liberty
Well-known member
liberty 50 2T,
mat crni s krem sjedalom,
visokim (najvišim vizirom), original koferom s krem obojanim kvazi naslonom
godina proizvodnje 2001 - prije redizajna (stari model)
kupljen: 04.2005 (malo sam se počeo gubiti, ali je, 2005 je bila), imao 5700 km na satu
danas, 22.09.2008. ima 23.150 na satu
ranije sam ga vozio isključivo ja,
sad u ljetnim mjesecima čini to i moja cura a svojedobno je i njezin stari s njime napravio koji đir
iskreno ću vam reći - njega najviše volim i on mi pruža najviše zadovoljstva jer me čini slobodnim (liberty) kad su u gradu svi oko mene u autima, kad ujutro krećem na posao a sve oko mene zeleno - na njemu sam miran, dobro me štiti od padalina jer ima veliki vizir, vozi se po svim vremenskim uvjetima i bar 10 mj godišnje
do proljeća nikad, ama baš nikad nije stajao na otvorenom nego uvijek na zatvorenom i kad sam doma i kad sam na poslu, a sad kad sam na poslu ga ipak parkiram vani.
na njemu nisam napravio (kao ni na velikom skuteru) nikakvo oštećenje i u biti izgleda bolje nego kad sam ga kupio, a kupio sam ga od osobe koja ga je dosta čuvala i u 3,5 godina napravila s njime samo tih oko 5700 km i redovito ga servisirala
morate znati da me do ove kilometraže skuter služi fantastično
a to nije mala stvar jer imam 110 kg, a često smo na njemu bili i u 2
na mašini još ništa nije dirano i do 08.2008. je trišio ulja u rasponu od 6,8 do 7,7 dcl. na 1000 km što je u granicama novoga - svaki put kad dolijem ulje to napišem, jer tako pratim razvoj situacije
sad ćemo vidjeti kako je trošio ulje - malo se ipak umorio.
ali, s vremenom i iskustvom i njega sve žešće vozim, a ipak se radi o skuteru starom gotovo 7 godina
krajem mjeseca ću dotočit ulje, pa ću znati je li ga trošio više ili ne
do sad, u tih oko 17.000 km koliko je u mojim rukama uložio sam u njega:
2 manja kontrolna servisa svaki po 150 kn
2 nove gume - cca 310 kn
1 retrovizor - oko 110 kn
1 remen, rolice i sve što ide uz to - remen je oko 180 kn, ostalo nešto sitno
1 stražnja bubanj kočnica - 100 kn
1 regler - s popustom 300 kn
dosada samo 1x mijenjana svječlca!!!! - 20 kn
2 žarulje prednjeg svijetla - svaka ne znam koliko je
1 akumulator (original izdržao gotovo 5 godina) - 95 kn
1 spaljena žica elektrike (ona je zeznula regler) - 80 kn s rukama
1 sredstvo za čišćenje (silikonski sprey) i 1 magična krpa - oko 130 kn
malo MA-FRA sredstva za sjaj
pazite, s njim sam ponekad u 1 mj znao preći čak i 1500 km
služi me odlično
danas prelazi bar 400 km mjesečno jer do posla i natrag imam 15 km
ima ravnu podnicu pa i lubenicu možete s njiem nositi (bivši vlasnik je polegnutu nosio i plinsku bocu)
nedostaci:
- cijev koja vodi zrak od filtera u mašinu se probušila, pa sam ju ja zdravo-seljački začepio a moram ju zamjeniti
- na prednjoj oplati s donjee strane se iz meni nepoznatog razloga odlijepio dio boje (nije bilo oštećenja, ne znam zašto), sanirao sam to nekim jačim ljepilom, da se ne širi
podaci o skuteru:
- krajnja brzina po satu samnom i velikim vizirom cca 68 kmh
- potrišnja benzina cca 3,5 litara na 100
- težina cca 87 kg bez kofera i vizira
redovito je iznimno čist s namazanim gumama te su i felge ispolirane
ogrebotina ima od bivšeg vlasnika - ali svi kažu da izgleda "kao nov"
ogrebotine na koferu sam sanirao original piaggio bojom - nije ispalo loše
jednom kad se mašina zaista umori - idu gore novi dijelovi, i skuter nastavlja svoju misiju
mislio sam ga, kad ode, mijenjati i nabaviti novi skuter, ali da cijelu mašinu na njemu zamijenim materijal pretpostavljam da dođe nekih 200 EUR, tako da će stari liberty me još dugo služiti (barem se nadam )
e da - malo mi je prednja vilica omekšala...godine su valjda tu...
cura ističe da je u zadnje vrijeme malo klimaviji, no meni je to sve i dalje na svome mjestu
ozbiljnije zahvate ostavljam za iduće proljeće/ljeto - tada će on imati nekih 3000 km više i proći će od zadnjeg većeg servisa (remen, gume) baš nekih dodatnih 10.000 km
pa će onda serviser odlučiti koliko je potrebno ulaganja (sigurno će gore ići nove gume i remen, a mašina - vidjet ćemo u kakvom će stanju ići)
sva pitanja su dobrodošla!
mat crni s krem sjedalom,
visokim (najvišim vizirom), original koferom s krem obojanim kvazi naslonom
godina proizvodnje 2001 - prije redizajna (stari model)
kupljen: 04.2005 (malo sam se počeo gubiti, ali je, 2005 je bila), imao 5700 km na satu
danas, 22.09.2008. ima 23.150 na satu
ranije sam ga vozio isključivo ja,
sad u ljetnim mjesecima čini to i moja cura a svojedobno je i njezin stari s njime napravio koji đir
iskreno ću vam reći - njega najviše volim i on mi pruža najviše zadovoljstva jer me čini slobodnim (liberty) kad su u gradu svi oko mene u autima, kad ujutro krećem na posao a sve oko mene zeleno - na njemu sam miran, dobro me štiti od padalina jer ima veliki vizir, vozi se po svim vremenskim uvjetima i bar 10 mj godišnje
do proljeća nikad, ama baš nikad nije stajao na otvorenom nego uvijek na zatvorenom i kad sam doma i kad sam na poslu, a sad kad sam na poslu ga ipak parkiram vani.
na njemu nisam napravio (kao ni na velikom skuteru) nikakvo oštećenje i u biti izgleda bolje nego kad sam ga kupio, a kupio sam ga od osobe koja ga je dosta čuvala i u 3,5 godina napravila s njime samo tih oko 5700 km i redovito ga servisirala
morate znati da me do ove kilometraže skuter služi fantastično
a to nije mala stvar jer imam 110 kg, a često smo na njemu bili i u 2
na mašini još ništa nije dirano i do 08.2008. je trišio ulja u rasponu od 6,8 do 7,7 dcl. na 1000 km što je u granicama novoga - svaki put kad dolijem ulje to napišem, jer tako pratim razvoj situacije
sad ćemo vidjeti kako je trošio ulje - malo se ipak umorio.
ali, s vremenom i iskustvom i njega sve žešće vozim, a ipak se radi o skuteru starom gotovo 7 godina
krajem mjeseca ću dotočit ulje, pa ću znati je li ga trošio više ili ne
do sad, u tih oko 17.000 km koliko je u mojim rukama uložio sam u njega:
2 manja kontrolna servisa svaki po 150 kn
2 nove gume - cca 310 kn
1 retrovizor - oko 110 kn
1 remen, rolice i sve što ide uz to - remen je oko 180 kn, ostalo nešto sitno
1 stražnja bubanj kočnica - 100 kn
1 regler - s popustom 300 kn
dosada samo 1x mijenjana svječlca!!!! - 20 kn
2 žarulje prednjeg svijetla - svaka ne znam koliko je
1 akumulator (original izdržao gotovo 5 godina) - 95 kn
1 spaljena žica elektrike (ona je zeznula regler) - 80 kn s rukama
1 sredstvo za čišćenje (silikonski sprey) i 1 magična krpa - oko 130 kn
malo MA-FRA sredstva za sjaj
pazite, s njim sam ponekad u 1 mj znao preći čak i 1500 km
služi me odlično
danas prelazi bar 400 km mjesečno jer do posla i natrag imam 15 km
ima ravnu podnicu pa i lubenicu možete s njiem nositi (bivši vlasnik je polegnutu nosio i plinsku bocu)
nedostaci:
- cijev koja vodi zrak od filtera u mašinu se probušila, pa sam ju ja zdravo-seljački začepio a moram ju zamjeniti
- na prednjoj oplati s donjee strane se iz meni nepoznatog razloga odlijepio dio boje (nije bilo oštećenja, ne znam zašto), sanirao sam to nekim jačim ljepilom, da se ne širi
podaci o skuteru:
- krajnja brzina po satu samnom i velikim vizirom cca 68 kmh
- potrišnja benzina cca 3,5 litara na 100
- težina cca 87 kg bez kofera i vizira
redovito je iznimno čist s namazanim gumama te su i felge ispolirane
ogrebotina ima od bivšeg vlasnika - ali svi kažu da izgleda "kao nov"
ogrebotine na koferu sam sanirao original piaggio bojom - nije ispalo loše
jednom kad se mašina zaista umori - idu gore novi dijelovi, i skuter nastavlja svoju misiju
mislio sam ga, kad ode, mijenjati i nabaviti novi skuter, ali da cijelu mašinu na njemu zamijenim materijal pretpostavljam da dođe nekih 200 EUR, tako da će stari liberty me još dugo služiti (barem se nadam )
e da - malo mi je prednja vilica omekšala...godine su valjda tu...
cura ističe da je u zadnje vrijeme malo klimaviji, no meni je to sve i dalje na svome mjestu
ozbiljnije zahvate ostavljam za iduće proljeće/ljeto - tada će on imati nekih 3000 km više i proći će od zadnjeg većeg servisa (remen, gume) baš nekih dodatnih 10.000 km
pa će onda serviser odlučiti koliko je potrebno ulaganja (sigurno će gore ići nove gume i remen, a mašina - vidjet ćemo u kakvom će stanju ići)
sva pitanja su dobrodošla!