piaggio medley 150 review by liberty

E ovo je lijepo, volim tako te mini putopise. Vjerujem da ces biti zadovoljan, sve si procitao, sve znas sto ocekivati, pa iznenadenja ne bi trebalo biti :)

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

 
AladinDB said:
Pozz dečki, dosao i ja jucer do svoje A kat konacno. Odmah sam regao Medleya te ga provozao par km koliko mi je vrijeme dopustalo. Registracija je dosla 536 kn, u sto su naravno ukljuceni i prometna i tablica, a osiguranje 189 kn. Sa motorom sam zadovoljan onako na prvu, i sve je sto sam ocekivao. Za sad nema naglih startova, kao i svi mislim ga postediti do prvog servisa bilo kakvih stresova. Do 01.04 moram u Dubrovnik na sezonu pa sam planirao odvoziti tih prvih 1000 km do tada i odraditi servis jer planiram na put s njim od Kutine do Dubrovnika. Moze mi ga brat odvesti kombijem ali totalno me vuce da odem s njim na dužu relaciju. Ako sam mogao sa motoricem od 50 kubika ovo bi trebalo biti totalno osvjezenje. Da li koristite start stop sustav, ili vas to iritira pa ga ni ne palite?? Jucer sam ga onako radi probe upalio, ono A blinka ali se nije ugasio ni na semaforu ni kod kuce nakon kratkih neaktivnosti, tako da mi to jos nije bas jasno. U cetvrtak cu s njim iz Kutine do Bosanske Krupe pa cu nakon voznje napisati dojmove..

Cestitam na A kategoriji , Medley je zakon za grad i magistralne puteve  :021:

Koje ti je to osiugranje sta te izaslo 189kn? ja sam lani u Croatia platia 197 kn da bi mi ove godine rekli da je skocila neka osnovica te da mi je sad reg 255kn. Nije mi se dalo za 60kn vozit okolo po gradu i trazit jeftinije osiguranje pa sam uzea to za 255. Ali dogodine bi ako ima di ispod 200kn otisa direkt tamo jer radije cu popit par piva nego dat osiguranju lovu  :mrgreen:
 
dino73n said:
Otvarao prenos nučer malo da vidim stanje. 13000km na satu. Remen jos uvijek u granicama normale. 21.9mm. Otvorim i vario da vidim rolice i očekivao sam, da su ko nove međutim stanje nije baš zadovoljavajuće. Svih 6 je pofino poglodano. Danas zvao ovlašteni da vidim imaju li ih na stanju da promjenim pa ništa. Narucio sam malossi 19x17 12gr pa cu njih ubaciti i voziti do servisa na 20 000km.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

Pozdrav,
Da li je tvoja preporuka da se promine rolice prije 20 000km s obzirom na potrosenost? zar mislis opet na 20000km minjat rolice kad kazes da ces njih vozit do servisa od 20000?

inace ja sam sa svojim medleyem trenutno na negdi 11000kn, zasasd sve 5, potrosnja ka i vama malo veca tokom zime cca 3.4L. Inace sad kad sam bia na tehnickom su mi rekli da me sljedeci put nece pustit sa LED svitlom naprid tako da cu za sljedeci tehnicki vratit original zarulju pa onda opet stavit LED.
Prominia sma zadnju gumu i stavia sam Michelin City Grip 2, bolja je od originalne jer je ona bila potrosena :).
 
Pozdrav. Manual kaže da prenos treba otvoriti na 10 000km i provjeriti stanje i ako je sve ok voziti do 20 000km a ako nije ok onda treba mjenjati jos tad na 10 000km.

Ja sam otvorio na 13 vidio da role ne valjaju i stavio nove. Na 20 000km cu opet staviti nove jer tad cu ustvari staviti sve novo, remen , role, klizače i vjerovatno i centralni feder.

Mozda na kraju stavim i malossi prenos al to cu odlučiti pred sami servis.

Uglavnom preporuka je da se izvrsi pregled i postupi zavisno od zatecenog stanja. Ja u voznji nisam nešto osjetio da su role oštećene al sam osjetio da je bolje kad stavio nove.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
Pozz dečki, danas sam upalio motor nakon 100 godina pošto od ove situacije s tim virusom i ostajanjem doma nemas kad se vozikati okolo. Uglavnom zena i ja smo prešli nekih 50ak kilometara malo da guzica vidi puta. Ali nakon voznje sam napravio jednu ekstremno glupu stvar a to je da sam ostavio ključ u motoru i to pod kontaktom. To mi je palo na pamet tek 10 sati poslije. Sad ga naravno ne mogu upaliti jer je akumulator prazan. Ne razumijem se u to pa me zanima da li ga se moze napuniti ili cu morati uzeti nov akumulator. Trenutno samo ekran svijetli plavo kad das kontakt ali ne vidi se nista na screenu i ne moze se upaliti jer ne daje znakove zivota. Kad stisnes lijevu kocnicu da bi ga upalio ugasi se i to plavo svjetlo. Kad ju otpustis opet se upali Motor je presao tek 300 km i da se tako zajebem tek na pocetku, pa nevjerojatno. Ljut sam sam na sebe..Moze li se uopce akumulator napuniti ako se skroz ispraznio i kako da to napravim. Znam da pitam glupa pitanja ali eto ne razumijem se 😥
 
dROGAR said:
Punjac i napuni da mozes upalit, a onda se vozaj dalje
Znači bitno je da upali, a napunit ce se sam u vožnji ha? Posto je nov ne bi trebalo biti poslije problema sada sa akumulatorom ili?
 
Sip said:
Ja imam jednog u servisu preko 5000km jedini problem se desio kada je ostao pod kontaktom jer se ugasio sam, a ne na kljuc i covjek ga tako ostavio te iscrpio akumulator... drugo samo gas... i ajde filter zraka se morao mijenjati, ali to zbog uporabe.
A gdje mu se nalazi akumulator, isto sam tako ostavio kljuc i ispraznio se skroz, pa sad nemam pojma gdje je akumulator da ga izvadim i napunim, inace je nov, presao tek 300 km, al jbg zaboravio kljuc izvaditi..
 
Sad sam skuzio da imas kt tablice, mislim da sam te i vidio u kt. Jedini takav te boje.
Akumulator je ispod sjedala, na prednjem dijelu, vjerojatno je neki poklopac preko njega, barem je tako na beverly-u.
 
dROGAR said:
Sad sam skuzio da imas kt tablice, mislim da sam te i vidio u kt. Jedini takav te boje.
Akumulator je ispod sjedala, na prednjem dijelu, vjerojatno je neki poklopac preko njega, barem je tako na beverly-u.
Bio sam u Kutini s njim prije nekih mjesec dana, to je moj grad😁 Otkud si ti, isto iz kt? Bas mi je drago da ima netko iz mog kraja 😉 Evo kaze kolega manvuk da je ispod volana, hvala Bogu jer da je ispod sica ne bi mogao do njega posto se sic otvara na gumb, znaci treba struja haha
 
manvuk said:
Ispod volana s desne strane, suprotno od pretinca di je usb

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
To frende tnx, u ponedjeljak ode do trgovackih centara kupiti negdje punjac pa da to rjesim. Steta je da motor stoji 😁
 
AladinDB said:
Bio sam u Kutini s njim prije nekih mjesec dana, to je moj grad[emoji16] Otkud si ti, isto iz kt? Bas mi je drago da ima netko iz mog kraja [emoji6] Evo kaze kolega manvuk da je ispod volana, hvala Bogu jer da je ispod sica ne bi mogao do njega posto se sic otvara na gumb, znaci treba struja haha
Sic ti se može dignut i iz onog pretinca desno od usba imas ručku za ručno dizanje sica ,upravo iz tog razloga ,ako ti se isprazni akumulator .

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
deori said:
Sic ti se može dignut i iz onog pretinca desno od usba imas ručku za ručno dizanje sica ,upravo iz tog razloga ,ako ti se isprazni akumulator .

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk
Tako znači.. Svašta ću naučiti iz ovog pražnjenja 🙃
 
Ako imaš neke manje kleme upali na kleme i provozaj se.
Meni se isto desilo ljetos na moru, upalio na kleme i prozvao se 20ak km.
Brzo se napuni taj mali akumulator. Evo danas upalio bez greške a stajao od 10og mjeseca.
 
Ma ima susjed punjač ali ne znam kako izvaditi akumulator. Ima taj serafic zvjezdasti koji otserafim ali akumulator ni mic. Jel treba prvo onu prvu klemu otserafiti kljucem pa da onda krene prema van. Joj zavidan sam mehanicarima kad dođe do kvara, ko tuka gledamu to 🤣
 
AladinDB said:
Ma ima susjed punjač ali ne znam kako izvaditi akumulator. Ima taj serafic zvjezdasti koji otserafim ali akumulator ni mic. Jel treba prvo onu prvu klemu otserafiti kljucem pa da onda krene prema van. Joj zavidan sam mehanicarima kad dođe do kvara, ko tuka gledamu to 🤣

unutra ti je stavljena neka pjenasta guma da akumulator ne klepeta, kao neka podloška akumulatoru
on bi se trebao dati izvući van
ne možeš ga napuniti ako ga ne izvučeš, koliko se sjećam nema toliko mjesta

pametan skuter....i tank benzine i akumulator su  baprijed da mu težište bude više prema prednjoj osovini :)