plocice za 636

maRRin 06

Well-known member
bio bi zahvalan da neko napise svoja iskustva s kocionim(prednjim)plocicama
znaci zamjenske(carb.lorr.,ebc itd)kako koce,traju,kopaju disk,skripe(cvile) i cijene.
p.s. motor je 2004,radijalna klijesta.
 
Svi ti manje-više koristimo zamjenske koč pločice, a carbon lorraine i ebc su vrlo kvalitetne firme zamjenskih pločica, tak da ...... dalje samo stoji tvoj izbor
 
maRRin 06 said:
za car.lor. imaju neke oznake sbk3,sbk5,je li to tvrdoca plocica ili ... :misli:
Pozivam se na 5 amandman!  :mrgreen:
Žao mi je ali to prelazi moje znanje o pločicama.
 
zanimljiv topic, vjerojatno budem i ja uskoro trebal slične informacije :paper:
 
leviathan said:
Pozivam se na 5 amandman!  :mrgreen:
Žao mi je ali to prelazi moje znanje o pločicama.

SBK5 je nasljednik SBK3, SBK 3 se više ne mogu nabavit, i to su pločice za r motore. Carbone Lorraine ima još A3 za tourere, te pločice kojima se ne sjećam imena, isključivo za stazu.
 
aurellie said:
SBK5 je nasljednik SBK3, SBK 3 se više ne mogu nabavit, i to su pločice za r motore. Carbone Lorraine ima još A3 za tourere, te pločice kojima se ne sjećam imena, isključivo za stazu.
vidi se ko je informiran (y)
to me malo bunilo,jer negdi spominju sbk5 negdi sbk3
sad je sve jasno.
zivia (y)
p.s. c43 ili c44 su racing :misli:
 
aurellie said:
SBK5 je nasljednik SBK3, SBK 3 se više ne mogu nabavit, i to su pločice za r motore. Carbone Lorraine ima još A3 za tourere, te pločice kojima se ne sjećam imena, isključivo za stazu.


Ima Carbone Lorraine plocice koje se vole zavariti za disk, bude Zujo o tome malo vise ako smije :mrgreen:
 
uzeo sam EBC i bile su oooodlicne 3-4 tisuce km, nakon toga, koce sve losije i losije,..... ????, a nisu potrosene vise od pola!?
Sad cu uzet C.L. pa cu vidjet s njima kako ide,....  odnosno staje ...  :mrgreen:
 
bole said:
uzeo sam EBC i bile su oooodlicne 3-4 tisuce km, nakon toga, koce sve losije i losije,..... ????, a nisu potrosene vise od pola!?

Istina,losa plocica brzo izgubi stopie power
 
.., uzeo sam ih kao prve zamjenske, to tada sam imao tokicu origigi, nahvalili su ih u Motoreviji(EBC) pa sam isao probati,... sad cu C.L. ili Brembo ,zavisi sta mi bude brze za nabavit,...
 
c44 (po novom c55) su trkace plocice, ali nisu dobre za originalne diskove (vjerojatno odlicno rade na gusnatim diskovima, ali na obicnima brzo otvrdnu). za ove plocice treba imat i neko DOT5.1+ ulje, pardon, kocionu tekucinu :mrgreen:.

sbk5 su za normalne diskove i koce odlicno.
 
... moji su gusnati   :mrgreen: , mogao bi onda probati s c55 ...   ali i sbk5 bi imao gdje iskoristit,...
 
Shokrefumi said:
c44 (po novom c55) su trkace plocice, ali nisu dobre za originalne diskove (vjerojatno odlicno rade na gusnatim diskovima, ali na obicnima brzo otvrdnu). za ove plocice treba imat i neko DOT5.1+ ulje, pardon, kocionu tekucinu :mrgreen:.

sbk5 su za normalne diskove i koce odlicno.



Nije mi jasno zasto bi za te plocice trebala dot 5.1 kociona tekucina s obzirom da plocice nisu u nikakvoj direktnoj vezi sa kocionom tekucinom koja sluzi samo kao medij za prenos sile pritiska sa klipa rucne pumpe na klip u celjusti kocnice,pa mislim da je plocicama sasvim svejedno koja ih kociona tekucina gura putem klipica :misli:

 
...ako su plocice i diskovi te klase da su predvideni za vece radne temperature, onda se i celjusti vise griju,samim time i tekucina koja je unutar celjusti, a to ulje ima vecu otpornost na temp. ...
 
bole said:
...ako su plocice i diskovi te klase da su predvideni za vece radne temperature, onda se i celjusti vise griju,samim time i tekucina koja je unutar celjusti, a to ulje ima vecu otpornost na temp. ...

Ok,ali kako se onda sa tom temperaturom nose standardni lajtunzi i gumice i kako to ulje utjece na njih ili treba i njih mjenjati :misli:
 
..."valjda" su na tim racing sistemima opletena crijeva standard, a i gumice su predvidene za te temp,...
na to ce ti morat dat odgovor neki iskusniji,...