Pitanja oko klipa

malaguti

Guest
e,bok ekipa,evo runner je pri kraju pa bi do sljedece sezone jos malo pojacao firefoxa,sad je na njemu pored ostalog i kit top performance trophy,a ja bi dao cilindar na brusenje u stavio klip od jaceg kita,tocnije klip 47.6 sa jednom karikom naravno,a pitanje je koji klip kupit,najpovojnije mi djeluje hebo http://scooter-center.com/scoweb/pages/productdetail.grid?product=288621640659168&target=productdetail&category1=A%3AA_MALAGUTI%3AA_MALAGUTI_F15LC04&category2=CAT kod nas bi bio ako ga ima za kupit 400-500kn a ako ne onda bi iz vana narucio i jos cca 100kn a brusenje cilindra,gledao sam i malossi klipove al su skuplji,a na top performanse tpr nisam naletio,e sad pitanje je koji klip stavit a da nebi bilo da kad stavim radilicu/klip u gmt da klip strsi van cilindra i da nemogu glavu stavit :mrgreen:

btw.evo slinim za klipom malossi big bore 50.0 :shock: :shock: ali na zalost bolcna 12 a moja radilica od topa je bocna 10...evo tog cuda  :shock: :shock: http://scooter-center.com/scoweb/pages/productdetail.grid?product=288734563630886&target=productdetail&category1=A%3AA_MALAGUTI%3AA_MALAGUTI_F15LC04&category2=CAT%3ACAT_ZYLINDER



zaboravio sam napisati da se radi o visini klipa,znaci vazna je visina :wink:
 
hoćeš reć visina od centra bolcena do ruba klipa...kataloški bi trebao naći tu dimenziju
ako misliš tokarit vrh klipa pazi da ti ostane1,5 mm od ruba do utora prstena (premda ovi na slikama su već sasvim gore)
samo paziti da ti ovaj viši klip nebi otvarao doljnjom stranom ispuh u GMT
 
ne moze ic taj od hebe, karike di se spajaju, prelaze tocno po kanalima

kupi od due+ klipa 47,6, nabavi glavu il modular il obicnu, ispuh samo treba dic na 19mm i imas isti due+ sve je isto

nazovi picilo trazi klip za due, najbolja opcija, sve ove ostale kemije su 0 bodova

 
yatasaki said:
hoćeš reć visina od centra bolcena do ruba klipa...kataloški bi trebao naći tu dimenziju
ako misliš tokarit vrh klipa pazi da ti ostane1,5 mm od ruba do utora prstena (premda ovi na slikama su već sasvim gore)
samo paziti da ti ovaj viši klip nebi otvarao doljnjom stranom ispuh u GMT
da,na ovo boldano sam mislio :wink:


160R said:
ne moze ic taj od hebe, karike di se spajaju, prelaze tocno po kanalima

kupi od due+ klipa 47,6, nabavi glavu il modular il obicnu, ispuh samo treba dic na 19mm i imas isti due+ sve je isto

nazovi picilo trazi klip za due, najbolja opcija, sve ove ostale kemije su 0 bodova
e upravo me taj spoj karika zanimao,jer sam vidio na jednom forumu da je jedan decko kupio taj klip...a zasto ne glava od trophy? jer onda treba vidjeti dal se to isplati radit sto se tice cijene,klip+glava+brusenje...mozda onda bolje kupit novi due+ :misli: :misli:


da vidim sta kaze clan tkubasa,on je to radio na malossi sport...
 
cuj brusenje nikad nije kao novo, al je sasvim zadovoljavajuce.... ja sam stavio taj klip jer sam kupio blok sa tim klipom i radilicom, a kit je bio al. i bio je totalno ubijen... naravno morao sam stavit distancu ispod cil.zbog te bolcn 12 radilice, sa duzom klipnjacom. Cilindar je ostao isti (giza) naravno da to nije najsretnija kombinacija, jer ipak bi trebao bit za taj klip i odgovarajuci cil. Razlika se osjetila, motor stvarno dobro vuce i na malim a i oce se zavrtit... mada mi se cini da se prije vise vrtio, al to konkretno nema veze sa tim klipom i to sad nije ni bitno...

recimo ovako, ako oces proc najjeftinije mozes napravit sta sam ja jednom. Skino sam klip, odnesao u Tomos na mlaci(preko njega uzimam od Cvajka, da ne idem u crikvu) izvagali klip, izmjerili bitne mjere i u katalogu kod cvajka nasao Vertex. Istina nije 100% identican, imao je nesto maalo manji provrt na plastu, al kostao je 350 kuna sa karikama i iglicastim. brusenje je bilo 150kn TTM strojne obrade.

ali ako jednostavno zelis malo bolje perf. po meni je najbolje uzet odgovarajuci kit, jer nema bas nekog pretjeranog smisla klip sa jednom karikom, na cil. koji ima i manje preljevne kanale i manji ispuh...  a cuj, najbolje je uzet original klip koji ide sa odredjeni cil...  al orignal je i skuplji  :wink:

malossi 47.6 jedna karika je bio mislim 500-injak kn, sjecam se kad je frend uzimao (od njega sam uzeo blok) + 150kn brusenje = 650-ak kn...  A koliko je kit?

inace nemozes uzet krivi klip, tocno se zna za po katalogu za koji cil. i radilicu ide koji klip... naravno pod uvjetom da ne radis sa apsolutnim idiotima   :mrgreen:


aa sad sam skuzio da imas Top-ov kit.... ee sad razlika izmedju 47 gize i 47.6 al cil. kod malossi-a je ogromna i u preljevima i ispuhu... ali neznam kako je sa Top-om...
 
tkubasa said:
cuj brusenje nikad nije kao novo, al je sasvim zadovoljavajuce.... ja sam stavio taj klip jer sam kupio blok sa tim klipom i radilicom, a kit je bio al. i bio je totalno ubijen... naravno morao sam stavit distancu ispod cil.zbog te bolcn 12 radilice, sa duzom klipnjacom. Cilindar je ostao isti (giza) naravno da to nije najsretnija kombinacija, jer ipak bi trebao bit za taj klip i odgovarajuci cil. Razlika se osjetila, motor stvarno dobro vuce i na malim a i oce se zavrtit... mada mi se cini da se prije vise vrtio, al to konkretno nema veze sa tim klipom i to sad nije ni bitno...

recimo ovako, ako oces proc najjeftinije mozes napravit sta sam ja jednom. Skino sam klip, odnesao u Tomos na mlaci(preko njega uzimam od Cvajka, da ne idem u crikvu) izvagali klip, izmjerili bitne mjere i u katalogu kod cvajka nasao Vertex. Istina nije 100% identican, imao je nesto maalo manji provrt na plastu, al kostao je 350 kuna sa karikama i iglicastim. brusenje je bilo 150kn TTM strojne obrade.

ali ako jednostavno zelis malo bolje perf. po meni je najbolje uzet odgovarajuci kit, jer nema bas nekog pretjeranog smisla klip sa jednom karikom, na cil. koji ima i manje preljevne kanale i manji ispuh...  a cuj, najbolje je uzet original klip koji ide sa odredjeni cil...  al orignal je i skuplji  :wink:

malossi 47.6 jedna karika je bio mislim 500-injak kn, sjecam se kad je frend uzimao (od njega sam uzeo blok) + 150kn brusenje = 650-ak kn...  A koliko je kit?

inace nemozes uzet krivi klip, tocno se zna za po katalogu za koji cil. i radilicu ide koji klip... naravno pod uvjetom da ne radis sa apsolutnim idiotima   :mrgreen:


aa sad sam skuzio da imas Top-ov kit.... ee sad razlika izmedju 47 gize i 47.6 al cil. kod malossi-a je ogromna i u preljevima i ispuhu... ali neznam kako je sa Top-om...
1. bold:  (y) tako bi i napravio kad dode vrijeme za to :wink:

2. bold: a znas kakvi sve ljudi kod nas rade po servisima :mrgreen:

 
malaguti said:
1. bold:  (y) tako bi i napravio kad dode vrijeme za to :wink:

2. bold: a znas kakvi sve ljudi kod nas rade po servisima :mrgreen:

a znam... evo zaletis se do cvajka sa klipom i nemas beda, ili mali moto njih stvaarno svima preporucam, svaka im cast, bacaju se na ledja da ti pomognu neovisno o cijeni toga sta trazis  (y)

hehehe al ajde.... budi iskren.... znamo sta ces napravit...  :mrgreen:   
recimo ja vec duze vrijeme pikiram na mjere od al cil. da se malo ˝pozabavim˝ sa mojim  :mrgreen:

i da a jesi uopce siguran dal ima taj tvoj cil. dovoljno mesa za brusenje? moj je na teeeski knap, ovo mu je drugo brusenje ali i zadnje... stjenka je tanaka ko zilet  :mrgreen:
 
tkubasa said:
a znam... evo zaletis se do cvajka sa klipom i nemas beda, ili mali moto njih stvaarno svima preporucam, svaka im cast, bacaju se na ledja da ti pomognu neovisno o cijeni toga sta trazis   (y)

hehehe al ajde.... budi iskren.... znamo sta ces napravit...  :mrgreen:    
recimo ja vec duze vrijeme pikiram na mjere od al cil. da se malo ˝pozabavim˝ sa mojim  :mrgreen:

i da a jesi uopce siguran dal ima taj tvoj cil. dovoljno mesa za brusenje? moj je na teeeski knap, ovo mu je drugo brusenje ali i zadnje... stjenka je tanaka ko zilet  :mrgreen:
moj cilindar nije nikad brusen,kao nov je,nemogu vjerovati,cak mi ga zao brusit :( ali jbg :mrgreen:

moram sljedecih dana i getribu rastavit da vidim omjer zupcanika,firefoxa sam kupio polovnog pred 4 godine i sve sam na novo slozio a getribu nisam ni gledao jer sam pretpostavio da je serijska,a vjerojatno i je,ali cu ipak pogledati i onda bi trebala duza getriba kad se bude ovo radili,nekoliko puta sam skidao poklopac zbog zamjene semeringa ili dihtunga ali nikad se nisam sjetio zupcanike pogledati/pobrojiti :mrgreen:
 
malaguti said:
moj cilindar nije nikad brusen,kao nov je,nemogu vjerovati,cak mi ga zao brusit :( ali jbg :mrgreen:

moram sljedecih dana i getribu rastavit da vidim omjer zupcanika,firefoxa sam kupio polovnog pred 4 godine i sve sam na novo slozio a getribu nisam ni gledao jer sam pretpostavio da je serijska,a vjerojatno i je,ali cu ipak pogledati i onda bi trebala duza getriba kad se bude ovo radili,nekoliko puta sam skidao poklopac zbog zamjene semeringa ili dihtunga ali nikad se nisam sjetio zupcanike pogledati/pobrojiti :mrgreen:

ma znas sta ja imam duzi prijenos i to je stvaarno milina vozit... jebeno linearno ubrzava, kad ga dignes na zadnji full se mirnije vozi.... al treba i imat snage, jer nemogu zavrtit u iber cek ni nizbrdo...  110 po ravnom, i isto toliko nizbrdo... a uzbrdo od 85 do 90....  Urice: vxr, Bandit 1100G, Fiat Punto 2003, Kia Shuma, vw passat.....  :mrgreen:
 
tkubasa said:
ma znas sta ja imam duzi prijenos i to je stvaarno milina vozit... jebeno linearno ubrzava, kad ga dignes na zadnji full se mirnije vozi.... al treba i imat snage, jer nemogu zavrtit u iber cek ni nizbrdo...  110 po ravnom, i isto toliko nizbrdo... a uzbrdo od 85 do 90....  Urice: vxr, Bandit 1100G, Fiat Punto 2003, Kia Shuma, vw passat.....   :mrgreen:
istina,ja sam stavio na runnera duzi prijenos(malossi) i to je sad stvarno lijepo za vozit,odlicno je raspodijeljena snaga/ubrzanje  (y)
 
odustao sam od brusenja cilindra,nasao sam povoljno komplet kit due+,idem sljedeci tjedan vidjeti u kakvom je stanju pa mozda uzmem,vrijeme je da firefox prijede iz base termo grupe u midrace 8)

za one koji nisu upuceni sad mi je na firefoxu pored ostalog kit top performance trophy(base klasa)giza cilindar i klip sa dvije karike,a sad bi uzeo top performance due+(midrace klasa),giza cilindar i klip sa jednom karikom,due+ je jaci za par konja od trophyja :wink: