joke
Active member
desmosedici said:Tu sam te čeka.. :jesus:
Aj da je barem nešto barem slično ako ne identično ka na famoznom kralju
Još nešto je slično, ali nitko još nije primjetio
desmosedici said:Tu sam te čeka.. :jesus:
Aj da je barem nešto barem slično ako ne identično ka na famoznom kralju
DUJE3 said:Nema šta, stvarno lipo izgleda, ali jel se zna kolika bi trebala biti cijena u Italiji ?
Kod nas dodaš na tu cijenu 10% i to je to
pa jel to moguče da piaggio počeo stavljati ABS :misli:joke said:Verzija bez ABS-a je 4900, a s njim 500 eura više.
Cortez said:Lijepo, ali vec vidjeno pa taj dio ne treba ni komentirati previse.
Meni je dizajn novog beverly-a super pogodjen, i svaka im cast za masinu, nisam ocekivao
vise od 25-26ks.
Jedini problem IMHO je sto bi ja tu masinu upakovao u onu duzu/vecu varijantu shasije
(od 400tke/500tke) jer se ja na novoj 300tki (i vjerojatno i ovom) ne mogu udobno smjestiti
sa svojim 180cm, skuter mi je jednostavno skucen, sic vozacki prekratak, naslon za ledja
preblizu i tu nastaje drama oko komfora.
S druge strane, na People-u 300Gti tih problema nisam imao, skuter mi je bio znatno komotniji.
banley said:pa jel to moguče da piaggio počeo stavljati ABS :misli:
ma da mi je samo znati šta če njemu taj ASR il kontrola proklizavanja :misli: pa meni to netreba na 40 KS a šta če njemu na 33 KS, dosta im je ABS alacgorjoke said:..ima i ASR, odnosno svojevrsni "obrnuti ABS" kojim valjda kontrolira proklizavanje ovog (još uvjek) malog stražnjeg kotača.
banley said:ma da mi je samo znati šta če njemu taj ASR il kontrola proklizavanja :misli: pa meni to netreba na 40 KS a šta če njemu na 33 KS, dosta im je ABS alacgor
banley said:ma da mi je samo znati šta če njemu taj ASR il kontrola proklizavanja :misli: pa meni to netreba na 40 KS a šta če njemu na 33 KS, dosta im je ABS alacgor
joke said:Talijani i govore da mu je to glavni konkurent.
Cortez said:Ovo bi moglo Hondi (SH300) pomrsit planove u Italiji..
People je vec uzeo dio tog kolaca, a sigurno bi bar trecina kupaca SH300 uzela Beverly-a
da je bio jaci.. sigurno ju nisu (Hondu) kupovali zbog dizajna.
:wink:
ma kužim al isto :misli: da je nepotrbno al bolje da imaju obje stvari več kad daju ABS i ASR :wink:joke said:Mali kotač=veči prijenosni omjer i lakše proklizavanje, pa ga nečim treba i spriječit.
Poanta je da imaš pravu gumu i onda nema puno klizanja, kao što ja imam Dunlop Gpr 100 dok sam ima Michelin pilot sport nisam moga nigdi vozit (Joke svidok)Cortez said:Neki voze i po kiši, a 33ks na 175kg nije malo.
..a meni na nekim lokacijama u gradu nije problem bocno potjerati i skuter sa 9ks i prilicno dobrom
gumom.. naravno krivica je u asfaltu, ali zbog toga se ASR i stavlja.
Navigator said:Evo, napokon je ugledala svijetlo dana sportska evolucija Beverly-a .Sa potpuno novim agregatom pretstavlja pravu revoluciju u svom segmentu pružajuči performanse koje idu uz 400 ccm u pakiranju i troškovima 250tice.Po prvi puta u svijetu skutera se pojavljuje ASR,što govori o tome kakve performanse ima ovaj skuter. Teži je samo 8 kg od Beverly-a 300.
Tehničke karakteristike
Zapremina:330ccm
Promjer/hod:78mm/69mm
Snaga:33,3 Ks pri 8250 o/min
Okretni moment:32,3 Nm pri 6250 o/min
ako bude ispod 40k kn u nas, best buy...joke said:Verzija bez ABS-a je 4900, a s njim 500 eura više.