piaggio medley 150 review by liberty

liberty

Well-known member
došao medley
upravo sam na 50 km
u roku 8 dana ću napraviti 1.000 km da odradim prvi servis
razrada će ići postepeno, lagano, u svim režimima, bez naglih akcija i reakcija

prvi dojmovi (i prilikom test vožnje) - fenomenalno za skuter takvih gabarita, performansi i cijene, mislim da mu nema konkurencije po pitanju nove tehnologije/opremljenosti/završne obrade/cijene

pričekati ćemo razradu pa tada slijedi detaljan izvještaj o potrošnji/krajnjoj brzini
uzevši u obzir da sam ja gabarita kao i skuter (182 cm, valjda preko 115 kg) :mrgreen:

nisam uzimao nikakvu dodatnu opremu jer mi vizir i kofer ne trebaju

danas idem u noćnu vožnju iza pola noći pa me nemojte negdje pregaziti :LOL:


btw. ako se posreći da me nešto ne pokupi, da ne poplavi ili da ga Vijetnamci nisu dobro zašarafili - vidjeti ćemo i 100.000 km na njemu

do slušanja, prvi osvrt slijedi danas u 03:00 kad odradim 200 km :mrgreen:
 
zasad potrošnja mjereno od kad je "pištolj" "izbacio do paljenja rezerve (dakle, neprecizno mjerenje) cca 2,67 litara u razradi
danas čim se smanji kiša idemo dalje u razradu

obzirom da je petak/subota bila noćna vožnja prva zamjerka je što je prednje svjetlo takvog dizajna da se bespotrebno vid njegova svjetlost na gornjem rubu dok se vozi. ništa ne smeta niti nije problem, ali je bespotreban danak dosta dobrom dizajnu

pozitivne karakteristike
- odličan u zavoju za skuter
- jako lagan ("mokar" ima 140 kg) + kako je kratak vrlo je reaktivan
- volan na odličnoj visini i odlične širine (nije preširok)
- bočna nogara napokon iskoristiva (nekada u prošlosti to s piaggiom nije bila karakteristika jer bi skuter stajao previše uspravno)
- iznimno velik i pravilan oblik prostora ispod sjedala
- izuzetno dobra završna obrada
- vrlo tih i u vožnji i pri paljenju jer nema ono da zaverga već instant pali
- mislio sam da mu je tank mali (ukupno 7 litara) ali to je više nego dovoljno obzirom će potrošnja biti 2,5-3,0 litara) - nekada kada su skuteri trošili 4,5 ili više litara to bi bila manjkavost, sada nije
- kočnice s taman, mnogi su na testovima "govorili" da su malo preslabe, iskreno, ne znam ni ćemu posebno služe jače kočnice kod ovakvog tipa skutera koji nije ni težak ni prebrz i ima velike kotače
- jezičac plastike iznad prednjeg svjetla dobo usmjerava zrak s prsa vozača

što mi se ne sviđa osim prvo spomenutog:
- nisam neki fan dizajna instrument ploče, informacije su potpune i dovoljne, ali mi je dizajn i "kromirani" okvir nekako dosadn + ne volim plavo osvjetljenje iste

 
Ne znam kako si (od)mjerio potrošnju,ali ako si trošio 2.67 lit. kako kažeš to je vjerojatno svjetski rekord niske potrošnje. (y)

Moj prosjek u godinu dana je cca 3.25 Lit.
 
brotherhood said:
Ne znam kako si (od)mjerio potrošnju,ali ako si trošio 2.67 lit. kako kažeš to je vjerojatno svjetski rekord niske potrošnje. (y)

Moj prosjek u godinu dana je cca 3.25 Lit.
evo, danas ću opet točiti pa ću napisati koliko je prošao od paljenja rezerve do točenja do izbacivanja pištolja na istoj benzinskoj stanici
zasada izgleda da će ponovno biti isto tj. da će preći barem 220 km s onim što se pretpostavlja da je od rezerve do punog spremnika (5,5 litara). sad je skuter na cca 410 km

uglavnom, zasada djeluje kao realnost da u normalnoj uporabi i brzinama do 80 kmh troši vjerovatno i nešto ispod 2,5 litara (specifikacija mu tome ide u prilog). ja sam zadovoljan za sve ispod 3,0 litre

uglavnom što se tiće djelomično isprobanih performansi (u razradi je pa je pošteđen svega čega treba biti pošteđen) - performanse su mu na razini nekadašnjih piaggio leader agregata od 200 ccm - nikakva novost, tako kažu i razni testovi iako na papiru je leader 200 u prednosti što se tiče brojki

šta bi bila najslabija karika ovog kao i većine skutera - ovjes. precizan je, dovoljno tvrd, ali nemiran po lošem asfaltu kakvim obiluju naši gradovi (mislim na zakrpe i upale šahtove)

za 2 zuba sam "pojačao" stražnje amortizere ključem koji se dobije skuter i sad je nešto bolja situacija. zasad neću dodatno "pojačavati"

 
Bome si dobro postavljen za nevelikih 182cm.  :mrgreen:
Daj koju sliju! Cijena?? Jeli ima LED prednje svitlo??
 
cosmic said:
Bome si dobro postavljen za nevelikih 182cm.  :mrgreen:
Daj koju sliju! Cijena?? Jeli ima LED prednje svitlo??

slab sam na slikama (nemam čime slikati ne koristim smartphone :mrgreen:)
bijeli je (bianco stella, dakle, ne perla) s smeđim sicem i unutarnjim oplatama
ima led pozicije, ali ne i prednje svjetlo (obično H4). stražnje svjetlo je LED.

danas ponovno noćna vožnja :mrgreen:, pa slijedi izvještaj o potrošnji

jučer prvi put otišao po prehrambene namirnice s njim u Kaufland - sve stalo ispod sica
integralna prilično velika(Nolan) stane ispod sica
gume maxis nisu loše, vizualno bi bilo bolje da je stražnja guma malo šira
ABS prednji je taman, stražnjeg je malo teže isprovocirati (vjerojatno i zbog težišta/moje težine)
prednji pretinac nije nekog kapaciteta (nisam ni očekivao nešto, niti ga ne koristim)

zamjerke na prekidače na volanu - onaj "menu" prekidač je dobrano udaljen od desnog palca pa je malo teže ga dohvatiti s obje ruke na upravljaču (poznata piaggiova boljka). od instrumenata mi je najkorisnije to što ima lampicu rezerve (na motociklu mi to nije bio slučaj) i što je kazaljka rezervoara dosta precizna, ostalo me manje zanima tj. ne vidim  po ćemu su instrumenti bogati u odnosu na npr. instrumente od libertya.

 
Možemo zajedno do plomina, imamo istog. Kavica i nazad. Samo moj crveni.
Koliko cca možeš na rezervi preci? Sad sam na 200km i upalila se.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
Avan7garde said:
Možemo zajedno do plomina, imamo istog. Kavica i nazad. Samo moj crveni.
Koliko cca možeš na rezervi preci? Sad sam na 200km i upalila se.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
do paljenja lampice 1. put je prošlo 221 km, a 2. put je prošlo 210 km
danas ću izvijestiti o 3. putu

nakon razrade i obavljenog 1. servisa možemo đir (y)
1. servis se obavlja ovu subotu....malo sam se požurio, a i kompliciran sam po pitanju razrade u smislu što smatram da je važna i da mora biti postepena tj. lagana.
 
Ja imao crnog 150, sve što se piše mogu potvrditi pa čak i potrošnju, s time da ispod sica stanu dvije integralne kacige veličine XL (bez problema). Najbolji suter u klasi.
 
xoox said:
Ja imao crnog 150, sve što se piše mogu potvrditi pa čak i potrošnju, s time da ispod sica stanu dvije integralne kacige veličine XL (bez problema). Najbolji suter u klasi.
meni stvarno ugodno iznenađenje
nakon što sam imao svoja 4 skutera, motocikl i probao još dosta modela skutera različitih proizvođača
prostor pod sicem je naprosto fenomenalan za tako malen skuter (mislim da mu je međuosovinski razmak dulji od libertya samo 1 cm)

uglavnom...razrada u tijeku, i uglavnom se odvija po noći kad jedino imam vremena, pa iz toga mogu zaključiti da prednje svjetlo iako očekivano slabo, ipak kad se upali dugo lijepo, daleko "baca"

cijenim tišinu rada motora, jer kad se u gluho doba noći vratim doma pred zgradu nikog ne probudim

ujedno kako su mu gabariti zaista mali odnosno primjereni, parkiranje u ulaznom hodniku zgrade nije problem

od ugrađenih guma (maxxis) nisam puno očekivao međutim dovoljne su za ovu snagu i težinu skutera.

truba mu srećom nije prejaka (npr. na najnovijem libertyu 50 iget je trunčicu "uvredljivo" prejaka)

start-stop ne koristim, nije mi bitan, kasnije će u eksploataciji izvan razdare skuter raditi manje kilometraže u komadu, a kako smo mali grad, start-stop ne znači puno, a možda opterećuje akumulator
 
biker4life said:
još jedan pa možete klub osnovati :whistle:

sumnjam
takva vrsta druženja (klub) meni nije nešto posebno tj. ne privlači me takav oblik druženja ni susretanja i nisam se uspio naći u tome (y)
 
Zanima me, koliko je to moguće, objektivno mišljenje zašto je Medley bolji od SH? Možda san krivo formulira pitanje... zašto ste odabrali Medley a ne SH. Pitam isključivo jer se ozbiljno razmišljam uzet SH, a do ove teme nisam ni zna da postoji konkurent, pa smatram da ste vas par tu dobro izvagali zašto jedan a ne drugi.
 
Ja sam iskreno gledao između n max i medley tek kad sam kupio sam saznao za sh. Tako da je bilo prekasno. Al u puli ni nema ja mislim Honde tako da ni ne bi isao dalje kupovati i zezati se sa time. Mada vidim da je najprodavaniji u it.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
cosmic said:
Zanima me, koliko je to moguće, objektivno mišljenje zašto je Medley bolji od SH? Možda san krivo formulira pitanje... zašto ste odabrali Medley a ne SH. Pitam isključivo jer se ozbiljno razmišljam uzet SH, a do ove teme nisam ni zna da postoji konkurent, pa smatram da ste vas par tu dobro izvagali zašto jedan a ne drugi.
nema servisne podrške u Istri, ili ako ima je Umagu, a to je umalo 90 km od Pule
to je jedini razlog zašto sam uzeo medley
inaće između medleya i sh bi uzeo sh iako je 3.000 kn skuplja
sh djeluje krupniji, veći skuter, ima krajnju brzinu veću cca 10 kmh i mislim da je jako kvalitetan i izdržljiv proizvod
dakle, da ima servisa, dvojbe ne bi bilo, barem u mojem slučaju


[/btw. sutra po noći đir po Istri...vidimo se u Žminju negdje oko pola noći...fantom (ja) na medleyu jaše u susret Mjesecu :LOL:b]
 
čestitam na prinovi  (y)

stvarno iznenađujuće puno mjesta ispod sica(morao sam ići googlat  :) ), nema potrebe za koferom
 
ttboy said:
čestitam na prinovi  (y)

stvarno iznenađujuće puno mjesta ispod sica(morao sam ići googlat  :) ), nema potrebe za koferom

Hvala (y)
tako je, nema potrebe, a ja kufere ni ne volim jer mi narušavaju sklad/liniju
+ jezičac iznad prednjeg svjetla dobro funkcionira, tj. odlično usmjeruje zrak

po meni mu je jedina mana ovjes, tj na našim zakrpama i upadnutim šahtovima kruto hvata rupe + kratki međuosovinski razmak tu dođe ko budali šamar...ali zato na dobrom asfaltu (npr nova zaobilaznica) savršeno funkcionira upravo jer je skuter tvrd i kratak...u svakom slučaju iznenađujuće je puno težine na prednjem kotaču za jedan skuter i to je ono što mu je prednost u odnosu na ostatak družbe/konkurencije

mjerenje potrošnje ponovno slijedi večeras...u ponoć izvješćujem o tome :mrgreen: