piaggio medley 150 review by liberty

liberty said:
vidimo se u defileu :wink:

nisam baš potpuno siguran, ali neču isključiti tu opciju

ako budeš negdje u điru šibni sms pa tko zna (y)


liberty said:
tako je, nema potrebe, a ja kufere ni ne volim jer mi narušavaju sklad/liniju
+ jezičac iznad prednjeg svjetla dobro funkcionira, tj. odlično usmjeruje zrak

po meni mu je jedina mana ovjes, tj na našim zakrpama i upadnutim šahtovima kruto hvata rupe + kratki međuosovinski razmak tu dođe ko budali šamar...ali zato na dobrom asfaltu (npr nova zaobilaznica) savršeno funkcionira upravo jer je skuter tvrd i kratak...u svakom slučaju iznenađujuće je puno težine na prednjem kotaču za jedan skuter i to je ono što mu je prednost u odnosu na ostatak družbe/konkurencije

mjerenje potrošnje ponovno slijedi večeras...u ponoć izvješćujem o tome :mrgreen:

Kakav ti se pokazao po otvorenoj cesti, koja je neka brzina kojom se može "putovati" a da mašina ne pati?
Recimo dali bi vožnja do Rovinja ili Plomina bila užitak ili su ravnice nužno zlo? U odnosu na recimo X9 koji si imao, i sa kojim si se vozio pored mene pa po prilici znam kako stoje stvari.
 
biker4life said:
nisam baš potpuno siguran, ali neču isključiti tu opciju

ako budeš negdje u điru šibni sms pa tko zna (y)


Kakav ti se pokazao po otvorenoj cesti, koja je neka brzina kojom se može "putovati" a da mašina ne pati?
Recimo dali bi vožnja do Rovinja ili Plomina bila užitak ili su ravnice nužno zlo? U odnosu na recimo X9 koji si imao, i sa kojim si se vozio pored mene pa po prilici znam kako stoje stvari.
krajnja brzina x9 je bila 122 kmh
ovo me je 107 kmh jer ima (čini mi se po pisanjima) blokadu okretaja prije crvenog polja
x9 je imao 30 % više snage i momenta (cca), imao je s punim spremnikom 25-30 kg više
ovo ti je nešto na razini 10% slabijeg vxr-a 200 s manjom krajnom brzinom
uglavnom po meni nije za duge dionice otvorene ceste već za brzo se odbaciti u dometu 5-30 km udaljenosti. vxr je na prelasku rupa udobniji jer ima manje kotače...ovaj te dosta prodrma, ali ide puno bolje u zavoj....kome je bitno x9 250 carb i vxr 200 su trošili 4-4,5 litre, ovo će trošiti 2,5 -3-0 litre

putna..nisam probao (razrada), može se držati kolikogod hoćeš bar realnih 85 kmh ako ne i malo brže (x9 po kazaljkama 100 kmh)

krajnje vrijednosti ne ispitujem do 1. servisa---daleko sam od njih- striktno se držim postešene lagane razrade
x9 je u krajnjoj lagao 10%, ovaj će manje
 
Ja sam u dvoje odradio put zadar skradin preko benkovca cca ukupno 160 km ( da bude jasno dovje odraslih ne baš lakih ljudi :) ) Vožnja oko 80 sasvim ok, već sam ima osječaj da je na 90 u dvoje mučenje iako može i toliko bez problema, ali kažem nisam htio forsirati. Može se držati tok sa prometom po magistralama, ali pretjecanje je već li la. Sve u svemu za izlet sasvim ok, kako ej kolega gore opisa, sasvim se odlično ponaša na cesti i  jako je udoban, da ne kažem da je prosječna potrošnja bila 2,6 l/100 km (metoda čep-čep)
 
xoox said:
Ja sam u dvoje odradio put zadar skradin preko benkovca cca ukupno 160 km ( da bude jasno dovje odraslih ne baš lakih ljudi :) ) Vožnja oko 80 sasvim ok, već sam ima osječaj da je na 90 u dvoje mučenje iako može i toliko bez problema, ali kažem nisam htio forsirati. Može se držati tok sa prometom po magistralama, ali pretjecanje je već li la. Sve u svemu za izlet sasvim ok, kako ej kolega gore opisa, sasvim se odlično ponaša na cesti i  jako je udoban, da ne kažem da je prosječna potrošnja bila 2,6 l/100 km (metoda čep-čep)

eto, sve rečeno (y)

uglavnom vizija je bila slijedeća kod nabavke skutera:
4 takta za grad koji može pratiti promet/ne smeta u prometu, hvata bar 80 kmh bez naprezanja, nije skup i stane u haustor zgrade, a da ljudima ne smeta
u obzir dolazio samo piaggio (servis.mojepreferencije itd.)
razmišljao sam o libertyu 125/150, jer sam nekad vozio liberty, a u zadnje vrijeme i najnoviji liberty 50 4T, ali:
liberty 125 = cca 21,500 kn
liberty 150 = cca 23.500 kn - da nije nesrazmjerno skup, njega bi uzeo i bio bi mi dovoljan
medley 150 = cca 27.500 kn

zašto medley, i šta meni on znači više u razlici od 4.000 kn u odnosu na liberty 150
dakle, to nisu sve razlike već samo one meni bitne:
- vodeno hlađenje
- bočna nogara
- 2 amortizera više
- više mjesta pod sicem pa netreba kofer
- osjećaj da medley polovni lakše prodam od libertya
ostale razlike među njima mi nisu toliko bitne, iako ih ima (npr. stražnji dsk, ABS i na zadnjem kotaču, bolja završna obrada, objektivno ljepši izgled, bolje performanse, itd.)

mjerenje potrošnje slijedi, još nisam ušao u rezervu
 
liberty said:
nema servisne podrške u Istri, ili ako ima je Umagu, a to je umalo 90 km od Pule
to je jedini razlog zašto sam uzeo medley
inaće između medleya i sh bi uzeo sh iako je 3.000 kn skuplja
sh djeluje krupniji, veći skuter, ima krajnju brzinu veću cca 10 kmh i mislim da je jako kvalitetan i izdržljiv proizvod
dakle, da ima servisa, dvojbe ne bi bilo, barem u mojem slučaju
Kratko i jasno. Fala!
 
otkad sam razbia gts,gledam uzet novi skuter...jutros sam isa provozat medley-a 150.
Za grad ne triba nista jace,ima prostora za 2 kacige,svida mi se ona mat zelena boja,kolina mi ne tucu u plastike...a kako izgledam sa 2 metra na njemu,to je drugi par postola.

Posli toga sam isa vidit sh150 i cini mi se da je to korak naprid od medley 150.
led svitla,smart key...
Kod sh nema mista za 2 kacige,ali zato ima 16" naprid i nazad,dok ovi iz naslova ima 14" nazad.

moj glas ide za hondu.


 
infinity said:
otkad sam razbia gts,gledam uzet novi skuter...jutros sam isa provozat medley-a 150.
Za grad ne triba nista jace,ima prostora za 2 kacige,svida mi se ona mat zelena boja,kolina mi ne tucu u plastike...a kako izgledam sa 2 metra na njemu,to je drugi par postola.

Posli toga sam isa vidit sh150 i cini mi se da je to korak naprid od medley 150.
led svitla,smart key...
Kod sh nema mista za 2 kacige,ali zato ima 16" naprid i nazad,dok ovi iz naslova ima 14" nazad.

moj glas ide za hondu.
eto- svakom kako paše... s time da honda košta cca 11% više
a pretpostavljam da s njom dolaze kofer (kompenzacija za mali prostor pod sjedalom) i prednji vizir koji se meni baš i ne sviđa (tj imao sam tako nešto pa više ne bi)

ja se navikao na svjetlo, dugo dobro "tuče" naprijed...s obzirom da sam skuter uglavnom vozio po noći primjetio sam da svjetlo koje mi se činilo loše i nije tako loše (na fz6 mi nije bilo nimalo bolje)

za grad ne treba definitivno ništa jače od 150 ccm

navečer novi izvještaj o potrošnji
sutra izvještaj o 1. servisu
 
Jel ti se upalila lampica za servis na 700km? Meni danas prije nisam primijetio. A ovaj mi rekao da dodjem na 1000

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
Avan7garde said:
Jel ti se upalila lampica za servis na 700km? Meni danas prije nisam primijetio. A ovaj mi rekao da dodjem na 1000

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
je
isto se na 700 km upalila, tj. upali se prilikom paljenja skutera pa se ugasi. prije se nije palila
servis je na 1.000 km
 
Pozz od vjerovatno novog vlasnika istog skutera.....i hvala ti na temi i objavama, zbog tebe se upravo registrirao :)
[emoji481][emoji106]

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk