barba
Well-known member
Motocikl uredno ugašen nakon vožnje od 20km.Posli pola sat neče upalit .Nema kompresije. Sa skinutom svjećicom kad stavimo prst (ne manometar jer je kompresija tako mala da nebi ni pomakla kazaljku ) jedva "puše".
Neču stavit marku jer nije ni toliko važno.A možda bi i pogodili. :misli: Uglavnom dva cilindra 750ccm.Pomislili smo da je nešto ušlo pod ventil ,skinuo karb ,ne vidi se ništa neobično.Sa skinutom svjećicom osvjetlio unutrašnjost cilindra,sve izbleda OK.Nema tragova ribanja ,bar po onom što se uspije vidit.Skinuo poklopac ventila,sve u redu.Klip u gornjoj mrtvoj točki a ventili na vagi,znaći faza u redu ( da je za koji zub, naprimjer jedan, nebi se ništa desilo,nema više od 6.500 okretaja). Nakon razno raznih pregledavanja (ventili koliko se vide ,kroz rupu od sjećice, su dobri ) skinemo i ispušnu granu i tako otkrijemo da ispušni ventili ne sjedaju na dosjede a imaju "lufta" .Sad smo otkrili kuda je pobjegla kompresija al bez rastavljanja nečemo znat točno zašto. Motor nije vožen divljački a i ne možeš ga vozit tako sve i da hočeš. Federi ventila ispravni,nije pregrijan nije bio u "uberturama".Pitanje je ,što mu se moglo dogodit nakon što je došao na parkiralište i nakon rada na minimum uredno ugašen. Nema tragova duhova koji su anti motociklistički.
Mogao sam to i rastavit (ja govorim a drugi skidaju :0648 ali nisam jer mi žao brtve glave (teško ču je nač) a smatram da je nešto što če proč bez rastavljanja,ionako je to zadnja opcija.Sutra ču nešto pokušat ,da se malo otkrijem,sa bakrenom žicom.
Evo vam sad pa sugerirajte a ja ču vam sutra reč kako je završilo i zašto je kompresija "utekla "
Neču stavit marku jer nije ni toliko važno.A možda bi i pogodili. :misli: Uglavnom dva cilindra 750ccm.Pomislili smo da je nešto ušlo pod ventil ,skinuo karb ,ne vidi se ništa neobično.Sa skinutom svjećicom osvjetlio unutrašnjost cilindra,sve izbleda OK.Nema tragova ribanja ,bar po onom što se uspije vidit.Skinuo poklopac ventila,sve u redu.Klip u gornjoj mrtvoj točki a ventili na vagi,znaći faza u redu ( da je za koji zub, naprimjer jedan, nebi se ništa desilo,nema više od 6.500 okretaja). Nakon razno raznih pregledavanja (ventili koliko se vide ,kroz rupu od sjećice, su dobri ) skinemo i ispušnu granu i tako otkrijemo da ispušni ventili ne sjedaju na dosjede a imaju "lufta" .Sad smo otkrili kuda je pobjegla kompresija al bez rastavljanja nečemo znat točno zašto. Motor nije vožen divljački a i ne možeš ga vozit tako sve i da hočeš. Federi ventila ispravni,nije pregrijan nije bio u "uberturama".Pitanje je ,što mu se moglo dogodit nakon što je došao na parkiralište i nakon rada na minimum uredno ugašen. Nema tragova duhova koji su anti motociklistički.
Mogao sam to i rastavit (ja govorim a drugi skidaju :0648 ali nisam jer mi žao brtve glave (teško ču je nač) a smatram da je nešto što če proč bez rastavljanja,ionako je to zadnja opcija.Sutra ču nešto pokušat ,da se malo otkrijem,sa bakrenom žicom.
Evo vam sad pa sugerirajte a ja ču vam sutra reč kako je završilo i zašto je kompresija "utekla "