Piaggio Beverly SportTuring 350

desmosedici said:
Tu sam te čeka..  :mrgreen: :mrgreen:  :LOL: :jesus:
Aj da je barem nešto barem slično ako ne identično ka na famoznom kralju  :mrgreen:

Još nešto je slično, ali nitko još nije primjetio  :mrgreen:
 
Lijepo, ali vec vidjeno pa taj dio ne treba ni komentirati previse.

Meni je dizajn novog beverly-a super pogodjen, i svaka im cast za masinu, nisam ocekivao
vise od 25-26ks.

Jedini problem IMHO je sto bi ja tu masinu upakovao u onu duzu/vecu varijantu shasije
(od 400tke/500tke) jer se ja na novoj 300tki (i vjerojatno i ovom) ne mogu udobno smjestiti
sa svojim 180cm, skuter mi je jednostavno skucen, sic vozacki prekratak, naslon za ledja
preblizu i tu nastaje drama oko komfora.

S druge strane, na People-u 300Gti tih problema nisam imao, skuter mi je bio znatno komotniji.
 
DUJE3 said:
Nema šta, stvarno lipo izgleda, ali jel se zna kolika bi trebala biti cijena u Italiji ?
Kod nas dodaš na tu cijenu 10% i to je to (y)

Verzija bez ABS-a je 4900, a s njim 500 eura više.
 
Cortez said:
Lijepo, ali vec vidjeno pa taj dio ne treba ni komentirati previse.

Meni je dizajn novog beverly-a super pogodjen, i svaka im cast za masinu, nisam ocekivao
vise od 25-26ks.

Jedini problem IMHO je sto bi ja tu masinu upakovao u onu duzu/vecu varijantu shasije
(od 400tke/500tke) jer se ja na novoj 300tki (i vjerojatno i ovom) ne mogu udobno smjestiti
sa svojim 180cm, skuter mi je jednostavno skucen, sic vozacki prekratak, naslon za ledja
preblizu i tu nastaje drama oko komfora.

S druge strane, na People-u 300Gti tih problema nisam imao, skuter mi je bio znatno komotniji.

Talijani i govore da mu je to glavni konkurent.
 
banley said:
pa jel to moguče da piaggio počeo stavljati ABS  :misli:  (y)

..ima i ASR, odnosno svojevrsni "obrnuti ABS" kojim valjda kontrolira proklizavanje ovog (još uvjek) malog stražnjeg kotača.
 
joke said:
..ima i ASR, odnosno svojevrsni "obrnuti ABS" kojim valjda kontrolira proklizavanje ovog (još uvjek) malog stražnjeg kotača.
ma da mi je samo znati šta če njemu taj ASR il kontrola proklizavanja  :misli: pa meni to netreba na 40 KS a šta če njemu na 33 KS, dosta im je ABS  :palacgor
 
banley said:
ma da mi je samo znati šta če njemu taj ASR il kontrola proklizavanja  :misli: pa meni to netreba na 40 KS a šta če njemu na 33 KS, dosta im je ABS  :palacgor

Mali kotač=veči prijenosni omjer i lakše proklizavanje, pa ga nečim treba i spriječit.
 
banley said:
ma da mi je samo znati šta če njemu taj ASR il kontrola proklizavanja  :misli: pa meni to netreba na 40 KS a šta če njemu na 33 KS, dosta im je ABS  :palacgor

Neki voze i po kiši, a 33ks na 175kg nije malo.

..a meni na nekim lokacijama u gradu nije problem bocno potjerati i skuter sa 9ks i prilicno dobrom
gumom.. naravno krivica je u asfaltu, ali zbog toga se ASR i stavlja.
 
joke said:
Talijani i govore da mu je to glavni konkurent.

Ovo bi moglo Hondi (SH300) pomrsit planove u Italiji..

People je vec uzeo dio tog kolaca, a sigurno bi bar trecina kupaca SH300 uzela Beverly-a
da je bio jaci.. sigurno ju nisu (Hondu) kupovali zbog dizajna.
:wink:
 
Cortez said:
Ovo bi moglo Hondi (SH300) pomrsit planove u Italiji..

People je vec uzeo dio tog kolaca, a sigurno bi bar trecina kupaca SH300 uzela Beverly-a
da je bio jaci.. sigurno ju nisu (Hondu) kupovali zbog dizajna.
:wink:

U pravu si, kupovali su je jer je Honda i zato je nikad neće pjađo zamjenit.
Dodatno su tu ravna podnica i veliki kotači koja je dobitna kombinacija za njihovo tržište, i tu bev nemože ništa sa zadnjim kolom manjim za 2 cola i tunelom među nogama.
 
joke said:
Mali kotač=veči prijenosni omjer i lakše proklizavanje, pa ga nečim treba i spriječit.
ma kužim al isto  :misli: da je nepotrbno al bolje da imaju obje stvari več kad daju  ABS i ASR  :wink:

Npr meni je ABS izvuka glavu puno puta u kriznim situacijama, da ga nemam lako moguče da bi T max imao samo u dijelovima  (y)

Cortez said:
Neki voze i po kiši, a 33ks na 175kg nije malo.

..a meni na nekim lokacijama u gradu nije problem bocno potjerati i skuter sa 9ks i prilicno dobrom
gumom.. naravno krivica je u asfaltu, ali zbog toga se ASR i stavlja.
Poanta je da imaš pravu gumu i onda nema puno klizanja, kao što ja imam Dunlop Gpr 100 dok sam ima Michelin pilot sport nisam moga nigdi vozit (Joke svidok)

Vozim i ja po kiši sa ovom gumom brzo i bez ikakvog proklizavanja
Da se razumimo kad bi imao opciju na t max ASR prvi bi ga stavio jer mi on ne može od moči več isključivo pomoči  :D
 
Navigator said:
Evo, napokon je ugledala svijetlo  dana sportska evolucija Beverly-a .Sa potpuno novim agregatom pretstavlja pravu revoluciju u svom segmentu pružajuči performanse koje idu uz 400 ccm u pakiranju i troškovima 250tice.Po prvi puta u svijetu skutera se pojavljuje ASR,što govori o tome kakve performanse ima ovaj skuter. Teži je samo 8 kg od Beverly-a 300.

Tehničke karakteristike
Zapremina:330ccm
Promjer/hod:78mm/69mm
Snaga:33,3 Ks pri 8250 o/min
Okretni moment:32,3 Nm pri 6250 o/min

kaj reći nego vau
majstore odkud si izvukao slike
ja petljam po talijanskom forumu
talijani bez slika u iščekivanju
trebao im prodati informaciju, he he
ma svaka ti čast

istina da je kao 300 izgled, neke izmjene
al me najviše veseli tehnički podaci  (y)
 
Odlicno izgleda, KS  :shock:  (y)
Jeidno ova boja, crveno i bijelo mi ne stoji nikako, da je crni, i ove unutarnje plastike + sic crveno, onda fenomenalno  :cool:
 
joke said:
Verzija bez ABS-a je 4900, a s njim 500 eura više.
ako bude ispod 40k kn u nas, best buy...
ali meni std 250 lipše izgleda, ovi agresivni look nekako ne pristaje beverlyu...
 
evo sad sam vidio na cyberscooteru info
zadnjih par dana sam njuškao
al eto napokon info, slike
ne znam kad će doći kod nas
al ak ništa drugo
sjest na njega na auto showu  :021: