piaggio medley 150 review by liberty

iPazin ukratko razlog ovlike kilometraže je moj boravak u Trogiru i odlazak u Split na posao a puno tu ne treba matematike da svatiš kako sam nalupao kilometre.
Što se ostalih detalja tiče većinu kilometara sam ipak sam nalupao no ono što mogu kazat da nosivost motora je impresivna (bar do sada) dobro je znat da ovaj mališan se nosi sa +220 kg kad smo ja i žena na motoru i mogu prijavit da bez ikakvih probelma može odradit turu od cca. 100 km.
Što se održavanja motora tiče dok je bio u garantnom roku vozio sam ga u Piaggio centar u Splitu i Trogiru (i u konačnici sam i odlučio da ostanem kod ovlaštenog servisera iako sam u par navrata vozio motor kod 'meštara' koji nisu ovlašteni na kraju sam ipak odlučio ostat kod ovlaštenog servisera, jasno poštujući servisne intervale koje su sastavljene od Piaggia za ovaj motor). Promjenio sam do sada jedan set guma sad upravo sam u dilemi dali da opet stavim metzeler gume koje su tvornički bile na ovom motoru.
 
Last edited:
Od problema ... pa i taj dio kolača sam osjetio.
Pregaranje prednje žarulje, zadnje led svijetlo je ne malo radio pa opet proradilo, po mome sudu vjerovatno je u pitanju kontakt koji radi problem (trenutno cca. 1000 km nemam tih problema) vezano za desnu stranu led rasvijete na 'guzici motora'.
Na zadnjem servisu da imao problem kad mi se upalila žaruljica na displeyu engine check, odnio sam motor u servis i otklonili su taj problem u okviru malog servisa. Taj problem mi nisu naplatili a u objašnjenju mi je rečeno da žica je bila odspojena te je javljaja tu grešku na displeyu.
Najveću glupost mi je složio vulkanizer koji mi je mjenjao gume i jednu gumu (mislim da je prednja u pitanju bila) je montirao da guma nije bila tubaless i nije mi montirao zračnicu. Ma cirkus je tim veći kad gospodin koji mi je uzeo motor poslao me na šalter da mi naplati tu svinjariju. Nema nikakvog izvinjenja već ti gurne račun pod nos i traži od mene ta to platim. Jasno rekao sam da ako firma vrijedi te zračnice da ću platit taj njihov cirkus i da ih neću štedit na društenim mrežama.
Malo sam iznenađen koliko malo ima korektnih meštara, na kraju uvjek ostaje nekakav krug ljudi koje poznaješ iz prošlosti i nekako su ti ti ljudi kojima treba vjerovat. Tako da treba u životu svašta znat...
 
@grunf_st ma odradi se laganini ture po 200km. Evo baš smo juče ja i žena odradili 245km u jednom danu po ne znam koji put u ovoj sezoni. 💪😎
Nego, zanima me ako možda znaš u kakvom stanju je bio remen kad si ga zamijenio? Pretpostavljam da si ga zamijenio na 20k km?
Meni je sad 17k km i malo me strah da mi ne pukne prije 20k km. Prije na Beverlyu je znao pucat remen već na 12-13k km. 🤔
P.S jesi li štelovao ventile, i kakvi su bili ako znaš?

@MA-Zvone pojma nemam, većina ih se prodaje sa 150 jer je razlika u cijeni minimalna. 125 su možda za one koji nemaju “punu” A kategoriju.
U suštini mislim da su sve druge komponente identične tako da bi remen, rolice itd. trebali bit isti i trajat više zbog nešto manje snage.
 
Remen minjam na 12 tisuća kako su mi sugerirali u piaggiu. Tako da sam već odradio 2 velika servisa (u osnovi možda je mogla koja tisuća i više no... nisam od onih koji riskiraju.) Obzirom da se često vozimo žena i ja a gabariti nam nisu sitni, promišnjam da u slučaju da ga češće budem vozio po gradu (70% ili više budem promjenio sam ulje).
 
Grunf, ja vozim 95% km po otvorenoj cesti, pa ću probat dočekat tih 20k km za izmjenu remena. 😅
Ne znam da li je tko ovdje dočekao 20k km sa istim remenom? 🤔
A ulje stvarno lako sam zamijeniš, i filter zraka isto. 👌😎
Ja ću pokušat sam napravit veliki servis. Remen, rolice, ulje u getribi, ulje u kočnicama + kao i inače ulje, filter ulja i pranje filtera zraka. (Napravio sam si ga od spužve)
 
Remen minjam na 12 tisuća kako su mi sugerirali u piaggiu. Tako da sam već odradio 2 velika servisa (u osnovi možda je mogla koja tisuća i više no... nisam od onih koji riskiraju.) Obzirom da se često vozimo žena i ja a gabariti nam nisu sitni, promišnjam da u slučaju da ga češće budem vozio po gradu (70% ili više budem promjenio sam ulje).
Pozdrav!
Ako nije tajna koliko je doša servis na 12 tisuća u piaggiu jer to sad mene čeka na mome i šta su sve radili?
 
Evo i mene poslije godinu,dvije,tri ne znam ni ja koliko.
Medley je za medalju.Imam trenutno nesto više od 22000km na satu i apsolutno ni jedan kvar do sad.Stavio sam kvalitetnu led sijalicu cim sam ga kupio i radi i sad bez problema.Akumulator jos uvijek prvi,pali bez problrema,start stop ne koristim.Promjenio sam dva para guma i remen i rolice na 15k km i svjecicu.Filter zraka dva komada svakih 10k km. Svake godine supruga i ja sa prtljagom idemo na more,350km u jednom smjeru i malo vozanja po obali i nazad napravimo 1000km. 25-26L goriva nam potrosi.Jednotavno odličan skuter.Ulje mjenjam na 5000km ili jednom godisnje ako slabije vozim.Onu Covid godinu sam slabije vozio i zanimljivo je da nista ulja ne trosi cak ni poslije voznje na more sto je vrlo naporno,par planinskih prevoja tamo i vamo i nonstop 180-200kg opterecenja.

Jedini minus ovog skutera je kvacilo a sve ostalo je za 10. Na kraju sam kupio malossi delta za 140€ i malo je bolje nego fabricko ali i dalje osjetim vibracije kod kretanja pa ga svako malo skinem i ocistim pa sam miran neko vrijeme ali generalno to je neki fabricki propust.

Kupio sam i malossi multivar vozio ga 10 dana i skinuo pa nek znate da se neko ne prevari kao ja,ide bolje skuter s njim ali od 60 pa do krajnje ali do 60 je loše skroz,vrti u prazno kao da je prvoj brzini non stop.
 
Evo i mene poslije godinu,dvije,tri ne znam ni ja koliko.
Medley je za medalju.Imam trenutno nesto više od 22000km na satu i apsolutno ni jedan kvar do sad.Stavio sam kvalitetnu led sijalicu cim sam ga kupio i radi i sad bez problema.Akumulator jos uvijek prvi,pali bez problrema,start stop ne koristim.Promjenio sam dva para guma i remen i rolice na 15k km i svjecicu.Filter zraka dva komada svakih 10k km. Svake godine supruga i ja sa prtljagom idemo na more,350km u jednom smjeru i malo vozanja po obali i nazad napravimo 1000km. 25-26L goriva nam potrosi.Jednotavno odličan skuter.Ulje mjenjam na 5000km ili jednom godisnje ako slabije vozim.Onu Covid godinu sam slabije vozio i zanimljivo je da nista ulja ne trosi cak ni poslije voznje na more sto je vrlo naporno,par planinskih prevoja tamo i vamo i nonstop 180-200kg opterecenja.

Jedini minus ovog skutera je kvacilo a sve ostalo je za 10. Na kraju sam kupio malossi delta za 140€ i malo je bolje nego fabricko ali i dalje osjetim vibracije kod kretanja pa ga svako malo skinem i ocistim pa sam miran neko vrijeme ali generalno to je neki fabricki propust.

Kupio sam i malossi multivar vozio ga 10 dana i skinuo pa nek znate da se neko ne prevari kao ja,ide bolje skuter s njim ali od 60 pa do krajnje ali do 60 je loše skroz,vrti u prazno kao da je prvoj brzini non stop.
Ooo konačno da se netko javi! :D
Ja sve nešto gledam dal da šta napišem ili ne, jer mi je počelo izgledat kao da vodim monolog na svom blogu! 😄
Bome Dino ja sam te prešibao sa kilometrima, evo na tehničkom mi je rekao da sam prošao 10.000km u godinu dana, pa mi sad Medley ima nešto ispod 26.000km (u međuvremenu sam kupio i novu Hondu CB500X pa se vozim nešto i na njoj 😄)
Šta se tiče Medley ja sam htio promjenit remen na 20.000 i vidio da mi se stanjio samo jedan milimetar pa sam ga vratio nazad. Zamjeniti ću ga na 30.000km
Ja mjenjam ulje isto svakih 5000km, a na 20.000 sam zamjenio još ulje u variomatu koje je bilo žuto i kao novo.
Svjećicu mislim da neću zamjeniti ni na 30.000km kad budem remen, osim ako primjetim trokiranje, manjak snage i ili veću potrošnju. Čitam da se takve svjećice na autima mjenjaju na nekih 180.000km, al budući da je tu jedan cilindar i barem 3X više okretaja nego na autu onda bi mogla preživjet sigurno do 40.000-50.000km
Ventile isto nisam štelao. Od jako puno njih sam čuo da su prešli masu km bez štelanja ventila.
Inače kod mene isto ama baš nikakvih kvarova, sve radi ko švicarski sat. 👌😎
Jedino sam primjetio jednu zanimljivu situaciju, a to je bilo prilokom jednog putovanja Pazin-Ogulin gdje mi je tjekom čitavog puta bio baš vrlo jak čeoni vjetar pa sam ga dosta vremena vozio pun gas a nije htio preko 90-95km/h po ravnom. Mi smo i tada na skuteru imali velike bisage i kofer šta je stvaralo dodatni otpor u ionako teškim uvjetima.
Kad sam došao u Ogulin drugi dan smo išli jednu turu od cca 200km po Lici i na kraju dana sam primjetio da mi je nivo ulja bio dosta VIŠI iznad maximuma. 😑
Voda je bila na maximumu, al ulje je jako smrdilo na benzin.
Drugi dan sam odmah kupio ulje i filter te zamjenio to ulje koje je bilo puno goriva. Za nazad nisam više imao jak vjetar i nakon toga sam prešao još 2500km i nivo ulja je uvjek isti. 👌
Izgleda da ako je mašina na jakom opterećenju sa puno gasa konstantno a manjim okretajima to izgleda da sve ode u ulje jer vjerojatno ako uopće postoji lambda sonda ona ne odrađuje svoj posao i ne detektira višak goriva u ispuhu i ne smanjuje to gorivo iako se gas drži do kraja.
Nadam se da vas nisam udavio ovim dugačkim textom, al nadam se da će možda koja informacija nekome dobro doć, plus to volio bi da ovaj topic opstane jer stvarno volim ovaj skuter i ne mislim ga prodavat iako sam kupio Novu Hondu. 😎
P.S jedan prijatelj mi je kupio isto Medley-a a još jedan planira isto pa ako nas bude troje ić ćemo sa njima na stvarno velike ture. U planu je za početak Grčka. 😁
 
Trazim nesto za iskljucivo po gradu i naletim na jedan Medley 150 iz 2019 god.
Ne bi rekao da je S verzija (pise samo Medley 150 ABS na njemu)
Skuter je presao (navodno) 6.000km, prodavac trazi oko 2.700 eur za njega.
Je li to ok cijena i ima li nekih mana i detalja na koje treba obratiti posebnu paznju ? Nije prvi vlasnik nego je “neki po redu”, sto i nije neki plus ali eto, kaze da ima servisnu istoriju u ovlastenom servisu a i cijena djeluje onako ok…
 
Trazim nesto za iskljucivo po gradu i naletim na jedan Medley 150 iz 2019 god.
Ne bi rekao da je S verzija (pise samo Medley 150 ABS na njemu)
Skuter je presao (navodno) 6.000km, prodavac trazi oko 2.700 eur za njega.
Je li to ok cijena i ima li nekih mana i detalja na koje treba obratiti posebnu paznju ? Nije prvi vlasnik nego je “neki po redu”, sto i nije neki plus ali eto, kaze da ima servisnu istoriju u ovlastenom servisu a i cijena djeluje onako ok…
Mislim da je ovo jako dobra cijena, jer iduću sezonu svi modeli motocikala i skutera očekuje drastičan porast cijena.
 
koliko bi mogao dobiti za medley 150 sport 2018, crvena mat boja sa crnim felgama. ima 7000km. prosle god napravio 1000km mozda, stoji u garaži, odrađena dva servisa promjene ulja i filtera. nikad padano, prvo vlasnik.
 
Evo mog ponovnog pokušaja oživljavanja teme. 🥴
Odradio sam servis na 30.000km pa da napišem što sam zamijenio a što nisam.
Remen sam skinuo na 20.000km i bio je ko nov pa rekoh nek vrti do 30.000, i tako je bilo. Stavio sam novi remen, rolice i klizače, oprao sam CVT filter i filter od zraka (preradio sam ga da bude spužva pa ga perem svakom izmjenom ulja na 5000km)
Ulje je ponovno Shell 0W30 C2C3,
Ulje u variomatu sam stavio novo na 20.000 i neću ga mjenjat još 20-30kkm jer je na 20k bilo kao novo.
Svjećicu nisam zamjenio jer mi Medly troši 2.4L/100km. Zamijeniti ću je kad bude počeo trošit malo više. Isto sa ventilima. Njih nisam štelao i ni ne namjeravam još 20-30kkm ili ako se budu počeli čut i ili ako skoči potrošnja i sa novom svjećicom.
Vjerujem da bi remen odradio bez problema i 40.000km jer 95% vožnji vozim otvorene vožnje na posao 50km u komadu, znači 100km na dan. Znao sam sa njime odradit i više ture od +300km sa ženom.
Drugi put novi remen dolazi na 60.000km, ali ipak rolice ću nešto prije, jer bi se osjetilo lagano poskakivanje pri samom kretanju. To mi nije toliko smetalo jer u tih 100km na dan imam tek nekoliko zaustavljanja-kretanja. Znači gotovo sve je otvorena vožnja 80-90km/h.
E da, ovih dana ću stavit novo ulje u kočnice. Prve pakne su na nekih 50-60% a zadnje su na 80-90%
Novo LED svjetlo je fantastično, svjetli daleko bolje od halegenog. Stavio sam ga lani i svjetli puno bolje od neke LED jeftinjave koju sam odmah nakon kupnje stavio. Te jeftinjave su mi krepavale nakon niti godinu dana.

30.000km stari remen vs novi remen.
IMG_0906.jpeg
IMG_20230628_191734.jpeg


Oprani CVT filter
IMG_20230628_194417.jpeg


Rolice su nakon 30.000 poprilično potrošene
IMG_20230628_193624.jpeg
IMG_20230628_213057.jpeg
 
Pozdrav ekipa, ja sam novi tu na forumu. Ime mi je Krešimir. Molio bih vas za pomoć. U 4. mjesecu ove godine sam kupio potpuno novi piaggio medley 150. Do prvih 100,150 km na satu sam se vozio polagano, do cca 45,50 km/h, ali kasnije kada sam počeo davati malo više gasa, kada sam ga ubrzao na cca 60-65km/h ( i to je nekih 6000-6200 okretaja u minuti motora) primjetio sam da mi volan poskakuje. I to dosta izraženo! Gore,dole. Nejde niti lijevo niti desno, samo gore - dole. To osjetim i vidim na rukama kako trzaju. Čak i u kacigi kad ispustim dogotrajno glas, trza glas zajedno sa poskakivanjem skutera. Moram napomenuti da na skuteru ništa nije dirano, provjerio sam tlak u gumama i ok je. Gume su michelin city grip. Primjetio sam da nemam one male uteziće na felgama.
Da li ste vi to doživjeli na svojim medleyima? To poskakivanje/trzanje volana? Jel to normalno? Skuter nema ni vizir ni kofer. Dosta je naporno. I mislim da nije to do ceste jer sam ga vozio na potpuno ravnoj cesti, novo asvaltiranoj i pojavljuje se.
I još sam primjetio da na tih 6000-6200 okretaja u minuti, tamo negdje dole u mašini počinju se osjećati vibracije ( znam da vibracije na višem broju okretaja su normale ali ove su iritantne). Ne znam kako da vam to opišem, recimo kao da nešto struži po nečemu, ali to ne tako da bude jednolično ( npr kružnica i unutar te kružnice je nešto pa kad počne vibracija osjeti se cijelo vrijeme konstantno na unutarnjem rubu te kružnice),
već se to osjeti isprekidano (kao da nije kružnica već jajolikog oblika, pa kad dođe na najizbočeniju točku zastruži, pa kad prođe, više se ne osjeti, pa onda kad opet dođe, zastruži, osjeti je vibracija) i tako u nedogled, i što jače stisnem, tj što se brže vozim, brže se osjete te isprekidane vibracije. Čak osjetim u listovima na nogama i na sjedalu. Jel bi to mogao biti remen? Kad pustim gas, to momentalno prestaje, znači nije ni do pločica kočnica.
Skuter je potpuno novi i te dvije stavke me totalno izluđuju da mi dođe da ga odmah prodam.
Molim vas za pomoć, ako uopće razumijete što vam hoću reći. Skuter trenutno ima oko 900 km i čekam da odem na prvi servis. Ali prije nego što odem tamo, možda mi vi možete pomoći.

Lp
 
Pa odi na prvi servis i prijavi kvar. Moguce da je sjebana felga, pogledaj u temi u Bevu. Kako god, u garanciji si.
 
nije to ništa normalno ni uobičaajeno
nikad to nisam doživio na tom niti drugim skuterima, s time da me ovo s poskakivanjem volana više iznenađuje i potencijalno je opasno
istini za volju, taj skuter kao i većina njegove bratije tog cjenovnog ranga ima bezvezan ovjes, po meni lošiji nego na sličnim skuterima prije 15 godina
ali da trza - ne bi trebao
kao ni da struže

javi što su rekli na servisu
 
Meni zvuči ovo kao da se radi o nekoliko stvari. Svakako se to mora sve srediti u servisu.
Što se tiče poskakivanja prvog kraja meni to izgleda kao da kotač nije montiran na felgu kako treba. Nekad se zna desit da guma prilikom montaže ne legne ravnomjerno na felgu, a to ćeš lako vidjeti. Sa jedne i druge strane imaš ovu liniju na gumi, i ako ona nije na ravnomjernoj udaljenosti od felge onda znači da nije dobro legla i od tuda dolazi do vibracija.
IMG_0940.jpeg