Pjeskarenje i plastificiranje felgi

markookram said:
ajnštajn , kompresor je kompresor
a šprica je šprica , dakle tebi treba lakirarska špica , za kompresor smo našli riješenje
a ako ti je daleko može i ovako spojiti http://img383.imageshack.us/img383/4900/gumadn0.jpg
Dobro si se ti sjetio ja bi ti dao Nobelovu nagradu :LOL:
 
e minoa, kako je moguce tako oštre linije sa airbrushom
radit, mislio san da je to nemoguce...  :misli:
 
Zildjian said:
e minoa, kako je moguce tako oštre linije sa airbrushom
radit, mislio san da je to nemoguce...  :misli:


zmislili su nekaj kaj se zove pik traka =)  dela čuda... 
 
Trebao bih savjet vezan za plastificiranje....
Imam alu kofere za motor, ali mi puštaju neku crnu patinu i zamažu mi sve što stavim unutra. Prema savjetu probao sam pošpricat s auto sprejem ali sad je samo gore (znam, znam....prajmer....lak....). Uglavnom, u razgovoru sa pametnijima od mene sam skužio da bi bilo najbolje kofere iznutra plastificirat.
Kako sam iz ZG, onaj Jelenić mi je najbliži....5 min od doma....ali imam nekih loših iskustava s njim.....
Da li da odem, jel se popravio, upristojio i slično ili put pod noge pa u Orahovicu??
Hvala!
M.
 
Probaj kod njega: http://www.motori.hr/forum/index.php?action=profile;u=4519

Meni je plastificirao držač za suvozača i nemam nikakvih zamjerki.  (y)
 
Kratko pitanje: kaj je bolje na čeličnu ramu - plastificiranje ili lakiranje? Cijena manje bitna, bitno da traje vječno  :mrgreen:
Nekak nemrem zamislit dva puta totalno raskapat motor  :misli: U planu je farbanje i onda prerada. I u planu je da motor ostane kod mene što duže.
 
James1100 said:
Kratko pitanje: kaj je bolje na čeličnu ramu - plastificiranje ili lakiranje? Cijena manje bitna, bitno da traje vječno  :mrgreen:
Nekak nemrem zamislit dva puta totalno raskapat motor  :misli: U planu je farbanje i onda prerada. I u planu je da motor ostane kod mene što duže.

ne znam dal si taj redosljed naveo slučajno ili onak kak ćeš radit..meni je puno draže totalno sve odmjerit, pripasat, napravit..pa na kraju samo sve pofarbat i složit ko lego kockice, ovak ako radiš po već pofarbanoj rami uvijek se desi da se nešto izguli, spali, iskrsne neka nova zamisao i sl.    Naravno sve ovisi i kaj ćeš radit (y)  ak se radi o čeličnoj rami nekog golišavca ili starijeg motora osobno mislim da je to jedan od atributa koji ga mogu dosta dignut ak se pogodi kroj i boja..prema tome nebi dao da mi ju ukakaju sa nekakvom plastikom :LOL:  ako rama samo služi svojoj svrsi onda je to sasvim druga priča..  
 
grgaSH said:
ne znam dal si taj redosljed naveo slučajno ili onak kak ćeš radit..meni je puno draže totalno sve odmjerit, pripasat, napravit..pa na kraju samo sve pofarbat i složit ko lego kockice, ovak ako radiš po već pofarbanoj rami uvijek se desi da se nešto izguli, spali, iskrsne neka nova zamisao i sl.    Naravno sve ovisi i kaj ćeš radit (y)  ak se radi o čeličnoj rami nekog golišavca ili starijeg motora osobno mislim da je to jedan od atributa koji ga mogu dosta dignut ak se pogodi kroj i boja..prema tome nebi dao da mi ju ukakaju sa nekakvom plastikom :LOL:  ako rama samo služi svojoj svrsi onda je to sasvim druga priča..  
 

a bijesnog motora za prerade  :LOL:

ma ne, redoslijed je takav jer je pitanje on topic, bar malo. Rama nije predviđena za preinake (valjda  :misli: :mrgreen:), ali sam primijetio da je farba loša na nekim mjestima jer tvornički nije odrađena dobro. A šteta je napravit preradu i koju godinu kasnije sve raskapat. Naravno da će se prije farbanja nabavit i napravit potrebni dijelovi, pa provjerit kako to sve izgleda i funkcionira, a onda razvalit i pripremit grupu dijelova za farbanje i za poliranje. Kad sve pripremim, mislim sve napraviti u toku jedne zime, samo još neznam koje godine  :mrgreen: Ne pucaju me perfomanse nego izgled. I model je namjenski kupljen jer je Guzzi izazov zbog svoje konfiguracije, a i ime je. uvjet je bio da je novi.
U planu je bobber

htio bi da bolje uspije od ovog
 
a lakiranje sa epoxidnim i poliuretanskim bojama
navodno da je epoxy boja otpornija 50 puta od klasicne  :misli:
 
markookram said:
a lakiranje sa epoxidnim i poliuretanskim bojama
navodno da je epoxy boja otpornija 50 puta od klasicne  :misli:

daj malo detalja. nisam baš "nutra"  :misli:
 
James1100 said:
daj malo detalja. nisam baš "nutra"  :misli:
a jedino probaj googlat , nisam ni ja nutra  :mrgreen: samo sam cuo da je jako otporna boja na habanje i kemikalije ... a koliko sam gledao na netu , baš i nema nekih prevelikih inormacija , bar nisam naletio na njih  :misli:
 
James1100 said:
Kratko pitanje: kaj je bolje na čeličnu ramu - plastificiranje ili lakiranje? Cijena manje bitna, bitno da traje vječno  :mrgreen:
Nekak nemrem zamislit dva puta totalno raskapat motor  :misli: U planu je farbanje i onda prerada. I u planu je da motor ostane kod mene što duže.
Što se tiće rame definitivno plastificirat,jeftinije i kvalitetnije je od lakiranja i naravno otpornije.