piaggio medley 150 review by liberty

Hvala liberty, imas pravo, uspio sam ga nekako iščeprkati, spojio na kleme i upalio, pola sata se vozikao i evo sve super, napunio se.. Jel ti fali Medley, priznaj 😁😁
 
AladinDB said:
Hvala liberty, imas pravo, uspio sam ga nekako iščeprkati, spojio na kleme i upalio, pola sata se vozikao i evo sve super, napunio se.. Jel ti fali Medley, priznaj 😁😁
Super da si riješio (y)
Već nakon cca 15 min vožnje ACU se napuni. Čuvaj ACU jer je novi skup (misolim da je oko 600 kn zbog start/stop)
Fale 2 kotača općenito :mrgreen:
Nekakav medley 300 bi pasao kad bi postojao...kao nekad carnaby 250/300
 
dROGAR said:
Ako 300, onda bevac  :mrgreen:
Slab je bevac po pitanju praktičnosti i okretnosti u poredjenju sa Medleyom. Samo sto ima jače mašine, to mu je jedini plus.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
1200 km ,nisam bio još na prvom servisu jer su trenutno zatvoreni radi korona virusa ,sad sam bio đir i užasno iritira ono tulenje(cvilenje) ili kako već  prednje kočnice .

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
I mene brine taj servis, zato se nastojim sto manje voziti, inace bi tih 1000 rjesio za par dana, ovako to treba razvući. Što je jos bolje ja sam u Bih pa i kad otvore servis pitanje je kad ce uopce granice otvoriti. Mogu ja prijeći ali ne bih mogao nazad a tu mi je žena 😁 .ebeni virus sve je zeznuo 🙃 Jel mora na servis bas na 1000 ili? Do kada ga ti mislis jos voziti bez servisa?
 
A čuj ne znam šta da ti kažem , a i ne brine me baš pretjerano vozim ga svaki dan, kad otvore servis cu otic do njih ...

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
AladinDB said:
I mene brine taj servis, zato se nastojim sto manje voziti, inace bi tih 1000 rjesio za par dana, ovako to treba razvući. Što je jos bolje ja sam u Bih pa i kad otvore servis pitanje je kad ce uopce granice otvoriti. Mogu ja prijeći ali ne bih mogao nazad a tu mi je žena [emoji16] .ebeni virus sve je zeznuo [emoji854] Jel mora na servis bas na 1000 ili? Do kada ga ti mislis jos voziti bez servisa?
A gdje ti motor? Jel i on u BiH. Možda možeš u BiH odraditi servis i da nemaš problem sa garancijom. Čak nije ni nešto skup. Ja sam platio 140KM. Zamjenili ulje u motoru i filter ulja i ulje u getribi. Poništili lampicu na tabli i to je to. Upisali u servisnu i udarili pečat. I dali mi 8dcl ulja od druge načete flaše da ponesem da imam za doljevanje medjutim nikad nisam dolio ništa jer ne troši.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
I ja i motor smo u Bosanskoj Krupi. Imam HR tablice pa ne znam da li mogu ovdje odraditi servis. Ne znam ni gdje ima ovdje Piagio servis. Sličan problem imam i sa autom, naravno i on je tu a rega mi istjece 02.05. Ne mogu ja ici u Kutinu zbog rege jer se ne bi mogao vratiti nazad ženi. Imam dvojno drzavljanstvo ali nikad nisam vadio Bh pasos, jednostavno kraj hrvatskog mi nije bio potreban. Rođen sam u Kutini ali eto oženio se u Bih pred koju godinu a posto je zena profesor a ja sezonac nije bilo logike da ona ide u Hr i napusta posao, a i roditelji su mi odavde rodom pa sam bez problema dobio bh drzavljanstvo. Uglavnom auto ce biti nakon 02.05 neregistriran a hoce li aparati vlasti imati razumjevanja za prelazak granice neregistriranog vozila zbog nemogucnosti registriranja istog uslijed svjetske pandemije nepoznatog virusa ostaje za vidjeti 😀 Gdje je sad Manvuk, on voli ove biografije i putopise 🙃
 
Čini mi se da ti je najbliži ovlašteni Karlovac. S obzirom na situaciju i garanciju koju ne želiš izgubiti ja bih poslao dopis u Piaggio da zbog situacije sa Corona virusom nisi u mogućnosti obaviti redoviti servis i da predlažeš da kupiš u ovlaštenom servisu ulje i filter (prema njihovoj preporuci, odnosno servisnoj knjižici) i da sam isto zamjeniš i na taj način da ipak ostane garancija!

A za regu auta odi u Dvor ili najbliži tehnički u RH!
 
Servis i trgovina u Karlovcu ne rade.
Kažu da ne mogu dobivati dijelove iz Italije a ne žele uzimati skutere u slučaju da trebaju neki dio koji nemaju na skladištu.
 
Prvi servis na 1000 napravljen stavio sam i niski zatamnjeni vizir kako vas se čini ?

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 

Attachments

  • 20200421_165352.jpg
    20200421_165352.jpg
    88.3 KB · Views: 93
Pozdrav ekipo, nije me dugo bilo pa rekoh da se javim i ja malo! :)
Čitam da se nekima dešava da im se akumulator isprazni zbog ključa na kontaktu.
Akumulatoru neće biti ništa ako ga se ODMAH napuni do kraja, a ako se pričeka sa punjenjem samo par dana u potpuno ispražnjenom stanju tada ubrzano nastupa sulfatizacija i akumulator se nepovratno uništava. Nakon samo 24 sata jako se gubi kapacitet akumulatora.
Dakle napunit ga odmah i do kraja ako je ikako moguće.
  A sad moja stara tema o uljima.  :mrgreen:
Moram priznat da sam se baš jako dao u proučavanja svih tih specifikacija ulja i došao do zanimljivih saznanja!
Tvorničke preporuke su da se stavlja ulje 0w30 506.01 specifikacije, pošto to više ne rade sada se stavlja A5 šta je u biti identično ulje kao 506.01 To je ulje sa niskim HTHS i takvo ulje je pogodno za gradsku vožnju ili za kraće stani-kreni vožnje i ako netko vozi baš tako nema razloga razmišljati o promjeni ulja. Pošto je taj skuter zamišljen u vožnji tih uvjeta proizvođač se odlučio za upravo to ulje, ALI ako netko vozi pretežno dulje relacije pri većoj brzini (okretajima) onda bi si svakako mogao uzet u razmatranje ulje sa visokim HTHS jer bolje štiti mašinu u tim recimo “ekstremnijim” uvjetima dulje povišene temperature i većih okretaja.
Takvo ulje ima oznaku C2 i ili C3
Ja sam si već kupio shellovo helix ultra ECT ulje 0w30 C2 C3 koje je za takve vožnje kvalitetnije zaštite, a šta je najbolje još i nešto jeftinije od A5.
Da ne ispada da pričam u prazno ako nekoga zanimaju performanse ulja za određenu primjenu nek si baci oko ovdje.
https://www.ato24.de/en/blog/comparison-0w-30-engine-oils/
 
dino73n said:
A gdje ti motor? Jel i on u BiH. Možda možeš u BiH odraditi servis i da nemaš problem sa garancijom. Čak nije ni nešto skup. Ja sam platio 140KM. Zamjenili ulje u motoru i filter ulja i ulje u getribi. Poništili lampicu na tabli i to je to. Upisali u servisnu i udarili pečat. I dali mi 8dcl ulja od druge načete flaše da ponesem da imam za doljevanje medjutim nikad nisam dolio ništa jer ne troši.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

Zvao sam danas Piaggio Hrvatska i pitao mogu li obaviti servis u Bih. Kazu da mogu. Piaggio servis u Bih ima jedino u Tuzli i u Sarajevu tako da cu u petak za Sarajevo sa strojem. Odmah sam se narucio. Od srece danas napravio 120 km. Sad je na 520 i do petka cu ga dotjerati do 700 tako da sa 300 putnih do servisa dodje taman na 1000. Vrijeme po nekim prognozama moze biti lose jedino u srijedu a petak bi trebao biti suncan i topao, taman za ovakav izlet. Krenut cu u 7 ujutro tako da od 12-13 budem na servisu. I kad ga obavim idem odmah nazad za Bosansku Krupu. Jel ovaj servis na 1000 znaci da je postupak razrade gotov? Mogu li u povratku biti agresivniji sa gasom i isprobati sto moze bez tolikog pazenja kao do sada?
 

Attachments

  • Screenshot_20200505-001253_Gallery.jpg
    Screenshot_20200505-001253_Gallery.jpg
    1.2 MB · Views: 86
dino73n said:
Slab je bevac po pitanju praktičnosti i okretnosti u poredjenju sa Medleyom. Samo sto ima jače mašine, to mu je jedini plus.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

Zbilja, kako to ?
 
AladinDB said:
Zvao sam danas Piaggio Hrvatska i pitao mogu li obaviti servis u Bih. Kazu da mogu. Piaggio servis u Bih ima jedino u Tuzli i u Sarajevu tako da cu u petak za Sarajevo sa strojem. Odmah sam se narucio. Od srece danas napravio 120 km. Sad je na 520 i do petka cu ga dotjerati do 700 tako da sa 300 putnih do servisa dodje taman na 1000. Vrijeme po nekim prognozama moze biti lose jedino u srijedu a petak bi trebao biti suncan i topao, taman za ovakav izlet. Krenut cu u 7 ujutro tako da od 12-13 budem na servisu. I kad ga obavim idem odmah nazad za Bosansku Krupu. Jel ovaj servis na 1000 znaci da je postupak razrade gotov? Mogu li u povratku biti agresivniji sa gasom i isprobati sto moze bez tolikog pazenja kao do sada?
Po uputstvima kako piše u knjigi postupak razrade traje 1000 km ,a nakon toga postepeno dizati opterećenje, tako nešto u tom smislu ako se dobro sjećam . Ja osobno sam ga štedio prvih 500 km ,nakon toga sam rekao ma ko mu j...mater sam ja njega kupio ili on mene ? Sa mojih 191 cm i 110 kila ne mogu se vuć uzbrudo na pol gasa ,ako me razumiješ šta želim reć ....odvrnem mu pun gas i vozim 80 ,a da sam dao pola i štedio ga vozio bi 55 . I neznam taj postupak razrade čemu to ? Šta se tu ima uhodat ako se razleti ima garancija nek mjenjaju .

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
Ma imaš pravo, nakon 700 i ja san ga "stisnuo" kako treba. Jucer odradio prvi servis na 1000 km. Krenuo sam iz Bosanske Krupe za Sarajevo oko 7 ujutro sa 700 km na satu a vratio se sa 1400. Vratio sam se oko 22 navecer. Znaci jucer presao 700 km s njim a posto sam manijak vise manje je samo radio osim stajanja na benzinskoj. Servis je koštao 105 km ili u prijevodu 420 kn. Kazu da je sve super i kao vidimo se na 5000 sto me zbunilo jer sam mislio da je iduci servis na 10 000 km. Uglavnom motor prede i bez problema je podnio jucerasnji izlet, na staroj cesti smo bili glavni, a na autoputu smo pretekli kamione i pokoji sporiji auto. Max brzina na autoputu bila je 110 kmh a na nizbrdici 120kmh. Uz brdo me je bez problema vukao oko 80 kmh. Za tih 700 km potrosio je 40 km ili 160 kn benze sto dovodi do potrosnje od 2.67 l na 100 km, sto je fantasticno s obzirom da je brzina konstantno bila izmedju 80 i 100, naravno gdje je moglo, gdje su se MORALI postovati propisi postovali su se. A i znamo da Bih nije bas ravna 🙃 Od 0 do 80 dolazi za par sekundi i to je upravo onaj najljepsi dio, daje osjecaj "moći" tih par sekundi a i pretjecanja obavlja ležerno. Od kukaca koji su se zabijali u njega vjetrobran i prednji dio motora izgleda kao da se 1000 ptica isralo na njega😁 Decki na servisu bili su ful ljubazni i profesionalni a kad su culi otkud dolazim bili su jos ljubazniji 😊 Rekao je da toce ulje 0W30 posto se sjecam nekih rasprava u ovoj temi da toga ulja nema. Iako koliko se ja razumijem u samu mehaniku mogao mi je natociti i sredstvo za čišćenje 🤣  U svakom slučaju sa svojim Medleyem sam prezadovoljan i ako se netko dvoumi oko kupnje istoga zbog etikete da je to gradski motor neka se vise ne dvoumi, Medley ide gdje on hoce a ne gdje drugi hoce da ide 😉
 
Gdje ste dečki, nigdje nikoga, vozi li se tko? 😁 ja sam na nekih 1800 km. Sto je toplije sve se vise vozim. Na onom servisu na 1000 km nisam imao servisnu, rekli su da mi mogu naknadno upisati, da nije problem. Sad kad sam se dokopao svojih stvari vidim da imam dvije knjižice, jedna je onaj Upute za upotrebu, a druga je ona debela koja je na par jezika. Pa sta je sad tu servisna knjizica, u sta bi oni meni trebali upisati te podatke? Postoji li neka treca knjizica koju ja nemam ili? 🤔