dr.chala
Active member
minoa said:nije naljepnica vec airbrush.
www.minoa.co.yu
Motor od Staklenog?
minoa said:nije naljepnica vec airbrush.
www.minoa.co.yu
Dobro si se ti sjetio ja bi ti dao Nobelovu nagradumarkookram said:ajnštajn , kompresor je kompresor
a šprica je šprica , dakle tebi treba lakirarska špica , za kompresor smo našli riješenje
a ako ti je daleko može i ovako spojiti http://img383.imageshack.us/img383/4900/gumadn0.jpg
Zildjian said:e minoa, kako je moguce tako oštre linije sa airbrushom
radit, mislio san da je to nemoguce... :misli:
postoji airbrush folija, a linije na rezervoaru se rade sa "3M fineline tape" trakom. Freehand airbrush izgleda zblurano.Zildjian said:e minoa, kako je moguce tako oštre linije sa airbrushom
radit, mislio san da je to nemoguce... :misli:
minoa said:postoji airbrush folija, a linije na rezervoaru se rade sa "3M fineline tape" trakom. Freehand airbrush izgleda zblurano.
Medo said:Po meni plastificiranje, em je jeftinije, em je otpornije.
James1100 said:Kratko pitanje: kaj je bolje na čeličnu ramu - plastificiranje ili lakiranje? Cijena manje bitna, bitno da traje vječno
Nekak nemrem zamislit dva puta totalno raskapat motor :misli: U planu je farbanje i onda prerada. I u planu je da motor ostane kod mene što duže.
grgaSH said:ne znam dal si taj redosljed naveo slučajno ili onak kak ćeš radit..meni je puno draže totalno sve odmjerit, pripasat, napravit..pa na kraju samo sve pofarbat i složit ko lego kockice, ovak ako radiš po već pofarbanoj rami uvijek se desi da se nešto izguli, spali, iskrsne neka nova zamisao i sl. Naravno sve ovisi i kaj ćeš radit ak se radi o čeličnoj rami nekog golišavca ili starijeg motora osobno mislim da je to jedan od atributa koji ga mogu dosta dignut ak se pogodi kroj i boja..prema tome nebi dao da mi ju ukakaju sa nekakvom plastikom ako rama samo služi svojoj svrsi onda je to sasvim druga priča..
markookram said:a lakiranje sa epoxidnim i poliuretanskim bojama
navodno da je epoxy boja otpornija 50 puta od klasicne :misli:
a jedino probaj googlat , nisam ni ja nutra samo sam cuo da je jako otporna boja na habanje i kemikalije ... a koliko sam gledao na netu , baš i nema nekih prevelikih inormacija , bar nisam naletio na njih :misli:James1100 said:daj malo detalja. nisam baš "nutra" :misli:
Što se tiće rame definitivno plastificirat,jeftinije i kvalitetnije je od lakiranja i naravno otpornije.James1100 said:Kratko pitanje: kaj je bolje na čeličnu ramu - plastificiranje ili lakiranje? Cijena manje bitna, bitno da traje vječno
Nekak nemrem zamislit dva puta totalno raskapat motor :misli: U planu je farbanje i onda prerada. I u planu je da motor ostane kod mene što duže.
mac.airbrush said:Što se tiće rame definitivno plastificirat,jeftinije i kvalitetnije je od lakiranja i naravno otpornije.