Piaggio x7 i.e. 2010g.

maxsakot

New member
Pozdrav svim vlasnicima maxi skutera! Od kraja srpnja sam vlasnik polovnog maxi skutera Piaggio x7 250ccm. i.e. Skuter je kod prvog vlasnika prešao 22000 km., uredno održavan, servisna knjižica itd., ali sam kod kontrole ulja u motoru kada sam došao doma, morao doliti pola litre ulja.
Skuter sam dovezao iz Pule, gdje sam ga kupio i kod sljedečih kontrola nivoa ulja sve je bilo ok. To me ponukalo da odem kod dobrog majstora i provjerimo remen i rolice. Remen je bio u stanju da je svaki čas mogao puknuti, toliko je već imao napuknuća po cijeloj duljini. Kupio sam novi, piaggiov original.690 kn. u Moto Matušiću u Matuljima i sad je sve u redu, motor radi "ko urica".
Pišem vam ovo da ne vjerujete ispravno ispunjenoj servisnoj knjižici, vlasniku koji se kune da ga je redovno vozio na servis po uputi knjižice za održavanje, možda i je ali kako su oni u servisu radili to je za diskusiju. Zanimljivo, u original piggiovoj knjižici piše da se remen mijenja svakih 20000 km, i vjerojatno je taj remen i prošao toliko kad je bio tako ispucan.
Što se ostaloga tiče, zadovoljan sam izuzev sjedala za vozača, za suvozača me ne zanima, na kojem lagano klizim naprijed i nakon malo dulje vožnje počinjem osječati da je tvrdo, žulja me da mi postaje iritantno a krajem mjeseca spremam se na put od cca 500km. u jednom smjeru, znaći oko 1000km. tamo inazad. Ako netko ima iskustva sa ovim modelom piaggia neka se javi, svi dobronamjerni savjeti su mi dobrodošli. Lijep pozdrav svima ma gdje bili na svojim dvokotačnim ljubimcima!
 
Jedna među prvim stvarima koje radim kad kupujem skuter je vadim šipku ulja i gledam jel ga ima dovoljno ne zanima me jel žuto ili crno,nego gledam dal ga ima.
Ja kao dugogodišnji vlasnik skutera s istim agregatom kao kod tebe znam da taj skuter ulje troši i to oko 1,5-2deci od zamjene do zamjene(od prvog dana i to je normalno), samo bi napomenuo ako padne dva deci tad si već lagano ispod minimuma, ako je tebi nedostajalo 0,5l znači da si vozio na svega 0,7l ulja od max oko 1,2l što nije nikako dobro za motor.
Zbog takve aljkavosti radilica prolupa,a to znači u tom slučaju motor po pola i skup popravak.
Još bi jednu stvar napomenuo šipka na tim motorima je baš loša i ulje se "ne lovi" baš na nju najbolje, tako da je potrebno ostavit duže vrijeme uvrnutu do kraja da se uopće nešto "ulovi" na nju, inaće se lako prevariš.
Što se remena tiće najbolje ga je zamjeniti između 15-20tkm, s tim da na to jako ovisi način vožnje, za starije modele je po manualu 12t km, ja ga sebi mijenjam okvirno na oko 18t, i nikad nije u stanju kakvog navodiš, ni približno da će puknut ili da je napuknut.
Rolice također iz iskustva gotovo dva remena mogu izdržat, al ajde pošto nisu tako skupe kupiš nove pa si miran, klizači se počnu čut već nakon 10-ak t, ali izdrže do izmjene remena.
Bitno je i mijenjat antifriz u tom skuteru, a to niko ne radi, isto ko što ne štelaju ventile i slično.
Nosač motora bi isto trebalo skinut na skuterima koji se voze u svim uvjetima, jer inače korodiraju pikse i ležajevi i onda traže novčana ulaganja, dok se to ubiti može riješit preventivno s malo masti i bez ikave štete.
Što se 500km tiće u jednom smjeru, bolit će te dupe nakon 200km,ako inaće ne voziš na tak dulje rute,ali to je na tom skuteru normalno, ja imam bevrlija i svakodnevno sma na njemu ali nekon 300km mi ga je već pun kufer,ali znao sam i ja po 400-500 u danu napravit, smao treba volje i rastegnut to malo uz pauze za protegnut se.
Za 500+ km ti treba ozbiljniji gt skter ili putni motor pogotovo ako radiš te km isključivo po lokalnim cestama.
 
Noky200! Zahvaljujem na dobrim savjetima, pogotovo za nosače motora. Imati ću to na umu. što se tiče ulja u motoru, radi se o sljedečem:
Kupim ga od prvog vlasnika, očuvan,kao nov, plastika za pet, nigdje crtice, lijepo ide i zvuk mu je onaj pravi. Vlasnik mi govori da je sve ok., servisiran na vrijeme itd.
Dođem s njim iz Pule doma u Krasicu kod Rijeke, odmorim se i sutradan prije podne pogledam stanje svih tekučina kad su se sva slegla, pogotovu ulje u motoru i imam što za vidjeti! Mjerni štapić od ulja suh, nigdje traga ulju. Počnem dolijevati i do oznake za maksimum stane mi 4 i pol deca ulja. Prilikom dosipavanja nisam bio pažljiv da mi razina bude između crtica min. i max. pa sam dosuo do crtice max.
Ostalo, antifriz i ulje u mjenjaču je ok. Za remen ne znam što da ti kažem. Pretpostavka majstora je da nije mjenjan od izlaska iz tvornice. Rolice su u dobrom stanju i nisam ih sada mjenjao. Tvoja preporuka da za duža putovanja uzmem jači stoji u potpunosti ali sam limitiran troškovima, potrošnjom goriva, godišnjim izdacima za osiguranje, registraciju i ostalo. Primanja mi omogučuju održavanje i vožnju do 250 ccm. Vremena imam i na auto putu sa puitnom brzinom oko 110 km. stignem svugdje.
Da ne zaboravim: nivo ulja mi se ne mijenja otkako sam dosuo onih skoro pola litre. Pozdrav
 
Nemas straha toci ga uvijek do max to je najsigurnije.
Remen nije sigurno nikad mijenjan.
Ma ne treba ti bolji skuter da bi tukao hrpu km, sve je u glavi samo bi se ekipa danas najrade teleportirala iz mjesta u mjesto ja kad se vozim odem ujutro u 9, a vratim se doma nacecer u 22 i napravim 500ak km.
U meduvremenu kad se ne vozim stanem protegnem se, pojedem nesto, stanem na cugu, po ljetu se ubacim u more itd.
Sretno dalje  (y)
 
Bok kolega. I ja sam odnedavno ponosni vlasnik x7 250ie. Novi sam u ovome svemu. Za sada sam zadovoljan. Vozam se sa ženom i ide bez beda, čak i Kalnik i slične ceste nisu neki problem. Ulja za sad nije potrošio, ali napravio sam tek cca 1000 km. Ima 34tkm ukupno. Na proljeće ću promijeniti ulje,filtere,svjecicu,remen i rolice. Troši između 3.1 i 3.4 litre na 100 km.
 
Čestitam Krunc! Nadam se da če te dobro poslužiti. Moje zamjerke su što nema parcijalni brojač kilometara i malo neudobno sjedalo vozača. Klizim lagano prema naprijed na njemu jer nema onaj jače izražen kljun prema gore i nakon nekog vremena osječam tvrdoču sjedišta, kao da mu je tapacirung tanak. Ostalo je ok. Potrošnja mi je oko 3,3 l. jer se vozim sam.
pazi na pritisak u gumama i razinu tekučina. Sretno!!
 
Čudno mi je da na X7 curiš prema naprijed - pogotovo jer ima po meni odlično izvedenu podnicu da možeš noge fino ispružiti i odupirati se "curenju"

piaggio-x7-300-evo-2.jpg
 
Grangers! Ispričavam se što se nisam prije javio na tvoj komentar "curenja" na sjedalu mog x7. Imao sam neke obaveze pa nisam stigao na forum. U pravu si da x7 ima odlično izvedenu podnicu. Stopala se mogu držati dolje vodoravno ili malo gore, koso i time spriječiti klizanje prema naprijed. U tome i jeste "kvaka". Meni je najudobniji položaj stopala vodoravni a onda "curim" naprijed i stanem na samom vrhu "kljuna". Razumljivo, stavim stopala na kosi dio podnice i vratim rit na pravo mjesto.
Sutra u jutro ( subota, 23.09.) krećem na malo dulji put, do Milana gdje mi kčer živi i radi pa ću se javiti sa utiscima i po kojom fotkom.
U stvari, nije baš do Milana nego tridesetak km. prije skrećem sa autoputa na izlazu za -Capriati- i idem za Madonu, mali gradić gdje mi kčer živi.
Pozdrav svima na dva kotača bilo kako ih pogonili!
 
Pozdrav
I ja sam vlasnik x7 250 i.e, 2009 god. Ducati Multistrade i Panigale.
Piaggio x7 vozim kroz cijelu god na posao i u ducan ak šta treba za domeka.
Ovak, x7 je vise neg savrsen motor, super ide, potrosnja mi stalno oko 3,3l, ulje mi netrosi skoro pa nista, jer ga negazim. Remen , rolice sam mjenjao na 14000 km, sve je bilo jos u dobrom stanju.
Jedino sta mi malo nepase je sic pozicija, kratka mu podnica i nemogu izpruzit noge onak kak treba iako sam samo 175cm i klizi se malo po sicu al ok nista strasno. Imao sam x9 i x8 e oni su vec druga prica što se tice sjedenjs i ugodnosti, šteta što neproizvode vise te modele jer su super.
 
Kao što sam i rekao, jučer sam se oko osam u jutro uputio od moje kuće ka Milanu i uz zastoj na slovenskoj granici i zastoj u blizini Bresce zbog radova na cesti, stigso u Milano oko15 i 30.
Moram reći da mi je skuter bolje podnio vožnju od mene. Istina, potrošio je na tih 480 km. Oko 2 dcl. ulja a ja oko litru mineralne.
Kada se za desetak dana vratim kući u Krasicu, javiti ću se zbog mišljenja vlasnika istog skutera jeli ta potrošnja u redu.
Pozdrav svim vozačima na dva kotača!
 
Jučer,unedelju, vratio se iz Madone kod Milana kući u Krasicu. Vozio po autoputu bez kamiona ali sa dosta auta. Od Bresce me pratila kiša do Vicenze. Vozio sam između 100 i 110km na sat. Rijetko sam pretjecao neke spore kampere i autobuse sa 130km. a jedan moment sam potegnuo do daske i kazaljka je došla do 140 i dalje ne može. Potrošnja ispod 3,5 l. danas ću pogledati stanje ulja.
Sličice idu ovim redom odozgora prema dolje:

Odmorište kod Vicenze,
panorama Trsta,
moj skuter
vrata jadrana
stanje brojila kad sam parkirao po dolasku doma. Pri polasku bilo 23380 km. pozdrav svima
 

Attachments

  • 016.JPG
    016.JPG
    133.8 KB · Views: 129
  • 017.JPG
    017.JPG
    137.6 KB · Views: 133
  • 019.JPG
    019.JPG
    148.4 KB · Views: 208
  • 021.JPG
    021.JPG
    141.1 KB · Views: 136
  • 023.JPG
    023.JPG
    136.1 KB · Views: 181
Znci sve u svemu si zadovoljan sa X7.
Jel si u komadu odvozio tih koliko si rekao 480km sa stajanjem, naravo.
Moj nije nikad potrosio preko 3,4l /100km
 
Da, u komadu sam odvozio ali sa stajanjem za gorivo pa onda stajanje za pišanje pa stajanje za popiti vode. Potrošnja mu je ispod 3,5 lit., oko 3,3 da budem precizniji.Vozim se sam a imam 80 kg.