pitanje za trkače

svjetli

Member
Gdje prestižete na grobniku ? zašto?

Do sada sam vozio po stazi dva puta i skoro sva prestizanja što sam imao su sa vozačima koji su bili puno sporiji od mene, tako da sam morao samo pazit da nam se putanje ne isprepletu, a pošto je moj motor dosta spor na ravnim dijelovima nisam mogao proć. Zanima me iskustvo kad imate nekog jednako brzog, gdje ga obići ?
 
probaj na kočenju, zagrebački, lakat u rupi, riječki. Ja sam na zadnjoj happ utrci maznuo dečka s kojim sam se utrkivao za 3.mjesto na ulazu u zagrebački, on je bio na kavcu Z koji je par konja jači od fazera, ali dobar izlazak iz rupe mi je omogućio da sam mu na kotaču, malo sam se pomakao prema unutarnjoj strani, i paf ode...
 
..prestizes gdje god stignes :mrgreen: (y)
..nema tu pravila,ovisi koga prestizes,koliko je sporiji i koji stil voznje ima...ne mozes npr. nekog ko koci ko budala ici stizat na kocenje..niti sam ja mogao sa mojoj rsv mille bilo koga preci po pravcu..osim ako nije bio za toliko losiji da bi njegov losiji izlaz iz zavoja omogucio meni da ga uhvatim po pravcu...a sto se ostalih djelova staze tice,moze se prestici bilo gdje..cak i u sikani koja kad se prolazi velikom brzinom izgleda poprilicno usko po pitanju mogucih putanja..

odgovor na tvoje zadnje pitanje..
ako je neko jednako brz onda ga ne mozes obici ocito :mrgreen: :mrgreen:..moras bar malo biti negdje brzi da bi ga obisao,a onda kad skuzis di si brzi onda si dobio odgovor i na drugi dio svog pitanja :mrgreen:
..malo sale...ko sto sam rekao nitko ne vozi isto niti voze iste motore..bit je iskoristit svoje prednosti i njegove mane..nema tu generalnog pravila..dosta mi je dva kruga iza nekog da vidim di imam prolaz(ako ga vec do tad nisam prosao)..ili da skuzim da pokusaj prolaza bi bio previse riskantan i onda se nastavim  vozit iza i cekam grublju gresku,nema smisla glavom kroz zid...ako i dva put prodjes treci put razbijes glavu..
 
Mislim da za prestizanje na ulasku u šikanu trebaju stvarno muda ako se radi o podjednakim motorima/vozačima. Meni je osobno šikana najbolji zavoj na grobniku, ali ima situacija kada moram zažmiriti kada ulazim u prvi zavoj šikane..

Damire, jel se nahodiš prema brzinomjeru ili prema okretajima kada ulaziš u zavoj
 
..u principu ne gledam ni jedno ni drugo...slika koju vidis i procjena kretanja i inercije je jedino mjerilo tijekom voznje...okretaje ponekad pogledam kad treba presaltat da bi presaltao u sto optimalnijim okretajima...a kad sam vozio k5 ili zx10 onda nisam nista gledao..osim kako da zaobidjem ove "parkirane" na stazi :LOL:..
 
Najjednostavnije, ako imaš muda, na kočenju. Kad ovaj ispred tebe stisne kočnicu, ti uđi s njegove unutarnje strane i to je to. AKO IMAŠ MUDA !!! Ako ste poravnani prije zavoja, a ti si unutarnji, ti izlaziš prvi. E sad samo to treba odradit. Najbolje se uvježba u sporoj grupi na hepeninzima. Tu uhvatiš tehniku,  onda ostaje samo vježbanje na velikim brzinama.
 
Naučiti voziti brzo je teško, a naučiti pretjecati je još teže. Ako se na stazi nađu dva podjednako brza vozača koja rade brza vremena, jedino mjesto za pretjecanje je kočenje pred "Zagrebački" ili "Dvojku". Eventualno neki majstori sa velikim mudima rade to u "Četvorci" odnosno pred "Riječkim" zavojem. Druga mogućnost je čekanje pogreške što se može odužiti. Ako se radi o dva podjednaka vozača koja ne voze baš neka vrhunska vremena onada u pravilu svatko ima bolje i lošije dionice na stazi pa tu možeš tražiti šansu.
I još nešto... Moraš doći do toga da idealna putanja nije jedina po kojoj se može voziti brzo jer da bi nekoga prošao se moraš maknuti sa nje.
 
Pa da, kad malo analiziram svoju vožnju , ja obiđem nekoga u trojci ili četvorci ili u rupi (lakat) a u svim lijevim zavojima ulazim presporo i tu mene obilaze - svako  na svojoj dionici brže vozi - naravno to je daleko od brze vožnje pa svagdje ima i rezerve i raznih putanja..
 
jaje said:
Pa da, kad malo analiziram svoju vožnju , ja obiđem nekoga u trojci ili četvorci ili u rupi (lakat) a u svim lijevim zavojima ulazim presporo i tu mene obilaze - svako  na svojoj dionici brže vozi - naravno to je daleko od brze vožnje pa svagdje ima i rezerve i raznih putanja..

"baš sam to htio reći"