pocetak cb 900

STobulj

Active member
Kako se bliže godišnji tako sam i ja ima dva dana počeo polagano sastavljati svoj motor jer prije nisam imao vremena
Za početak cu staviti samo ove slike a kroz ovaj tjedan bude se nadopunjavalo ostalo tj nadam se više da bude do kraja
Imat cu još posla oko detalja ali to sam definitivno odlučio ostaviti za zimu jer sezona je već odavno počela (plastificiranje zadnje vilice, trokuta, poliranje......)

Uglavnom ovjes je od fzr1000, 43mm prednje vilice sa četveroklipnim klještima
Stavio sam zadnju gumu 170 na 5.5" jer nisam znao dali će biti problema sa lancem ali pošto sam napravio veliki offset  ide guma i do 190 ali je to skroz nepotrebno a i u vožnji prenaporno za prebacivati tako da sam sa 170 skroz zadovoljan te mislim da ce ostati ta dimenzija i za buduće

PS: da nadodam mašina je skroz repariran tj novi originani klipovi,diktumi.... -  nekome je ok dati za auspuhe 7000kn dok za srce motora upola te cjene užas tako da zlobne komentare  :punch: a dobronamjerne samo naprijed  :mrgreen:
 
ta se prodavala u oglasniku neko određeno vrijeme i bila je skroz jeftina s obzirom na dobiveno

meni su ove zakon iako Japanci imaju i boljih ali naravno i skupljih  :mrgreen: prve dvije su iz DE a zadnja vjerojatno iz Japana

 
Staviti cu još par slika dok ce detaljnije biti na specializiranom forumu za cb

Što se tice slika ja ti savjetujem da na google za slike ukucaš cb750f i cb1100f te tražiš polagano jer ce te odvesti na krcato japanskih stranica gdje rade perverzije

imaš na 
http://www.teamdor.com dosta slika sa trka prerađenih cb a i ducan sa opremom
www.cb1100f.net
http://www.cbfoc.org/
 
Prvo zahvala za broj mob-a za topove za moj V4, a što se tiče rada na motoru  (y)  ako složiš u mašinu sve novo i original onda par godina mir i vozi,vozi,vozi....mislim da nikada ne treba štedjeti na "srcu" motora, a najgore zatvoriti mašinu sa nečim što je trebalo zamijeniti a nije.


Inače nekada sam imao takav i bio skroz origigi motor-mrak

Čekamo slike.......  :mrgreen:
 
Jucer je ubacena mašina,stavljeno ulje........... još samo preostaje spojiti karburatore i upaliti ga  :misli:  :nervious: :nervious: :nervious: :nervious: ali pošto je David Morales u blizini onda sve odgađamo za sljedeci dan  :mrgreen:

Karburatori su bili na kuri ciscena i poliranja
 
Ljep motor,samo me nekako ove crne felge bodu u oči,odnosno ne bodu me,a trebale bi 1
Ajde,sad se ljepo primi šmirgla i polirke i udri dok nebudeš mogao popravit frizuru u felgama.
 
Felge su trebale biti polirane i skinuo sam boju cijelu ali kada sam poceo to je bio "Sizifov posao" nakon 3-4h sam samo jedan krak obrusio do brusa 250 :mrgreen: dok mi je samo rub polirati ružno tj. meni je cilj imati motor koji ce što više sliciti originalu i da mu ništa posebno ne iskace(možda sprijeda samo vizir) tako da sam ih na kraju opiturao u crno
Najvjerojatnije ce ici bjeli rub na felgi tj. ista nijansa kao što je naljepnica na tanku tako da ce motor biti samo plavo,crno i polirani aluminij

Jedan od razloga zašto nisam stavio mono amortizer je također isti (slicnost originalu)  jer sam ga dobio uz vilicu a i teško je ugraditi kvalitetno da ne bude uvijanja tj skoro nemoguce

Meni nema ništa ljepše vidjeti od dva amortizera a posebno ako nakon nekoga vremena budu ohlinsi



Ovako je izgledalo prije skidanja boje   :mrgreen: cura se ljutila što mjenjam boju :LOL:


 
Hey kad te gledam kaj radish momentalno secam se svojih sladkih muka sa mojim CB-om :mrgreen:
Hey a zamisli muke kad je netko polirao ovu Yamahinu prednju felnu na fotki:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/CB%20900/CB900Chopp.jpg

Poshtujem odluku vlasnika uvjek jer je nabolje napraviti ono shto najvishe zelish. Farbano ili polirano svakako moze izgledati perfektno ako je napasovano perfektno.
Ali zar ne postoji tamo netko tko polira djelove profesionalno, sand blasting,grit blasting pa tek onda poliranje sa specijalnim cetkama i sapunima.
Odu ruke inache  :mrgreen:
 
ja sam bio u potrazi da mi netko ispolira tj još sam ako ce biti dobro napravljern posao i cjenom oko 100€  :mrgreen:
Boju sam skinuo sa kemikalijama tako da su bile ciste skroz tj bez imalo boje cisti aluminij ali je problem što su krakovi previše hrapavi
Naime ja sma ih poceo prusiti sa brusom 40 gradijacije a poslje 60 a tu sam gradijaciju uzeo i za nastavak na bušilicu i jedva sam taj jedan krak obrusio da bude gladak
Po meni je bolje da je kvalitetno opiturano nego nekvalitetno i površno ispolirano
Rub felge sam također obrusio  tj skoro do predpoliranje doveo i to je pic.. :eek:mfg: ... dim naspram jednog hrapavog  kraka felge
 
pa dobro oce li to brzo  :misli:

kad cemo slikat "starice" zajedno,oce li bit ove sezone  :misli:  :mrgreen:
 
jucer sam ga upalio a sredinom tjedna dolazi auspuh za njega
Skinuo sam privremeno 4u2 jer stavljam 4u1 triovala koji dolazi sredinom tjedna, trioval je odlika 80-ih  :mrgreen:

Slikati ce mo mi naše "starce" cima ga ispoliram da mi se tvoj ne istice previše  :mrgreen: , sezonu sam vec zaboravio ali sve je to škola 
 
STobulj said:
jucer sam ga upalio a sredinom tjedna dolazi auspuh za njega
Skinuo sam privremeno 4u2 jer stavljam 4u1 triovala koji dolazi sredinom tjedna, trioval je odlika 80-ih  :mrgreen:

Slikati ce mo mi naše "starce" cima ga ispoliram da mi se tvoj ne istice previše  :mrgreen: , sezonu sam vec zaboravio ali sve je to škola 

znam,ja sam se "skolovao" 3 sezone  :mrgreen:,ali je vespa spasila stvar  8)
 
STobulj said:
jucer sam ga upalio a sredinom tjedna dolazi auspuh za njega
Skinuo sam privremeno 4u2 jer stavljam 4u1 triovala koji dolazi sredinom tjedna, trioval je odlika 80-ih  :mrgreen:

Slikati ce mo mi naše "starce" cima ga ispoliram da mi se tvoj ne istice previše  :mrgreen: , sezonu sam vec zaboravio ali sve je to škola 

a gdje si uzeo trioval-a(novo,ili polovno)  :misli:,s granama,ili bez  :misli: