piaggio carnaby 200 - mali test by liberty

liberty

Well-known member
Prošlo je već neko vrijeme od kad sam probao (2 put) frendov carnaby 200, model prije redizajna - onaj bez onog malog spojlera iznad instrumenata na volanu.

Da ga malo približim vama evo ukratko i na jednom mjestu mog osvrta na dotični skuter.

Prije svega, tko se odluči na njega, uzmite ga u crnoj boji.
Mnogo bolje izgleda nego u dosadnoj piaggio običnoj, gotovo nemetalik sivoj boji.
Odlična je i zato što Carnaby nema puno kromiranih detalja kao već pomalo zastarjeli veći brat Beverly.
Istina, u crnoj boji skuter će vam izgledati manji i kompaktniji, ali nije sve u veličini- kažu.

Izabrali ste boju.
Onda, ako uzimate stari model, odmah uzmite presvlaku da ne kisne i da se ne praši.
Ne zbog crne boje, nju ćete lako prebrisati prije nego sjednete na skut, nego zbog sjedala.
Na modelu prije redizajna,sjedalo je izvedeno u posebnoj tkanini da vam ljeti ne bude prevruće.
I zaista, po tom pitanju je mnogo ugodinije nago na mom X9, ali nadajte se da vam ptičiji izmet, smola ili bilo što drugo što se lijepi ne padne na sic. To nećete moći skinuti i ostat će ružne fleke.

Smjestili ste se na sic. Nije mekan. To u biti nije loše
Problem je ako ste malo teži - zadnjica će vam ipak malo propadati u sicu.
Od 1 do 10, na novom VXR-u će vam propadati 8, na X9 Evo će vam propadati 2, na Carnabyu 4.
Znači nije premekano. Nije.
Ali vam je ispod toga nešto tvrdo pa ćete već nakon par desetina km shvatiti da sic i nije tako debelo podstavljen.

Koliko ima mjesta za suvozača na sicu - manje nego na Beverlyu, više nego na Libertyu.

Pod sicem - Jet-ica bez vizira, priručni alat, uzimte malo destilirane vode, ovom konstantno pušta na obujmici iznad pumpe vode.
Gdjećete s mobitelom - zaboravite pretinac ispred nogu vozača, to ima Sportcity, ne i Carnaby. Nek ostane u džepu.

Jel skuter mali.
Nije, mjesta za koljena lika od 182 cm i 115 kg ima dovoljno, ne udarate po prednjim oplatama, stopalo 46 stane na podnicu.
Samo se nadam da nikome neće ukrasti akumulator koji je u podnici i za par minuta dohvatljiv zlonamjerniku.
Ravna podnica. Hmm...praktično, ali ako objesite manji ruksak s opremom za fitness, koljena će vam biti vani izvan siluete skutera koliko i na Libertyu.
Ravna podnica....pa jel se to uvija u vožnji. U zavoju ne, na kočenju da. Ništa drastično.

Instrumenti - ništa novo. Ima to i Beverly, ali plastika oko njih je dopadljivije sklopljena, djeluje kvalitetnije.
Kvalitetnije djeluju i oslonci za noge suvozača - mislim da su doro pozicionirani, dopadljivo izvedeni i dovoljno prostrani.

Jel puše na njemu.
Dosta, ne može više puhati. Na 80 kmh se već nadate da je vni bar 15 stupnjeva Celzijusa.

Stavite mu kofer.
Original je dopadljiv, bočno mu je crna nelakirana plastika pa se neće oštetiti u naguravanju, no jedna Integralka i par sitnica napunit će ga brzo. Ima fino izveden naslon za suvozača - ali ne naslanjajte se, nije to za to.

JEste kad kočili s manjim Beverlyem.
Čudan osječaj, dug hod prednje kočnice, zamor pri duljem kočenju, u 2 možd čak na granici prihvatljivog.
Tu je otprilike isto, no skuter je oko 10 kg lakši i meni je općenito bolji doživljaj.
Za grad - dosta bolje od Beverlya. Okretniji jer je kraći, doima se krući pri naglomskretanju, čak bolji osjećaj za prednji kraj.

200 ccm. Jel mi to dovoljano. 20 ks, 17 Nm. Jel bolji onaj od 250 ccm....hmmm...
Bolji je od 250. Pa di kaska ovaj od 200. U zvuku ne - zvuk 200 ccm je u ovom slučaju grublji.
Odvrnete gas do kraja čim krenete. Niste sporijiod 250. razlike su minimalne, no što više variomat razvlači, tu je jasnije da u seriji mašina 200 ccm ima veću "rupu". Ajmo reći da idete otvorenom cestom - od 100 kmh na dalje gubite bitku s 250 ccm.
Ovaj konkretni 200 ccm nažalost miješa benzin u ulje.
Ulje je boje crnog čaja, ima ga previše i rijetko je, pijeni se, platio je danak kratkim relacijama i hladnom startu.

Dobar je raspored težine između prednje i stražnje osovine.
Piše u testovima- i mene je to iznenadilo.

Stabilnost - 16 cola naprijed i nazad, iza samo 1 cm uža guma nego na Beverlyu. Sve vam je rečeno. Mislim da je stabilan.

75%ljudi koji kupuje Beverly 250 trebalo je kupiti Carnaby - 100% bi za svrhu za koje koriste skuter bili zadovoljniji s Carnabyem nego s Beverlyem, osim s pravilnošću prtljažnog prostora.

Možda će se Beverly manje oštetiti ako vam sklizne s identične bočne nogare ali i Carnabyeve bočne crne plastike nisu tu bezveze - višećete na desno oštetiti pokrov auspuha nego bočnu lakiranu plastiku. No puknut će vam prednja oplata. U donjem dijelu. Tako je bilo na ovom

Bočna nogara na 90/% piaggio proizvoda - samo za slikanje. ne pokušavajte.

Oćete gradski/prigradski skuter dobrih performansi - uzmite Carnaby.
VXR će vam ukrasti ili će ga ogoliti, Beverly je prevelik i tromiji.
Ok na Beverlyu ima više mjesta za stopala i lakše ćete ga prodati.

I, jeste li se odlučili, sivi ili ipak decentno crni :)





P.S. - ne zamjerite greškama, pisano u jednom dahu bez ispravljanja.


 
super test (y) trebao bi otić u ks automagazin :mrgreen: :mrgreen: pa kad budu vozili skutere kao stručni suradnik tebe postave
carnaby je meni bzvz, sportcity je meni lijepši i ima manje kotače znači da je okretniji a nije puno skuplji zapravo još bolje ko misli uzeti carnaby nekaa uzme derbi rambla i eto još jeftinij a u biti isti skuter
derbi rambla 250 28.995kn
piaggio carnaby 250 29.785kn
aprilia sportcity 250 29.890kn
 
nisam imao apriliu pod dupetom ali sam vozio carnaby-a i nakon par kilometara rekao komipču vrati ti meni moju fotelju evo tebi ciglu pod guzicom.

ima na mojskuter forumu  moje zapaženje o tom skuteru.
činimi se da se tema zove carnaby in the night ili tak nekako.
 
nakon što sjedneš na X9 s carnabya, imaš osjećaj da se voziš u autu - ništa e puše, nema buke, zavaljen si...
 
kak ide dalje ... i nastavak........................................................................

e da carnaby je ajmo reč smeče od skutera, nešto su mislili napravit a šef uletio dečki previše ste potrošili na taj skuter ajmo u proizvodnju i tako od nečega ispadne niš tj. carnaby.

u doslovnom smislu aprilia ima bolji skuter u toj vrsti i klasi skutera.a sad je derbi preuzeo taj skuter na sebe, pitam se zašto nisu uzeli carnaby-a kad je to ista grupacija.
 
Ako mislite da je ovaj Carnaby loš, vjerovano niste još vidjeli model 09' križanac sadašnjeg i Beverlya Cruiser  :shock:

01.jpg
 
Joke, vidjeli smo to......
onaj bijeli iza je posebno gadan

nego reci ti nama.
kad dođemo u 5. mjesecu u ST
oćeš nam ponuditi vašu testnu flotu skutera pa da i o njima napišemo koju riječ 8)
 
joke said:
Naravno  (y)

nisam ni sumnjao (y)

uostalom, i kad sam prošli put išao za ST - u ŠI su me zahvaljujući tebi, i to 30 min prije kraja radnog vremena vaše prodavaonice
čekala 2 testna skutera
X-max u novoj bijeloj boji i T-max novi model kao najopakiji skuter današnjice

 
obicno ne citam duge rivjue ali kada liberti napise sa zadovoljstvom procitam (y)
samo savjet uzmi aparat uslikaj koju sliku


ehhh kod mene je obratna situacija, ja bi samo slikao ali rijeci nebi rekao  :wink: :mrgreen:
 
fjaka said:
obicno ne citam duge rivjue ali kada liberti napise sa zadovoljstvom procitam (y)
samo savjet uzmi aparat uslikaj koju sliku


ehhh kod mene je obratna situacija, ja bi samo slikao ali rijeci nebi rekao  :wink: :mrgreen:

da znam
kod mene upravo suprotno


hebiga, lijen za slikati,lijen za staviti na comp, neuk za tehniku........thanks (y)
 
Lijepo napisano  (y), a dao si mi i neke odgovore iz prve ruke koji su me dodatno zanimali!
 
da se nadovežem

imam Carnaby 250 i.e. i jako sam zadovoljan skuterom kao takvim.Udobnost je na razini,istina malo je prostora pod sjedalom,ali zato ima vanjski kofer u koji bez problema stane integralna kaciga i još neke stvarčice oko nje.U prostor ispod sjedala najbolje se smjesti cerada za motor i lanac,a kada imate suvozača onda spremite ispod jeticu.

Kočnice:iako je jednostruki disk naprijed,dobro se nose sa snagom motora,i motor staje promptno na svako jače stiskanje kočnice.

Agregat: daje puno puno uživancije za svoja 22.5 ks,i stvarno fenomenalno vuče i sa suvozačem.Jedini feller kod mog motora bilo je curenje vode na izlazu vodene pumpe što je riješeno dodavanjem šelne koja se šerafi.

Instrumenti su pregledni i svijetle lijepom bojom,neće se svidjeti jedino onima koji vole dodatak turnića,ovdje turnića nema.

Zaštita od vjetra je loša,barem ima onaj mali vjetrobran za razliku od 125 i 200,ali to nikako nije dovoljno.Ugodno se vozit do 100-tke,a kasnije počinje jače i jače puhati,i kovitlati se zrak oko ruku,tako da postaje dosta naporno voziti duže rute,možda nekome nebi smetalo toliko,a ni meni ne smeta toliko vjetar kada se nagnem skroz uz instrumente.

 
ima li netko tko je malo ozbiljnije vozio carnaby i beverly 250
pa da mi usporedi kako se ponašaju kod malo sportskiju vožnju zavojima
meni se carnaby učinio boljim zbog manjeg međuosovinskog razmaka, ali nisam previše vozio bev 250

i - da li postoji za carnaby neki aftermarket vizir koji nije tako visok kao original piaggio

thanks
 
bijah ovaj vikend na malom touru po Zagorju.Vozih se autoputom,pa se skinuh s autoputa  pa nastavih lokalnim cesticama do Pregrade.Ceste užasne btw,ali vrlo zavojit kraj i bilo je prilike malo bolje isprobati Carnabya na djelu.Naginjao sam ga koliko je išlo i mogu reći da je motor dosta miran i lijepo proklizi kroz zavoj.Kada sam u zavoju i dodam gas lijepo me izvuče.Na lokalnoj cesti na motor ima posve dovoljno snage,i sigurnim preticanjima pozicionirao sam se daleko ispred sporih automobila.Iako je to samo skuter,moram priznati da je ovih njegovi 22 konja sasvim ugodno za vožnju lokalnim cesticama i uživanje u lijepom danu i krajoliku :)
 
može li mi netko reći kolio košta prvi servis na 1000 km za Carnaby,i srodne skutere,i što se sve radi na tom prvom servisu :misli:
 
ulje, filter ulja, pregled vozila, zatezivanje šarafa...sve piše u uputstvima
ne bi trebalo biti preko 400-450 kn