Pitanje, "unos" starog motora koji je već u Hr...

Gjuro

Member
Pozdrav svima,
imam jedan zanimljiv slučaj. Našao sam Tenerku iz 1989. u Lici. Čovjek je dovezao iz Švicarske, tamo je bila regana do 2008. ali nikad nije uvezao
niti vadio Hr papire. Vlasnik je od 1989. inače. E sad, može li se izvaditi papire na onu foru sa oldtimerima ili ne?
Ono kao utuženje vlasnika koji na sudu izjavi da je on vlasnik i da nema dokumente itd... ili je nemoguće?

Inače, ima švicarsku knjižicu koja je pečatirana zadnji put 2007 - 2008...

Help!
 
Iz gore napisanog dolazim do zaključka da je on bio vlasnik tog motora od 1989 godine, da ga je odjavio u CH, dovezao u RH, ali ga nikada nije prijavio Carini. Tada nemaš problema, kupoprodajni ugovor napraviš sa vlasnikom, mora imati original CH prometnu i odjavu motora. CH nije u EU, tako da to ne bi bio "unos", već "uvoz" motora (osim PPMV-a, plaća se još i carina).

Najbolje je o svemu se informirati kod njih: https://www.hros.hr/
 
Iz gore napisanog dolazim do zaključka da je on bio vlasnik tog motora od 1989 godine, da ga je odjavio u CH, dovezao u RH, ali ga nikada nije prijavio Carini. Tada nemaš problema, kupoprodajni ugovor napraviš sa vlasnikom, mora imati original CH prometnu i odjavu motora. CH nije u EU, tako da to ne bi bio "unos", već "uvoz" motora (osim PPMV-a, plaća se još i carina).

Najbolje je o svemu se informirati kod njih: https://www.hros.hr/

Odgovor JEDAN ali VRIJEDAN :) ...
Hvala ti! Navodno je motor u dijelovima dovezen i takav prodan... naravno onda dolazi u pitanje isplativost "uvoza" ako cijena ide gore...
 
Odgovor JEDAN ali VRIJEDAN :) ...
Hvala ti! Navodno je motor u dijelovima dovezen i takav prodan... naravno onda dolazi u pitanje isplativost "uvoza" ako cijena ide gore...
Carina je cca 10%, ali sve oko uvoza oltimera provjeri u HROS-u. Znam da je PPMV fiksno 2000 kn za oldtimere, ali taj novac možeš dobiti nazad ako im u naredne dvije godine dostaviš potvrdu od HROS-a. Raspitaj se, možda uvoz tog motora i nije tako skup.
Jedino može biti problem ako nisi u mogućnosti napraviti kupoprodajni ugovor sa vlasnikom koji se vodi u dokumentima od motora.
 
Ukoliko ga nema u evidencijama MUPa, tada se riješi na općinskom sudu, daje se zahtjev za priznavanje prava vlasništva nad motornim vozilom, napišu se tehnički podaci vozila i broj šasije, priloži uplata takse, dva svjedoka navedu u zahtjevu i čeka se poziv na ročište. Sudac traži potvrdu MUPa da ga nema u evidenciji (tako je bilo kod kolege, kod mene sudac nije ništa tražio od mupa i sve je bilo gotovo na jednom ročištu) . U zahtjevu navedeš da si dugogodišnji vlasnik što potvrđuju svjedoci koje si naveo , da se vozilo vozilo po terenu a ne cestama i da se kao takvo nikad nije registriralo i stoji dugo godina. Sada bi ga htio privesti njegovoj namjeni, a to je upotreba u prometu te moliš naslov da ti priznaju pravo vlasništva. Čekaš poziv na ročište i kako ti se posreći. Ja sam za jedan motor došao na red unutar 3 mjeseca, a za jedan motor čekam ročište više od 5 godina. Na ročištu se odmah odrekneš prava žalbe kako bi rješenje bilo pravomoćno i platiš još nešto za izdavanje rješenja uz klauzulu pravomoćnosti. S rješenjem ideš na registraciju kao da imaš račun iz dućana. Lakše je i brže preko nekog oldtajmer kluba jer oni daju skupne zahtjeve za više vozila i to ide brže.
 
Ukoliko ga nema u evidencijama MUPa, tada se riješi na općinskom sudu, .
Pretpostavljam da pod ovim misliš da ga nema u evidencijama ukradenih motornih vozila, da ga nitko ne potražuje. Čisto sumnjam da bi "stranca" tako mogao legalizirati, tj da tako može zaobići Carinu i davanja državi.
 
Ukoliko ga nema u evidencijama MUPa, tada se riješi na općinskom sudu, daje se zahtjev za priznavanje prava vlasništva nad motornim vozilom, napišu se tehnički podaci vozila i broj šasije, priloži uplata takse, dva svjedoka navedu u zahtjevu i čeka se poziv na ročište. Sudac traži potvrdu MUPa da ga nema u evidenciji (tako je bilo kod kolege, kod mene sudac nije ništa tražio od mupa i sve je bilo gotovo na jednom ročištu) . U zahtjevu navedeš da si dugogodišnji vlasnik što potvrđuju svjedoci koje si naveo , da se vozilo vozilo po terenu a ne cestama i da se kao takvo nikad nije registriralo i stoji dugo godina. Sada bi ga htio privesti njegovoj namjeni, a to je upotreba u prometu te moliš naslov da ti priznaju pravo vlasništva. Čekaš poziv na ročište i kako ti se posreći. Ja sam za jedan motor došao na red unutar 3 mjeseca, a za jedan motor čekam ročište više od 5 godina. Na ročištu se odmah odrekneš prava žalbe kako bi rješenje bilo pravomoćno i platiš još nešto za izdavanje rješenja uz klauzulu pravomoćnosti. S rješenjem ideš na registraciju kao da imaš račun iz dućana. Lakše je i brže preko nekog oldtajmer kluba jer oni daju skupne zahtjeve za više vozila i to ide brže.
Već sam se tu upetljao, jer ga prodaje vlasnik koji ga je kupio od susjeda. Koliko sam shvatio susjed ga je donio iz Švice u dijelovima, ima dokumente, bio je regan do 2008. čini mi se... al problem je što se susjedu valjda ne da petljati s time sada... a šteta, neloš motor izgleda, treba na njemu raditi dosta ali je ona lijepa stara 34L, najljepša tenerka...

Hvala za info golum & enduro