Piaggio X7 dilema

tornado 111

New member
Ponosni sam vlasnik Aprilie SR 50 iz 2003.g. Za proljeće sam odlučio da će skuter kojim se služim malo narasti. Nije da mala Aprilia loše radi, ali jednostavno trebam malo veći skuter za vožnju udvoje mahom po gradu i vikend izlete do 100 km.
Izbor sam suzio na Yamahu X-max, X-city i na Piaggio X7 (sve 250 ccm). Sva ostala nenabrojana konkurencija je  preskupa ili je retro dizajn, što mi se ne sviđa. Iskreno, najviše mi se sviđe X-max (kvaliteta, udobnost, prostor pod sjedištem), ali mislim da je zaista preskup, tako da će realnost biti najvjerovatnije X7.

Ono što me zanima od Vas široke mase stučnjaka i entuzijasta :) su sljedeće stvari:
- da li je razlika Piaggia i Yamahe osjetno velika (kao što se piše po drugim temama)?
- da li je razlika u veličini kotača (13 i 14 cola kod x7, te 14 i 15 cola kod X-max) tako velika ili  se to kompenzira kočnicama, ovjesom, razmještajem težine i sl....?
- da li je razlika u vožnji navedenih modela velika?

Ako Vam što znači, u budučnosti bi na skuter stavio kofer i opremio ga auspuhom Leo Vince 4Road.
Isto tako, molio bih sve sugestije oko vožnje, doživljaja u vožnji, eventualne probleme i prijedoge oko x7 da također komentirate.

Unaprijed hvala svima!
 
hm, kad već moraju baš bit ovi, a ne baš nekaj drugo... onda...:

- xmax je meni ljepši i funkcionalniji od oba druga. veći kotači lakše upijaju neravnine i rupe. male kotače mogu vozit samo majstori i velemajstori. velike može svaki papak.

prvo moraš odlučit kaj ti u stvari treba. tu mogu prštat savjeti, al na kraju moraš ipak sam odlučit. u obzir uzmi mogućnost servisiranja i servisne intervale za pojedine dijelove. pošteni servis i pošteni skuter znači vožnju kroz cijelu godinu. ak ti skuter rikne i budeš bez njega tjedan dana popušio si veliki.

vidim da ti je u naslovu samo x7, pa mi se nekak čini da je on u najužem izboru.
 
neznam ali činimi se da x7 ima veču rupu pod guzicom od yamahe
 
između Xmaxa i x7 ne bi trealo biti dvojbe
ti skuteri gotovo da se ni ne mogu zajedno usporediti

probaj jednog i drugog i sve će ti biti jasno

pod guzicom, na podnici i za koljena, pa i na sicu ima više mjesta na Xmaxu koji je ujedno i udobniji u vožnji

 
ja isto vjerujem da je yamahica bolja, sto i sama cijena govori...al kao vlasnik X7ice uopće se ne žalim...
 
ako imaš lovu za  Yamahu, ne premišljaj ni trenutak, u suprotnom, X7 je posve zadovoljavajući odabir... npr. posjedujem vespu GT 200 (kotači 12/12). koristim ju u gradu, za izlete i do mora i dalje te za u dvoje. skuter je meni mrak, a većina ovdje ga je sklona popljuvat.... no za razliku od te većine teoretičara, vozim se tijekom cijele godine i u svim prigodama, najviše svakodnevno gradom. 
 
filiplatinovicz said:
ako imaš lovu za  Yamahu, ne premišljaj ni trenutak, u suprotnom, X7 je posve zadovoljavajući odabir... npr. posjedujem vespu GT 200 (kotači 12/12). koristim ju u gradu, za izlete i do mora i dalje te za u dvoje. skuter je meni mrak, a većina ovdje ga je sklona popljuvat.... no za razliku od te većine teoretičara, vozim se tijekom cijele godine i u svim prigodama, najviše svakodnevno gradom. 

čuj neče ju nitko popljuvati ipak je to skuter u retro stilu.
popljuvan če biti onaj koji ju stavlja na pjedestal kao najboljeg skutera, možda najdugotrajnijeg da ali kao najboljeg baš i ne jer ima boljih i ljepših skutera od stare vespe.

pohvala piaggiu na obnovi looka vespe i obnovi mašina na što ih je natjerao zakon EU o zabrani proizvodnje 2T mašina koje su onda preselili na istok globusa.