PIAGGIO X10 – 125/350/500

Samba said:
Mjenjao sam vec remen i rolice tak da mi je taj dio poznat...ali ovo potezanje mi nije islo...pa nisam bio siguran jel to zvono na neki nacin ucvrsceno.

Nije ucvrsceno nego ide gore na knap. Lagano ga tuckaj sa strane i istovremeno vuci. Izlazi jako polako.
 
A za baš raskopat kvačilo ti treba 55 ključ za master 400/500 i 46 za quasar 250/300 (ako ideš mijenjat oprugu kontrasta, opruge obloga, ili one pinove)  (y)


Samba said:
Imam lidlov moment ključ i samba bloker.  :mrgreen:

To je to, sve se da doma riješit  :mrgreen:
 
prodajem original filter ulja za 350-tku pa ako nekome treba neka se javi

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,253491.0.html
 
Jel ovaj prekidač samo za štop svitlo ili i za paljenje? Prednja Liva štipalica
0fb7f7c3b8449683a60ea4b0246122b9.jpg


Iša sam ga čistiti, pa me zanima

Poslano sa mog A0001 koristeći Tapatalk

 
gloginjaR said:
Jel ovaj prekidač samo za štop svitlo ili i za paljenje? Prednja Liva štipalica

Iša sam ga čistiti, pa me zanima

Poslano sa mog A0001 koristeći Tapatalk
Vjerojatno za jedno i drugo.
Ocisti sve, neces falit :mrgreen:
 
a gle, nece paliti ako nije kocnica stisnuta... a taj prekidac sluzi samo za zadnje stop svijetlo, ne ide skoro pa nikakva struja preko njega, manje od 2A
 
stipe_zd said:
a gle, nece paliti ako nije kocnica stisnuta... a taj prekidac sluzi samo za zadnje stop svijetlo, ne ide skoro pa nikakva struja preko njega, manje od 2A
Znaci sluzi samo za stop svitlo, ali nece upalit ako nije kocnica stisnuta :misli:
Lipo si to napisa :mrgreen:
 
a jebi ga sad, cjepidlacis  :mrgreen: ajmo ponovno

taj prekidac je samo za stop svijetlo, znaci pali samo zarulju i ne ide puno struje preko njega...

sad odakle on vuce signal da je kocnica stisnuta (za palit relej za alnaser) - ne znam  :jesus:
 
stipe_zd said:
a jebi ga sad, cjepidlacis  :mrgreen: ajmo ponovno

taj prekidac je samo za stop svijetlo, znaci pali samo zarulju i ne ide puno struje preko njega...

sad odakle on vuce signal da je kocnica stisnuta (za palit relej za alnaser) - ne znam  :jesus:
To vec ima smisla :mrgreen:
 
Zna mi zadnji dana zaštekat prilikom paljenja skutera?!
Krene zaverglat ali kao da nema snage baterija.., okrene jedan zub , nekada moram stisnut ponovo start dugme 2-3 puta pa zavergla i upali???
Jel to baterija? Ili alanser?

Poslano sa mog A0001 koristeći Tapatalk

 
Probaj ga spojiti na akumulator od auta pa ćeš vidjeti. Ako veselo vrti onda je baterija. A možda treba anlaser raskopati i malo očistiti.
 
Zna zezat start stop na volanu, ak ima vlage u njemu, i prekidac na bocnoj nogari te prekidaci od stop svjetla na rucicama kocnica.
I izmjeri kolko ti puni akumulator mora ga oko 14v punit.
Znaju se i osiguraci navlazit jer uopce nisu zasticeni s donje strane.
 
Drustvo koje gume imate na svojim skuterima?
Ovaj moj je trenutno na savi, drzale su odlicno, medutim 500tka ih je sazvakala u 7t km, narocito zadnju.
Razmisljam o feelfree i scootsmart dal ih ma neko kolko su vam izdrzale?
 
noky200 said:
Drustvo koje gume imate na svojim skuterima?
Ovaj moj je trenutno na savi, drzale su odlicno, medutim 500tka ih je sazvakala u 7t km, narocito zadnju.
Razmisljam o feelfree i scootsmart dal ih ma neko kolko su vam izdrzale?

ja sam na 350 imao city grip koje mi se nisu pokazale najbolje (12 tkm izdržale)
stavio pirelli diablo scooter (izdržale nekih 8-9 tkm) bio prezadovoljan, držale do zadnjeg, mogao sam se naginjati koliko hoćeš nisu puštale dok je city volio pustiti
sad sam stavio feelfree i čini mi se da su jako slične pirelli-u, nema puno razlike

nezz da li sam ti uspio pomoći
ako te šta zanima pitaj
 
Ici cu i ja vjerojatno na feelfree imam ih i na beverliju tam traju dugo i dobro drze, save su super al su mozda ipak premekane i odu prebrzo, nakon veceg dira citav zadnji kraj mi je od gumenih cestica kolko se trose, cak sam provjeravao da ne struze negdje  :wink:
 
Jučer nakon par mjeseci napokon slobodna subota pa rekoh bio bi red nešto korisno i napraviti na motoru.
Došla zamjena guma, Sava Mc28/29 koja je bila gore se nije nešto pokazala po trajnosti, konci su izvirili u cca 7t km, iako stvarno drži odlično, međutim mislim da je premekana za ovako težak i jak skuter.
Tako da je odluka pala na Metzeler FeelFree , vozim taj model godinama na Beverlyju i nemam zamjerki, trajnost puno bolja, a i drže odlično, nisu ni skupe obje s montažom ispod 900kn.
Bit će prilika za testirati  :021:

Ovdje za napraviti posao kako se spada ode pol dana koliko pizdarija tu ima, pa malo oprati sve dijelove, podmazao stražnju osovinu s masti koja drži na vodi , provjera disk pločica i tariranje svih vijaka na propisane momente.

Evo par slika:

Prvo treba skinut zaštitu auspuha (plastičnu pa limenu)



Zatim se popusti šelna na grani i ova velika i auspuh može van





"Kak sam odšerafit zadnji kotač"  :wink:





Kad je auspuh vani odšerafe se kočiona kliješta i kliješta ručne kočnice





Nakon toga nosač motora



Senzor ASR-a



Odšarafit dva vijka na spoju nosača i bloka, paziti na žice od ASR-a






Prednji kraj, "zeznutiji" nego zadnji jer ga treba dić poprlično u zrak da bi se kotač mogao od vilice i blatobrana izvući,poželjni imati nekog da ge pridrži za zlu ne trebalo





Gumice  :D





Naglancan i spreman za nove vožnje  :wink:


 
Minja sam ulje na x10, pa sam sje*a vidu od ulja di se ispušta!!! ( ona inbus).
Zna li iko koja je veličina M12x1.25.  Ili???
Da naručim neku zamjensku sa ebay.
 

Attachments

  • 878622.JPG
    878622.JPG
    45.1 KB · Views: 156