sam i svjećicu po preporuci u servisu dali su mi CHAMPION rg4hcx.
Prije 10-ak dana sam otišao u trgovinu i ostavio motor pred njom da radi jer sam imao za obavit nekaj na minutu, kad sam došao van svjetlila mi je ona narančasta lampica,istog trena sam ga ugasio. Kasnije sam ga ponovo upalio, lampica jezasvjetlila kak treba kod davanja kontakta, a kasnije se više nije palila.
Doma sam ga odmah spojio na multimetar i napravio krug od par km s njim na leru puni 14.3 (s povremenim skokom do 14.5V), u vožnji ne prelazi 14-14.2 kaj je po meni ok i regler po meni nije problem.
Od tad do danas mi je motor stajao, i krenem se vozit sve najnormalnije gas prima kak treba,vuče dobro , kad mi opet crkne kod naglog kočenja na semaforu, s time da je mašina već bila dobro ugrijana.Pritiskom na gumb opet upali od prve.
Dal me zajebava gorivo ili nekaj drugo nemam pojma, kasnije sam ga natočio i prepeljao se još nekih 10-ak km i nije se više gasio.
Uglavnom sva ta crkavanja i pucanja iz auspuha me najviše muče nakon hladnog starta, i vožnjama od semafora do semafora u gradu, kad se zagrije rijetko se to desi, iznimka je ovo danas i možda još koji slučaj.
Je l' postoji kakva šansa da vuče na nekom crijevu falš zrak ili slično,svaki savjet je dobro došao, ne znam na kaj da obratim pozornost.
Eto ako ima tko sličan problem nek slobodno posavjetuje, podjeli iskustvo.
Bev ima trenutno 29000km, i prošle god prije nego kaj sam ga uzeo je bio na čišćenju sustava ubrizgavanja zbog sličnih problema po priči prethodnog vlasnika.U međuvremenu sam ja napravio na njemu 19000km, uz redovite servise (ulje,filter ulja, remen, rolice, kližači, antifriz, svjećica).
 
250 IE se gasi na minimumu kad je baterija slaba. Iako uredno vergla i na voltmetru ima uredan napon (da regler puni), vjerovatno je baterija malo starija i nema dovoljno kapaciteta. To su mi rekli u servisu, i svaki put sam problem rješio punjenjem akumulatora ili ugradnjom novog. No,to je slučaj kod mene pretpostavljam da je i kod tebe isto. Za provjeru probaj spojit akumulator iz drugog skutera, ili izvadi iz auta i stavi ga u kufer i spoji, samo za probu...
 
Akumulator se star sad točno godinu i 7 mjeseci gore je marka FIAMM 12V 12Ah.
Do kolko smije past napon kod paljenja skutera na to sam zaboravio obratit pažnju (napomena nemam prekidač za ugasit svjetla)...
Mada meni ovaj moj problem nekak više na problem sa ubrizgavanjem vuće...
 
lambda sonda je mozda u pitanju, jer ona vrsi funkciju tek kad se zagrije u ispuhu, a to je negdje pri 300 C.  Dotad daje krivu informaciji compu koliko dat goriva(siromasna,bogata smjesa), zato ti motor puca.
 
kako si samo uspio dignuti ler gas...ako je 250ie... :mrgreen:

on ima tvornicki predefinirani ler gas...i eventualno cackanje po sajlama gasa nije rijesenje...ja bih se pozabavio skidanjem i ciscenjem kanala za ler gas u usisnoj jedinici... :wink:

btw...na 250ie tvornicki dolazi yuasa akumulator ytx 14 mf tipa... (y)

ako se pali spija "check" trabalo bi ga spojiti na tester
 
Odspojio sam danas lambdu jer su bužir i jedna žičica bili oštečeni od naslanjanja na crijevo sustava hlađenja koje ide na pumpu vode, to sam izolirao i spojio nazad.
Nakon toga napravio 100km mješovite gradske i otvorene ceste i ni jednom nije puknuo na auspuh niti se ugasio.

Evo tog oštečenja


A ler sam si malo podigel na ovom malom imbus vijku  :skriven:


Ova narančasta lampica mi se upalila samo jednom i to nakon kratkog đira od oko 1.5km di se motor nije stigao ni zagrijat, i ostavio sam ga još par min da radi dok sam ja skočio u dućan,a kad sam se vratio do motora gorila je ta lampica. Odma sam ga ugasio i ponovo dao kontakt lampica se ugasila i od onda se nije više palila.
U principu sva ta gašenja i pucanje iz auspuha su mi se dešavala kod tandrkanja tog skutera po gradu ono na relacije 2-3km di se on ni ne zagrije dobro.
Kad se vozim po otvorenoj cesti nemam tih problema.

*bmw m5 znači trebam očistit ovaj usisni kanal u sklopu ECU  :misli:

Pretpostavljam da je taj yusua skuplji, pa se bivši vlasnik odlučio na jeftiniju soluciju ovaj kaj je gore je platio nekih 290kn imam račun.


 
onaj imbus saraf se u nikojem slucaju ne smije dirati...tvornicki je nastelan polozaj leptira...ako ne drzi minimum onda je problem negdje drugdje....onaj kanal na slici pokusaj ocistiti....najbolje bi bilo sprejem "carburattor cleaner"....i ispuhati zrakom...i tako u vise navrata sve dok cista tekucina ne izadje van...sa obje strane usisne jedinice.....u nekim slucajevima...ako to ne urodi plodom potrebno je zamijeniti kpl jedinicu....ali probaj jer se to u vecini slucajeva moze rijesiti... (y)

ona yuasa mf kosta oko 700 kuna... :mrgreen: