Super da si riješioAladinDB said:Hvala liberty, imas pravo, uspio sam ga nekako iščeprkati, spojio na kleme i upalio, pola sata se vozikao i evo sve super, napunio se.. Jel ti fali Medley, priznaj 😁😁
Slab je bevac po pitanju praktičnosti i okretnosti u poredjenju sa Medleyom. Samo sto ima jače mašine, to mu je jedini plus.dROGAR said:Ako 300, onda bevac
A gdje ti motor? Jel i on u BiH. Možda možeš u BiH odraditi servis i da nemaš problem sa garancijom. Čak nije ni nešto skup. Ja sam platio 140KM. Zamjenili ulje u motoru i filter ulja i ulje u getribi. Poništili lampicu na tabli i to je to. Upisali u servisnu i udarili pečat. I dali mi 8dcl ulja od druge načete flaše da ponesem da imam za doljevanje medjutim nikad nisam dolio ništa jer ne troši.AladinDB said:I mene brine taj servis, zato se nastojim sto manje voziti, inace bi tih 1000 rjesio za par dana, ovako to treba razvući. Što je jos bolje ja sam u Bih pa i kad otvore servis pitanje je kad ce uopce granice otvoriti. Mogu ja prijeći ali ne bih mogao nazad a tu mi je žena [emoji16] .ebeni virus sve je zeznuo [emoji854] Jel mora na servis bas na 1000 ili? Do kada ga ti mislis jos voziti bez servisa?
dino73n said:A gdje ti motor? Jel i on u BiH. Možda možeš u BiH odraditi servis i da nemaš problem sa garancijom. Čak nije ni nešto skup. Ja sam platio 140KM. Zamjenili ulje u motoru i filter ulja i ulje u getribi. Poništili lampicu na tabli i to je to. Upisali u servisnu i udarili pečat. I dali mi 8dcl ulja od druge načete flaše da ponesem da imam za doljevanje medjutim nikad nisam dolio ništa jer ne troši.
Sent from my Mate10pro using TapatalkPro
dino73n said:Slab je bevac po pitanju praktičnosti i okretnosti u poredjenju sa Medleyom. Samo sto ima jače mašine, to mu je jedini plus.
Sent from my Mate10pro using TapatalkPro
Vrlo jednostavno. Pod sjediste ne ide kaciga a kamo li dvije i nogama je tjesno naprijed.hondimir said:Zbilja, kako to ?
Po uputstvima kako piše u knjigi postupak razrade traje 1000 km ,a nakon toga postepeno dizati opterećenje, tako nešto u tom smislu ako se dobro sjećam . Ja osobno sam ga štedio prvih 500 km ,nakon toga sam rekao ma ko mu j...mater sam ja njega kupio ili on mene ? Sa mojih 191 cm i 110 kila ne mogu se vuć uzbrudo na pol gasa ,ako me razumiješ šta želim reć ....odvrnem mu pun gas i vozim 80 ,a da sam dao pola i štedio ga vozio bi 55 . I neznam taj postupak razrade čemu to ? Šta se tu ima uhodat ako se razleti ima garancija nek mjenjaju .AladinDB said:Zvao sam danas Piaggio Hrvatska i pitao mogu li obaviti servis u Bih. Kazu da mogu. Piaggio servis u Bih ima jedino u Tuzli i u Sarajevu tako da cu u petak za Sarajevo sa strojem. Odmah sam se narucio. Od srece danas napravio 120 km. Sad je na 520 i do petka cu ga dotjerati do 700 tako da sa 300 putnih do servisa dodje taman na 1000. Vrijeme po nekim prognozama moze biti lose jedino u srijedu a petak bi trebao biti suncan i topao, taman za ovakav izlet. Krenut cu u 7 ujutro tako da od 12-13 budem na servisu. I kad ga obavim idem odmah nazad za Bosansku Krupu. Jel ovaj servis na 1000 znaci da je postupak razrade gotov? Mogu li u povratku biti agresivniji sa gasom i isprobati sto moze bez tolikog pazenja kao do sada?